کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

برای طراحی سایت وکالت به کجا مراجعه کنیم؟

وجود سایت رسمی و حرفه ای برای وکلای دادگستری یکی از ملزومات شغل این صنف محسوب می شود؛ چرا که امروزه بسیاری از مردم تنها با مطالعه رزومه وکلا در سایتشان است که می توانند با سابقه و حیطه فعالیت آن ها آشنا شوند؛ اما لزوم طراحی سایت وکالت تنها به دلیل سهولت دسترسی مراجعین به اطلاعات مورد نظرشان نیست؛ بلکه این نوعی بازاریابی در دنیای کسب‌وکار است. بسیاری از صاحبان مشاغل با توجه به اهمیت اینترنت در زندگی امروزی، به دنبال سفارش طراحی سایت حرفه‌ای برای خود هستند. اگر شما نیز برای کسب‌وکارتان به دنبال طراحی سایت تخصصی هستید، پیشنهاد می کنیم مطالب این مقاله را مطالعه نمایید.

 

لزوم داشتن سایت برای وکلا

چرا وکلا به سایت نیاز دارند؟ بسیاری از ما بر این باوریم که اصناف پرمشغله یا پردرآمد کمتر به تبلیغات یا معرفی در فضاهای مجازی نیاز دارند؛ درحالی‌که چنین نیست عصر حاضر، عصر اینترنت است و همه ما به‌نوعی چه برای یافتن بهترین ها و چه برای معرفی خود به عنوان بهترین در صنف خود، به این فضا وابسته ایم. داشتن وب سایت تنها برای بازاریابی نیست هرچند که اگر سایت شما سئو شده باشد، در بیشتر دیده شدن شما تاثیر زیادی خواهد داشت. منظور از سئو، بهینه سازی سایت است، به این معنی که شرکت طراح سایت، با انجام فرآیندی به نام سئو به دیده شدن سایت توسط موتور جست‌وجوگر گوگل کمک می کند. در ادامه این متن شما می توانید با سایز مزایای داشتن وب‌سایت برای وکلا بیشتر آشنا شوید:

طراحی سایت وکالت، راهی برای افزایش مشتری

بیشترین مراجعین وکلا از طریق تبلیغات فردی به آن ها مراجعه می کنند. به‌این‌ترتیب که از اطرافیان خود پرس‌وجو کرده و از روی تجربه فردی دیگر به وکیل مراجعه می کنند؛ اما این تنها بخشی از بازار است و نمی توان تنها به آن متکی بود. امروزه جست‌وجو در گوگل حتی بیش از تبلیغات گفتاری تاثیر دارد. چرا که زمانی که فرد به دنبال وکیلی کارکشته برای امری خاص می گردد، اگر تنها به توصیه اطرافیان اتکا کند، درواقع از تجربه چند نفر بهره برده است اما اگر در گوگل سرچ کند، آنچه در صفحه اول مشاهده می کند، حاصل سرچ هزاران یا حتی میلیون ها انسان است؛ بنابراین، عقل حکم می کند که این بازار میلیونی را از دست ندهیم.

تبلیغات ارزان

سفارش طراحی سایت وکالت، بسیار به صرفه تر از سایر روش های تبلیغاتی است؛ چرا که این سایت تا همیشه ماندگار بوده و نیازی به صرف هزینه برای چاپ یا نصب بنر و سایر روش های موقتی تبلیغات نیست. تنها کافیست که رزومه خود را به همراه نمونه کارها و سوابق وکالت تان را به همراه مقالات مفید مرتبط، در سایت قرار دهید تا مانند مجله ای آنلاین برای کاربران اینترنتی قابل‌استفاده باشد.

ارتباط بیشتر با مشتریان

بسیاری از مشتریان وکلا بالقوه‌اند. به این معنی که آن ها مراجعینی هستند که دارای یک پرونده حقوقی واقعی اند. این مراجعین اغلب دارای پرونده قضایی در زمینه، طلاق، ارث‌ومیراث، جنایی، خانوادگی یا مال‌باختگانی اند که برای حل مشکلشان به راهنمایی های مستقیم یک وکیل ماهر نیاز دارند؛ اما تمامی کسانی که نیاز به وکیل دارند در این دسته نمی گنجند، بعضی افراد تنها به راهنمایی های کوتاه نیاز دارند که به آن ها مشتریان بالفعل گفته می شود. برای پاسخگویی به این دسته از مشتریان نیازی نیست به آن ها وقت حضوری بدهید، با داشتن سایت می توانید فضایی برای پرس و پاسخ های آنلاین یا آفلاین فراهم کرده و به دامنه مشتریان خود بیفزایید.

در هنگام سفارش طراحی سایت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

بسیاری از طراحان سایت به منظور سهولت کار از فضاهای آماده برای طراحی سایت استفاده می کنند. شاید نام وردپرس را شنیده باشید، درست است که استفاده از این فضا برای طراحی سایت بسیار ساده است اما باید توجه کنید که حتی اگر قالب سایت شما وردپرس است، باید موارد زیر در هنگام طراحی به خوبی در آن رعایت شود:

بهینه سازی و سئو سایت

آنچه باعث قرارگیری سایت شما در صفحات اول گوگل می شود رعایت نکاتی است که به آن بهینه سازی سایت یا سئو گویند. در سئو ساعت، طراحان به سرعت لود سایت، کیفیت مطالب، کیفیت تصاویر، آدرس سایت، میزان بازدید کاربران و سایر پارامترهای موثر توجه دارند.

طراحی نسخه ریسپانسیو یا واکنش گرایی

ریسپانسیو یا واکنش گرایی به این معنی است که کاربران به راحتی بتوانند سایت شما را در موبایل یا تبلتشان باز کرده و مطالعه نمایند و این قابلیت بسیار اهمیت دارد چرا که امروزه بسیاری از مردم از موبایل برای جست‌وجو در گوگل استفاده می کنند.

دارای پشتیبانی کاربر پسند

پشتیبانی سایت به معنی اعتبار و پاسخ‌گو بودن شماست. کاربرانی که برای اولین بار به سایت شما مراجعه می کنند اغلب با دیدن پشتیبانی، از نظر روانی به یک اطمینان خاطر ناخودآگاهی رسیده و بیشتر در سایت شما پرسه می زنند. این موضوع، به خصوص برای مشتریان بالفعل شما اهمیت بسیاری دارد.

جمع بندی

طراحی سایت وکالت، امری واجب برای وکلای درجه یک و حتی وکلایی در رده های پایین تر است؛ چرا که این تنها راه دیده شدن در گوگل و کسب اعتبار از این طریق است. اگر برای سفارش طراحی سایت وکالت به دنبال بهترین طراحان سایت در تهران هستید، ما شرکت ایران سایت را به شما پیشنهاد می کنیم. ایران سایت، یکی از باتجربه‌ترین شرکت های طراحی سایت است که نه تنها در انجام قسمت های گرافیکی دارای تیم خبره ای است، بلکه تیم های جداگانه ای برای قسمت سئو و محتوا دارد. به‌این‌ترتیب، هر آنچه برای دیده شدن شما در گوگل لازم است جز خدمات این شرکت محسوب می شود. برای کسب اطلاعات بیشترمی توانید به سایت iransite.com مراجعه نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48852 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1400/01/23 تعداد مشاهده: 2343
کلید واژه ها:
سافت گذر