کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316165 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین روش خرید CP در بازی Call Of Duty Mobile

بازی های موبایلی متعددی در سال های اخیر مورد توجه بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته اند که هر کدام در سبک ها و ژانرهای مختلفی ساخته و عرضه شده اند. یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی سال های اخیر کالاف دیوتی موبایل است که اولین بار در سال 2019 عرضه شده است و توانسته موفقیت های متعددی به دست بیاورد. امروزه بیش از 300 میلیون گیمر از سراسر جهان از بازی کالاف دیوتی برای پر کردن اوقات فراغت خود یا با هدف کسب درآمد استفاده کنند.

بازیکنان برای موفقیت و رشد در بازی COD نیاز دارند که از ارز رایج آن یعنی CP استفاده کنند. گیمرها می توانند از روش های مختلفی برای به دست آوردن سی پی استفاده کنند که مهم ترین آنها خریدن آن است. در ادامه مطلب به بررسی بهترین روش برای خریدن CP در بازی Call Of Duty Mobile پرداخته می شود.

اهمیت سی پی کالاف دیوتی و نقش آن در بازی

هر کدام از شرکت های بازی سازی برای کسب درآمد خود دارای یک استراتژی خاص و منحصر به فرد هستند. تعدادی از این شرکت ها بازی های خود را به فروش می رسانند و تعدادی از آنها برای کسب درآمد از پرداخت های درون برنامه ای استفاده می کنند. برای استفاده از پرداخت های درون برنامه ای لازم است که بازیکنان به ارز انحصاری و اختصاصی بازی دسترسی داشته باشند. ارز رایج بازی کالاف دیوتی با نام سی پی شناخته می شود که بازیکنان می توانند از آن برای رشد مهارت های خود استفاده کنند. خرید سی پی می تواند مزایا و قابلیت های متعددی داشته باشد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

  • استفاده حداکثری از امکانات و آپشن های مختلف موجود در بازی
  • خریداری کردن آیتم های مختلف یا به روز کردن آیتم های قدیمی
  • بهبود مهارت ها و توانایی های بازیکن در جریان بازی

نحوه به دست آوردن سی پی کالاف دیوتی

در بازی COD موبایل به صورت پیشفرض آیتم ها و امکانات مختلفی در دسترس بازیکنان قرار دارند که می توانند ماموریت ها و مراحل مختلف را با آنها پشت سر بگذارند. در مراحل بعدی لازم است که بازیکنان از سی پی بهره ببرند تا بتوانند که از همه امکانات موجود در بازی استفاده کنند. برای به دست آوردن سی پی روش های مختلفی وجود دارد. بازیکنان می توانند‌ به صورت رایگان این ارز را به دست بیاورند یا آن را خریداری کنند. برای به دست آوردن رایگان سی پی بازی می توان از روش های مختلفی استفاده کرد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

  • انجام ماموریت های مختلف و پشت سر گذاشتن مراحل متعدد بازی
  • کشتن بازیکنان و غارت کردن تجهیزات و امکانات آنها
  • دنبال ‌کردن شبکه ‌های اجتماعی کالاف دیوتی موبایل خصوصا در اینستاگرام و تلگرام
  • آنلاک کردن Gun Xp Card
  • خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل

خریدن سی پی کالاف دیوتی

اگرچه بازیکنان می توانند به صورت رایگان مقادیر مختلفی از سی پی کالاف دیوتی را به دست بیاورند و از آن در جریان بازی استفاده کنند اما این حجم از سی پی های رایگان مقادیر ناچیزی هستند که برای گیمرهای حرفه ای کافی نمی باشد و جوابگوی نیاز آنها نخواهد بود. گیمرها برای دسترسی به امکانات و آپشن های مختلف بازی نیاز دارند که حجم سی پی مورد نظر خودشان را خریداری کنند. گیمرها می توانند با یادگیری نحوه خرید cp در کالاف دیوتی موبایل هیجان لذت این بازی را به صورت حداکثری تجربه کنند.

بهترین روش برای خرید CP کالاف دیوتی موبایل

امروزه و به دلایل مختلفی کشور ایران و کاربران ایران از طرف کشورها و شرکت های اروپایی و آمریکایی تحت تحریم قرار گرفته اند و به همین دلیل بازیکنان ایرانی به راحتی نمی توانند به صورت مستقیم سی پی کالاف دیوتی و جم سایر بازی ها را خریداری کنند و ممکن است مشکلات مختلفی برای این کار داشته باشند. سایت ها و فروشگاه های متعددی در ایران در زمینه خرید و فروش جم بازی ها فعالیت می کنند و مشکلات بازیکنان را برطرف کرده اند. یکی از بهترین، معتبرترین و با باسابقه ترین سایت های فروشگاهی فعال در حوزه گیم سایت فروشگاهی ایران موجو است. این سایت خدمات متنوعی به گیمرها ارائه می کند که مهم ترین آنها خرید جم بازی ها می باشد.

  • بازیکنان می توانند با مراجعه به این سایت و بخش خرید جم بازی ها بر روی بسته سی پی مورد نظر خودشان کلیک کرده و بعد از وارد کردن اطلاعات هویتی و اکانتی به صورت دقیق هزینه آن را پرداخت کرده و اکانت خودشان را در کمتر از 3 دقیقه شارژ کنند.

سایر خدمات سایت ایران موجو

علاوه بر خرید جم بازی ها در سایت ایران موجو بازیکنان می توانند از انواع خدمات دیگر این سایت نیز استفاده کنند. از جمله مهم ترین خدمات این سایت می توان به آموزش، نقد و بررسی محبوب ترین بازی های ویدیوی و موبایلی برای یادگیری جزئیات مختلف بازی ها، بخش همکاری با سایت که کاربران می توانند با داشتن مهارت های تخصصی کسب درآمد کنند و بخش انجمن سایت که بازیکنان و افراد فعال در حوزه گیم می توانند با هم در تعامل و ارتباط باشند و مشکلات خودشان را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایند. همچنین در این بخش بازیکنان می توانند بهترین روش خرید cp در بازی call of duty mobile را یاد بگیرند و با استفاده از آن حجم سی پی مورد نیاز خودشان را خریداری کنند.

سخن نهایی

بازی کالاف دیوتی موبایل در دو سه سال گذشته همواره به عنوان یکی از بهترین بازی های موبایلی در جهان شناخته شده است و بیشتر از 300 میلیون بار توسط بازیکنان مختلف جهان دانلود و نصب شده است. یکی از مهم ترین فاکتورهای رشد و پیشرفت در این بازی استفاده درست از سی پی کالاف می باشد. گیمرها می توانند با روش های مختلفی این ارز را به دست بیاورند اما در مقیاس بالا لازم است که سی پی مورد نظر خودشان را خریداری کنند. بهترین روش خرید سی پی برای بازیکنان ایرانی خرید از سایت معتبر، با سابقه و مطمئن ایران موجو است که جم بازی را با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48770 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/01/09 تعداد مشاهده: 42629
کلید واژه ها:
سافت گذر