کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان تعلیق حساب کاربری واتس اپ به خاطر وجود مشکل امنیتی

به گزارش سافت گذر، یک مشکل امنیتی اخیراً کشف شده نشان می دهد که یک هکر می تواند با سودجویی از آن حساب کاربری شخص هدف در واتس اپ را به حالت تعلیق درآورد. به عقیده یکی از سایت های خبری، یک هکر با این اقدام قادر خواهد بود واتس اپ را در گوشی خودش و با شماره شما راه اندازی کند.

واتس اپ شبکه اجتماعی WhatsApp

در مرحله بعد، با استفاده از روش تأیید دو مرحله ای، هکر سعی خواهد کرد وانمود کند که این شما هستید که می خواهید از واتس اپ استفاده کنید اما در واقع به دلیل اینکه شما این کار را نمی کنید، اگر این فرآیند چندین و چند بار تکرار شود، حساب کاربری به حالت تعلیق درخواهد آمد و تا 12 ساعت هیچ کاری نخواهید توانست انجام دهید. در نهایت هکر یک ایمیل به واتس اپ می فرستد و می گوید که گوشی او گم شده یا به سرقت رفته و تیم پشتیبانی این شبکه اجتماعی درخواست خواهد کرد حساب کاربری ساخته شده را مسدود کند.

متأسفانه در ادامه واتس اپ بدون اینکه اطلاعات بیشتری بخواهد، اقدام به معلق کردن حساب کاربری خواهد کرد و با توجه به آنکه می توان این فرآیند را چندین و چند بار تکرار نمود، به شما اجازه نخواهد داد از اکانت تان استفاده کنید.

چندین محقق امنیتی با تأیید مدل های مختلف، نشان دادند که یک هکر چگونه می تواند زمینه معلق شدن حساب کاربری واتس اپ را فراهم کند. البته خوشبختانه این روش باعث نخواهد شد که پیام های افراد به دست هکرها بیفتند. واتس اپ تا کنون در مورد از بین بردن این خلأ امنیتی سخن نگفته است.

این شبکه اجتماعی از کاربران خواسته ایمیل و روش تأیید دو مرحله ای را فعال کنند تا از رخ دادن اتفاقاتی که در پاراگراف قبل گفتیم، جلوگیری گردد. واتس اپ گفته که سوءاستفاده از این خلأ امنیتی بر خلاف شرایط استفاده از این برنامه است؛ اقدامی که بعید است باعث شود از فعالیت یک هکر جلوگیری کند.

جیک مور، یکی از محققان امنیتی می گوید:«« این خلأ یکی دیگر از نگرانی های پیرامون واتس اپ می باشد و این احتمال را به وجود می آورد که ممکن است میلیون ها نفر از کاربران این شبکه اجتماعی را تحت تأثیر قرار دهد. از آن جایی که افراد زیادی از این برنامه برای برقراری ارتباطات استفاده می کنند، بسیار نگران کننده است که از این خلأ در چه زمینه هایی به کار گرفته می شود»».

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48873 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/30 تعداد مشاهده: 2235
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر