کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پایان پشتیبانی از پلی استیشن استور در چند مدل از پلی استیشن

به گزارش سافت گذر، با توجه به اینکه پلی استیشن 5 حالا به صورت گسترده در سرتاسر جهان به فروش می رسد و گیمرها می توانند آن را خریداری کنند، سونی می خواهد به پشتیبانی از پلی استیشن استور در چند کنسول قدیمی خود پایان دهد. آن طور که یکی از سایت های خبری خبر داده، دارندگان پلی استیشن 3، پلی استیشن پرتابل و پلی استیشن ویتا دیگر نمی توانند از تابستان از پلی استیشن استور بازی دانلود و خریداری کنند.

پلی استیشن پلی استیشن 3 پلی استیشن پرتابل پلی استیشن ویتا پلی استیشن استور

اولین کنسول هایی که از این تصمیم تأثیر خواهند پذیرفت پلی استیشن 3 و پلی استیشن پرتابل خواهند بود که پشتیبانی از فروشگاه آنها در تاریخ 2 ژولای به پایان خواهد رسید. از آن جایی که این دو کنسول دو نسل قدیمی تر شده اند، پایان پشتیبانی از آنها کاملاً مورد انتظار بود. ضمناً، پشتیبانی از پلی استیشن ویتا هم دو ماه بعد و در تاریخ 27 آگوست پایان خواهد یافت.

پلی استیشن پرتابل برای نخستین بار در 12 دسامبر 2004 در ژاپن عرضه شد و در سال 2005 به همه بازارها رسید. این دستگاه اولین کنسول قابل حمل سونی بود که با نینتندو DS رقابت می کرد و انصافاً به موفقیت هم دست یافت چرا که تا ماه مارس 2012 بیش از 80 تا 82 میلیون واحد از آن فروش رفت.

در همین حال، پلی استیشن 3 در نوامبر 2006 در ژاپن و آمریکای شمالی عرضه شد ولی علی رغم قیمت گرانی که در ابتدا برایش تعیین شد، سونی توانست آن را با قیمت کمتری بفروشد و به شکل نفس گیری ایکس باکس 360 را شکست دهد.

پلی استیشن ویتا هم در اواخر 2011 در ژاپن و در اوایل 2012 در سرتاسر جهان به فروش رسید. این کنسول نمونه موفق تر پلی استیشن پرتابل بود ولی از آن جایی که آمار فروشش زیاد نبود، سونی انتشار گزارشات مربوطه را متوقف کرد. حتی در سایت کمپانی ژاپنی نیز نمی توان آمارهایی از این دست را یافت اما گفته می شود که تنها 16 میلیون واحد از آن فروخته شد. به همین دلیل، پایان پشتیبانی از پلی استیشن استور در این کنسول اتفاق دور از انتظاری نبود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48741 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/03 تعداد مشاهده: 2823
سافت گذر