کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لغو موقتی تحریم های آمریکا علیه شیائومی

به گزارش سافت گذر، در ماه ژانویه بود که ایالات متحده با قرار دادن نام شیائومی در لیست سیاه خود سرمایه گذاران را مجبور ساخت تا ماه نوامبر سهام خود را از این شرکت خارج کنند و دیگر اجازه سرمایه گذاری در آن کمپانی چینی را نیز ندارند. این تصمیم دولت آمریکا شوک عجیبی به دنیای تکنولوژی وارد کرد به خصوص آنکه گفته می شد دلایل تحریم شدن شیائومی هم مشابه دلایلی بود که هواوی به خاطر آنها تحریم شده بود.

شیائومی ایالات متحده آمریکا

جایزه ای که مدیرعامل شیائومی به عنوان یکی از شخصیت های تأثیرگذار چین دریافت کرده بود، دولت ایالات متحده را وادار ساخت تا این شرکت را تحریم کند. ضمن اینکه قرار بود تحریم هایی که علیه این کمپانی وضع شده اند، از دیروز تأثیر خود را بر تجارت شیائومی بگذارند.

در تاریخ 12 مارس اما، رودولف کونتراس تحریم های وضع شده توسط دولت ترامپ را به طور موقتی لغو و اعلام کرد که وزارت های دفاع و خزانه داری مشخص نکرده اند که آیا تحریم های وضع شده برای امنیتی ملی خطرساز بوده اند یا خیر. در ادامه و پس از اینکه شیائومی بیانیه ای صادر کرد و خبر داد شرکت دولتی یا نظامی نیست، کونتراس قانون وضع شده را لغو نمود. پس از نهایی شدن تصمیم قاضی آمریکایی، سهام شیائومی به میزان 12 درصد ارزشمندتر شد حال آنکه ارزش آنها از ماه ژانویه تا کنون به میزان 40 درصد کاهش یافته بود.

شیائومی برنامه دارد تا از دادگاه ایالات متحده بخواهد تحریم های وضع شده را غیرقانونی قلمداد کرده و آنها را به طور دائمی لغو کند. این شرکت که هر نوع جاسوسی و یا ارتباط با دولت و ارتش چین را رد کرده، امروز با انتشار بیانیه ای به کونتراس پاسخ داد.

این شرکت نوشت:«« بسیار خرسندیم که دادگاهی در آمریکا در تاریخ 12 مارس تحریم های وضع شده علیه شیائومی را لغو کرده و امکان ادامه تجارت را به ما داده است و به سهامداران این مجوز را داده تا همچنان در این شرکت سرمایه گذاری کنند و نیازی نیست سرمایه های خود را خارج سازند»».

این کمپانی بازگو می کند:«« شیائومی یک شرکت تجاری کاملاً مستقل و دارای سهامی عام است و محصولاتی که می سازد تنها برای شهروندان و مقاصد تجاری می باشند. شیائومی باور دارد که اتهامات وارده مبنی بر ارتباط او با دولت و ارتش چین خلاف واقع بوده و قاضی نیز این قضیه را قبول کرده است. این شرکت برنامه ریزی کرده تا درخواست خود را برای لغو تحریم ها به طور دائمی ارائه کند. شیائومی یک شرکت تکنولوژی جوان و نوپا است که در سالیان اخیر محصولات الکترونیکی متعددی مانند گوشی ها و تلویزیون های هوشمند را با صداقت تمام تولید و در سرتاسر جهان عرضه کرده است. ما خود را متعهد می دانیم تا با شرکای بین المللی همکاری کنیم و فضای بهتری را از طریق نوآوری های فناورانه به وجود بیاوریم و دنیا را به محل بهتری برای زندگی کردن تبدیل سازیم»».

دادگاه می گوید که تحریم های وضع شده علیه شیائومی به طور تمام و کمال مرتفع خواهند شد و اتهامات وارده نیز بی پایه و اساس هستند. در حال حاضر هیچ محدودیت زمانی برای لغو موقتی تحریم ها وجود ندارد به همین دلیل سرمایه داران آمریکایی می توانند آزادانه سهام این شرکت چینی را خرید و فروش کنند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48710 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/26 تعداد مشاهده: 2766
سافت گذر