کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بدافزار اندرویدی که از طریق واتس اپ منتشر می شود

به گزارش سافت گذر، با وجود تلاش های گوگل برای مبارزه با بدافزارها، هر از چند گاهی یک تهدید در قالب اپلیکیشن به سراغ گوشی های اندرویدی می آید. بر اساس اعلام مؤسسه Check Point، یک بدافزار اخیراً کشف شده که با وعده دسترسی رایگان به محتواهای نتفلیکس از طریق واتس اپ منتشر شده است.

بدافزار اندروید سیستم عامل امنیت سایبری امنیت مجازی

آن طور که در پست وبلاگی مؤسسه مذکور آمده، این بدافزار در اپلیکیشنی به نام FlixOnline وجود دارد که پیش از این به کاربران وعده می داد محتواهای نتفلیکس را از همه کشورهای جهان مشاهده کنند. با این حال، به جایی که این برنامه این کار را انجام دهد، مجوزهایی را دریافت می کرد تا اطلاعات کاربران را به سرقت ببرد و راحت تر منتشر شود. زمانی هم که تمامی مجوزها داده شدند، این برنامه خود را از منوی اپلیکیشن ها مخفی می کرد تا کسی نتواند آن را پاک کند.

پس از نصب، این بدافزار مجوزهایی دریافت می کرد تا روی سایر اپلیکیشن ها اعلانات پخش کند، اجازه ندهد مصرف باتری بهینه سازی شود و یا اجازه دسترسی به نوتیفیکیشن ها را نمی داد. منظور از پخش اعلانات روی سایر اپلیکیشن ها یعنی وقتی می خواهیم وارد حساب کاربری در یک برنامه شویم، صفحه جعلی نوشتن اطلاعات نمایش داده می شود تا در آنجا داده های شخصی خود را بنویسیم و ناخواسته به هکرها بفرستیم. اجازه ندادن به مصرف بهینه باتری نیز یعنی برنامه در پس زمینه به فعالیت خودش ادامه می دهد.

در این بین، دسترسی به اعلانات نگران کننده ترین مجوز این برنامه است زیرا می تواند اطلاعات شخصی کاربران را از نوتیفیکیشن ها دریافت کند. به علاوه، این بدافزار خیلی سریع قادر خواهد بود با اعلانات کار کرده و برای مثال به پیام ها به سرعت پاسخ دهد و از این طریق خودش را به سایرین معرفی نماید. زمانی هم که شخص دیگری این اعلان که اکثراً از طریق واتس اپ ارسال می شود را دریافت کرد، بدافزار وعده می دهد که کاربر به مدت دو ماه به همه محتواهای نتفلیکس دسترسی خواهد داشت و برای اینکه این وعده خود را عملی کند یک لینک می فرستد که به وسیله آن بدافزار را نصب خواهد کرد.

Check Point پیش از اینکه مشکلات ایجاد شده توسط این بدافزار را به همگان معرفی کند، گوگل را از این قضیه باخبر کرد و این شرکت هم بلافاصله FlixOnline را از پلی استور کنار گذاشت. با این وجود، تقریباً 500 نفر این بدافزار را دانلود کرده اند و این یعنی احتمالاً خیلی ها تحت تأثیر آن قرار گرفته اند. کسانی که این بدافزار را نصب نموده اند باید خیلی سریع آن را از تنظیمات حذف و پسوردشان را عوض کنند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48825 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/19 تعداد مشاهده: 4216
سافت گذر