کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مذاکرات سونی و مایکروسافت برای توسعه سرویس گیمینگ ابری

به گزارش سافت گذر، سرویس های گیمینگ ابری حوزه تکنولوژی جدیدی هستند که به نظر می رسد شرکت های بزرگ دنیای تکنولوژی مانند مایکروسافت، سونی، گوگل و آمازون علاقه دارند در آن به رقابت بپردازند. حتی در سال 2019، دو شرکت اول با یکدیگر قرارداد امضا کردند تا با بهره گیری از آژور و امکانات مربوط به هوش مصنوعی سرویس گیمینگ ابری را توسعه دهند. این همکاری سبب شگفتی بسیاری از افراد شد چرا که سونی و مایکروسافت در حوزه گیمینگ همیشه با هم رقابت داشته اند. با این حال، هنوز اطلاعات زیادی در این مورد به بیرون درز نکرده است.

سونی مایکروسافت پلی استیشن گیمینگ PlayStation

حالا جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن تأیید کرده که سونی همچنان در حال همکاری کردن با مایکروسافت است اما استراتژی او برای توسعه سرویس گیمینگ پلی استیشن کاملاً مستقل خواهد بود.

جیم رایان در مصاحبه ای که با یکی از خبرگزاری های ژاپن داشت، گفت:«« ما همچنان داریم با مایکروسافت همکاری و تبادل نظر می کنیم و به نتایج خوبی هم دست یافته ایم. وقتی زمان مناسب فرا رسید، نتایج مربوط به سرویس ابری گیمینگ خود را ارائه خواهیم کرد»».

صحبت های رایان به اندازه ای نامفهوم هستند که هر کسی نمی تواند از آنها رمزگشایی کند. با این حال، حدس می زنیم که سونی می خواهد از امکانات زیرساخت های ابری مایکروسافت موسوم به آژور بهره ببرد اما مزایای انجام این کار مختص پلی استیشن خواهد بود. در این میان، امکان دارد تصمیمات اینچنینی همواره با تغییراتی همراه شوند.

وقتی که از مدیرعامل پلی استیشن در مورد زمان احتمالی عرضه سرویس گیمینگ ابری سؤال پرسید شد، گفت:«« تاریخ نشان داده که اوج فروش محصولات در نیمه دوم هر سال بوده است. بر این اساس، در آن زمان شاید سرویس گیمینگ ابری نقش کلیدی ایفا کند»». او در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا پلی استیشن 5 آخرین کنسول سونی خواهد بود نیز گفت:«« این شرکت در حال ارزیابی روش های اجرای بازی ها در پلی استیشن است و تنها زمانی می تواند در مورد آینده پلی استیشن تصمیم گیری کند که بررسی های نهایی خود را انجام داده است»».

در پایان اشاره کنیم، از آن جایی که به تازگی قابلیت اجرای بازی ها با کیفیت 1080p در سرویس PlayStation Now ارائه شده، بدون شک سونی نیم نگاهی به تکنولوژی های ابری دارد. با همه اینها، تنها گذر زمان مشخص خواهد کرد که کمپانی ژاپنی چه زمانی محصول جدیدش را عرضه می کند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48898 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/04 تعداد مشاهده: 1915
سافت گذر