کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت به دنبال تغییر رابط کاربری مایکروسافت استور

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در حال تغییر رابط کاربری و قوانین استفاده از مایکروسافت استور ویندوز 10 است تا این فروشگاه نرم افزاری هم برای کاربران معمولی و هم برای توسعه دهندگان جذاب تر شود.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت مایکروسافت استور سیستم عامل

اکثر کاربران ویندوز 10، حتی طرفداران پروپاقرص این سیستم عامل نیز اذعان دارند که مایکروسافت استور آن فروشگاه نرم افزاری همه چیز تمامی نیست که بتوان از آن برنامه های مدنظر را دانلود کرد. در واقع خودِ مایکروسافت نیز به این مسئله صحه گذاشته و ابزارهای دیگری نظیر Windows Package Manager را منتشر کرده تا از طریق آن اپلیکیشن ها را در ویندوز 10 نصب کنیم. حتی برنامه ایکس باکس نیز فروشگاه بازی مخصوص به خودش را دریافت کرده است. همه این اتفاقات نشان می دهند که مایکروسافت استور اشکالات فراوانی دارد.

حالا به نظر می رسد کمپانی مالک ویندوز به دنبال تغییر شرایط است. در این بین، گفته می شود که تغییرات ظاهری گسترده ای که در مایکروسافت استور رخ خواهند داد، همگام با تغییراتی خواهند بود که قرار است در آپدیت آتی ویندوز 10 با اسم رمز Sun Valley وجود داشته باشند. این بازطراحی تمامی قسمت های سیستم عامل ساخت مایکروسافت را شامل می شود و تا کنون تصاویری از امکانات و شکل احتمالی آن را به خصوص در برنامه Alarms & Clock مشاهده کرده ایم. اگر این اتفاق رسماً رخ دهد و تأیید شود، مایکروسافت استور لایه ها، آیکون ها و انیمیشن های به روزتری دریافت خواهد کرد.

در این میان، قرار نیست فقط رابط کاربری تغییر کند چرا که مایکروسافت با وضع قوانین جدید قصد دارد یکی از نقاط ضعف فعلی مایکروسافت استور یعنی کمبود اپلیکیشن ها را برطرف نماید. یکی از خبرگزاری ها برخی از قوانین احتمالی مایکروسافت استور را این گونه اعلام کرده است: 1) توسعه دهندگان می توانند برنامه های 32 بیتی را در مایکروسافت استور آپلود کنند و این یعنی امکان دانلود نرم افزارهای EXE و MSI وجود خواهد داشت. 2) اپلیکیشن ها می توانند به صورت جداگانه و مستقل از آپدیت های ویندوزی، به روز شوند. 3) اپلیکیشن ها می توانند از شیوه های کسب درآمدی اختصاصی خود بهره ببرند و به مایکروسافت نیز پورسانت پرداخت نکنند.

در صورتی که این اتفاقات رخ دهند، بدون شک مایکروسافت استور به همان فروشگاه نرم افزاری تبدیل خواهد شد که کاربران رایانه های دارای سیستم عامل ویندوز 10 انتظار دارند. در حال حاضر دو برنامه پلی استور و اپ استور وجود دارند ولی به خاطر متفاوت بودن ویندوز 10، باید فروشگاه نرم افزاری متفاوتی نیز عرضه گردد. با این قوانین، به اکوسیستم نرم افزاری ویندوز اجازه داده خواهد شد نفس تازه ای بکشد و از نظر برنامه ای متنوع تر شود.

بر اساس گزارش های شنیده شده، مایکروسافت می خواهد بسیاری از برنامه های خودش یعنی تیمز، آفیس، مایکروسافت اج و ویژوال استودیو را به مایکروسافت استور بیاورد. این یعنی کمپانی مالک ویندوز به توانمند بودن مایکروسافت استور ایمان دارد.

احتمال می دهیم که مایکروسافت استور بازطراحی شده همزمان با آپدیت جدید ویندوز 10 با اسم رمز Sun Valley به دست کاربران برسد و در رویداد بیلد از آن رونمایی به عمل آید. با این حال، این احتمال وجود دارد که مایکروسافت استور تازه به نسخه های قدیمی تر ویندوز 10 نیز خواهند آمد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48887 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/01 تعداد مشاهده: 2352
سافت گذر