کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316089 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

فروش سالانه 210 میلیون وسیله خانه هوشمند تا 2025

به گزارش سافت گذر، در دنیایی که شیوع کرونا باعث شده مردم در خانه هایشان بمانند، گویا بازار وسایل خانه هوشمند رشد قابل توجهی داشته است. در حالی که استفاده از تلویزیون های هوشمند امروزه به یک اتفاق معمول تبدیل شده ولی سایر محصولات مانند زنگ در، دوربین، اسپیکرهای هوش مصنوعی و . . . دارند کم کم به محبوبیت می رسند. حالا سازمان بین المللی ثبت داده ها (IDC) مدعی شده که در چهارمین سه ماهه 2020 بازار وسایل خانه های هوشمند در اروپا با رشد قابل ملاحظه ای روبه رو شد.

خانه هوشمند تلویزیون هوشمند اسپیکر هوشمند چراغ هوشمند آمازون

این سازمان می گوید که بازار وسایل خانه هوشمند در چهارمین  سه ماهه 2020 با رشد 12.4 درصدی روبه رو بوده است که سبب شده 41 میلیون دستگاه به فروش برسد. جان پرونسیل، مدیر بخش تحقیقات در مورد وسایل خانه هوشمند مناطق اروپای مرکزی و شرقی در مورد دلایل رشد این صنعت در قاره سبز می گوید:«« بازار وسایل خانه هوشمند نسبت به مدت مشابه پارسال با رشد 6.4 درصدی روبه رو بوده که وسایل پخش فیلم بیشترین سهم را در این رشد داشته اند. اسپیکرهای هوشمند نیز توانسته اند به خصوص در روسیه به موفقیت دست یابند. سایر محصولات مانند سینمای خانگی، وسایل امنیتی، ترموستات، چراغ ها و . . . هم کم کم در حال محبوب شدن هستند. در زمان شیوع کرونا، نحوه چینش منازل با تغییراتی همراه بوده و افراد بیشتر سعی کرده اند خانه هایشان را به مکان بهتری تبدیل کنند. این اتفاق سبب شد تا انگیزه لازم برای هوشمندسازی خانه ها افزایش یابد»».

در حال حاضر پنج شرکت اول در زمینه فروش وسایل خانه هوشمند آمازون، گوگل، سامسونگ، ال جی و سونی هستند که به ترتیب 18.1، 12.5، 11.9، 10.5 و 4.7 درصد بازار را در اختیار دارند. تقریباً 42 درصد بازار نیز تحت سیطره دیگر برندها می باشد. چنان چه می خواهید در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید، اینفوگرافیک ارائه شده را مشاهده نمایید.

IDC انتظار دارد که تا سال 2025، بیش از 210 میلیون وسیله خانه هوشمند به فروش برسد تا رشد این بازار به 14.94 درصد افزایش یابد. حال باید فقط منتظر ماند و دید این پیش بینی ها چه قدر دقیق هستند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48867 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/29 تعداد مشاهده: 1883
سافت گذر