کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت FLoC کروم را در مایکروسافت اج غیرفعال کرده است

به گزارش سافت گذر، وقتی از مایکروسافت سؤال شد که آیا از تکنولوژی جدید ردیابی کروم موسوم به FLoC پشتیبانی می کند یا خیر، به صورت غیرمستقیم به این سؤال پاسخ داد و گفت که هر چه به استاندارد فضای وب نزدیک باشد را به کار خواهد برد و همزمان به اصول PARAKEET هم پایبند خواهد بود.

FLoC کروم مایکروسافت اج مایکروسافت گوگل کروم

در عمل اما، به نظر می رسد مایکروسافت کار دیگری کرده است. آن طور که یکی از خبرگزاری ها می گوید، ویژگی ردیابی کروم موسوم به FLoC در مایکروسافت اج کرومیومی غیرفعال می باشد.

این قابلیت به صورت پیش فرض در کرومیوم فعال است به همین دلیل شرکت هایی که از این سیستم استفاده می کنند، باید آن را به صورت دستی غیرفعال نمایند.

تکنولوژی FLoC گوگل تمامی کارهایی که در سایت های مختلف انجام می دهید را ردیابی می کند و با استفاده از یادگیری ماشینی شما را به عضویت گروه های 1000 نفری درمی آورد. سپس اطلاعاتتان را به سایت های مختلف می دهد تا آنها با توجه به علاقه تان برایتان تبلیغات پخش کنند. همچنین، گفته می شود که می توان با استفاده از برخی برچسب های خاص، اطلاعات مربوط به بعضی از گروه ها را با قیمت بیشتری فروخت.

در پایان اشاره کنیم که گوگل دارد FLoC را روی میلیون ها نفر از کاربران کروم آزمایش می کند و می خواهد به زودی آن را برای میلیاردها کاربر این مرورگر عرضه نماید.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48875 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/31 تعداد مشاهده: 1724
سافت گذر