کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با امکانات جدید نسخه 90 مایکروسافت اج آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، مطابق انتظار، مایکروسافت به تازگی نسخه 90 مایکروسافت اج را منتشر کرده است. این مرورگر حالا امکانات تازه ای دریافت کرده که مهمترین آنها Kids Mode می باشد. هدف از عرضه این ویژگی، فراهم کردن فضای ایمن تر برای وبگردی توسط کودکان است.

مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج

در این مرورگر دو تنظیمات جداگانه برای حالت کودکان در نظر گرفته شده که یکی برای کودکان 5 تا 8 سال و دیگری برای کودکان 9 تا 11 سال می باشد. برای فعال کردن این قابلیت، فقط کافی است از گوشه بالا سمت راست روی تصویر پروفایل ضربه زده و گزینه Browse in Kids Mode را بزنید. برای بازگشت به حالت معمولی هم می بایست اکانت خود را تأیید کنید تا کودکان نتوانند این کار را انجام دهند.

مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج

در حالت مخصوص کودکان، ویژگی ردیابی آنها حالا در بیشترین شدت ممکن تنظیم شده بنابراین فرقی نمی کند کسی که دارد از آن استفاده می کند چند ساله است. به علاوه، لیست سفیدی از 70 سایت وجود دارد که افراد می توانند به آن آدرس های بدون مشکل را اضافه کرده و یا از آن حذف کنند. همچنین، امکان بهره مندی از Bing SafeSearch فراهم شده تا مطمئن شوید محتواهای مخصوص بزرگسالان مسدود می شوند.

تمامی این ویژگی ها برای هر دو گروه سنی نامبرده می باشد. در این میان، اگر گروه سنی 9 تا 12 سال را بزنید، گزینه های بیشتری در اختیار خواهید داشت که تب اخبار پیرامون حیوانات، دانستنی های جالب، تم های کودکانه و . . . از آن جمله اند.

در کنار Kids Mode، برخی دیگر از قابلیت های جزئی مانند سرچ بهتر در تاریخچه جستجو هم به مایکروسافت اج اضافه شده اند تا دیگر نیازی نباشد حتماً برای پیدا کردن چیزی، اسم کامل آن را تایپ کنید.

مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت اج

Password Monitor هم حالا به صورت گسترده عرضه شده است. این ویژگی ابتدا در ماه ژانویه منتشر شد ولی حالا برای همه افراد در دسترس قرار گرفته است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا بررسی کنید و ببینید آیا پسوردهایتان لو رفته اند یا خیر.

برای آپدیت دستی مایکروسافت اج، به آدرس Settings> About Microsoft Edge بروید. اگر هم این کار را نکردید، خودِ مرورگر به صورت اتوماتیک به روز خواهد شد.


منبع: neowin.net 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48855 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/28 تعداد مشاهده: 1615
سافت گذر