کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316212 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با امکانات جدید نسخه 90 گوگل کروم آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، بیش از یک ماه پیش نسخه 89 کروم منتشر شد و امکانات مهمی مانند مشاهده آفلاین نرم افزارهای PWA و APIهای جدید برای اشتراک گذاری صفحه نمایش با دیگران عرضه گردید. حالا ورژن 90 این مرورگر به دست کاربران رسیده تا به تعداد امکانات کروم بیفزاید.

کروم گوگل گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم

در نسخه 90 کروم، رمزگشای AVI وجود دارد که برای تماس های گروهی کاربرد خواهد داشت. این کدک مصرف اینترنت را بهینه سازی خواهد کرد تا کسانی که پهنای باند محدودی دارند بتوانند راحت تر تماس های تصویری را برقرار نمایند.

به علاوه، این برنامه پورت 554 برای سرورهای HTTP، HTTPS و FTP را مسدود خواهد کرد چرا که گوگل اعتقاد دارد از این درگاه برای هک کردن سایت های مختلف استفاده می گردد. جالب است بدانید که قبلاً این پورت مسدود شده بود ولی به خاطر اعتراض بسیاری از افراد، گوگل مجبور شد دوباره آن را فعال کند. در این بین، با توجه به اینکه تنها 0.00003 درصد کاربران از آن بهره می برند، گوگل تصمیم گرفته اتصالات مربوط به آن را محدود نماید.

دیگر امکانات عرضه شده مخصوص توسعه دهندگان، افزایش مجوزهای اپلیکیشن های مبتنی بر وب به ویژگی های دستگاه ها می باشد تا هم با نسبت بدنه به تصویر هماهنگ گردند و هم در حاشیه مانیتورها به خوبی نمایش داده شوند و برخی برچسب های خاص HTML بهبود یابند. همچنین، یک API عرضه شده که به صفحات محتواهای مبتنی بر وب اجازه می دهد از Shadow DOM و نحوه پخش سروری استفاده کنند تا هم آن قدر به جاوا اسکریپت وابسته نباشند و هم عملکردشان بهبود یابد. بعضی از عناصر مربوط به مرورگر نیز می توانند با استفاده از کدهای به خصوص، نحوه نمایش داده شدن را مشخص نمایند.

WebAssembly حالا گزینه ای برای افزودن استثنائات دریافت کرده تا کروم بتواند علیه اپلیکیشن های از نوع MIME اقدام کند و آنها را به لیست توسعه یافته توسط CORB اضافه کند. این برنامه همچنین، از ویژگی های تأمین امنیت حریم شخصی بهره برده بود تا به توسعه دهندگان اجازه دهد محتواهای مبتنی بر فلش پلیر را مسدود کنند ولی حالا که دیگر پشتیبانی از فلش پایان یافته، این ویژگی ها نیز از رده خارج شده اند. به علاوه، کروم حالا تکه هایی از فایل ها که به صورت نامرتب دانلود گشته اند را بهتر مدیریت خواهد کرد. WebAudio و تکنیک های مدیریت فایل URL نیز تغییر کرده اند تا با استانداردهای وبگردی سازگار شوند و با سایر مرورگرها هماهنگ تر شوند.

برای کاربران معمولی اما، مهمترین قابلیت به کپی و پیست کردن محتواهای کلیپ بورد از فایل های قفل شده مربوط می شود تا دیگر مجبور نباشیم فقط از تکنیک کشیدن و رها کردن استفاده کنیم. برای پیشرفته تر کردن واقعیت افزوده نیز سایت ها حالا از WebXR بهره می برند تا نور محیط را شناسایی کنند و افکت های طبیعی بیفزایند. همچنین، WebXR Depth API برای افزودن افکت های فیزیکی، توانایی تشخیص عمق را دریافت کرده است.

اگر کروم شما به صورت خودکار به نسخه 90 آپدیت نشده، به آدرس Help> About Google Chrome بروید تا آن را به روزرسانی کنید. لازم به ذکر است که ورژن بعدی این مرورگر که هم اکنون در مرحله مخصوص توسعه دهندگان قرار دارد، قرار است در تاریخ های 22 آوریل و 25 می، به ترتیب ابتدا به مرحله بتا و سپس به مرحله پایدار برسد.

 

 
منبع: neowin.net 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48856 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/28 تعداد مشاهده: 2338
سافت گذر