کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یزد، شهر بادگیر‌ها و خانه‌های خشتی

شهر یزد با کوچه پس کوچه‌های کاه گلی و خانه‌های قدیمی بادگیر دار و مردم خونگرم، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران ایرانی و خارجی محسوب می‌شود. علاوه بر اینکه شهر یزد یک مقصد تفریحی محبوب است، یکی از قطب‌های مهم پزشکی محسوب می‌شود که هرساله میزبان بسیاری از افرادی‌ست که به دلایل پزشکی مختلف به این شهر سفر می‌کنند.

مناسب‌ترین فصل برای سفر به یزد

یزدی‌ها در برگزاری مراسم خاص محرم، معروف هستند و خیلی از افراد ترجیح می‌دهند تا ماه محرم را برای سفر به یزد انتخاب و حال و هوای متفاوت یزد در این ماه را تجربه کنند. کویرگردی یکی از تفریحات خاص و پرطرفدار در شهرهای اطراف یزد است که برای علاقه‌مندان به کویر، گزینه هیجان‌انگیزی محسوب می‌شود. برای اینکه گرمای کویری برای شما قابل تحمل باشد، توصیه می‌کنیم  از اوایل آبان تا اواخر اسفند و اوایل فصل بهار را برای سفر به یزد انتخاب کنید.

طعم این غذاها را حتما در یزد باید چشید

شاید اولین خوراکی‌هایی که با شنیدن نام یزد به ذهن‌تان برسد پشمک، قطاب، لوز و شیرینی‌های خوشمزه یزدی باشد. اما در شهر یزد، علاوه بر این شیرینی‌جات خوشمزه، غذاهای سنتی و خاص زیادی را می‌توانید امتحان کنید. یکی از معروف‌ترین غذاهای یزدی، آش شولی است که معمولا در روزهای سرد سال پخته شده و پای ثابت سفره شب یلدای یزدی‌ها محسوب می‌شود. غذای دیگری که پیشنهاد می‌کنیم حتما در سفر به یزد امتحان کنید، قیمه نخود یزدی‌ست که معمولا با گوشت شتر پخته می‌شود و طعمی مشابه آبگوشت دارد. قیمه نخود یزدی یکی از غذاهای اشتهابرانگیز و خوشمره یزدی‌ست که گزینه‌ای عالی برای مجالس و مهمانی‌های یزدی‌ها به حساب می‌آید.

اقامت در هتل‌های یزد، اقامت در دل تاریخ

خیلی از افرادی که به یزد سفر می‌کنند، برای رزرو هتل یزد، اقامتگاه‌ها یا هتل‌هایی که بافت سنتی و تاریخی دارند را انتخاب می‌کنند. بیشتر این هتل‌ها، در بافت تاریخی شهر یزد قرار دارد. برای اقامت در بافت تاریخی یزد، نیازی به نگرانی برای رفت و آمد به مکان‌های تاریخی و دیدنی نیست، چرا که شهر یزد، شهر کوچکی‌ست و مسافت بین قسمت‌های مختلف شهر، زیاد نیست. برای انتخاب هتل در یزد، با توجه به بودجه و هدفی که از سفر به یزد دارید، تنوع زیادی وجود دارد. از هتل‌های معروفی مانند هتل داد یزد به عنوان مشهورترین هتل سنتی یزد، هتل صفائیه، هتل باغ مشیرالممالک و هتل ارگ جدید یزد گرفته تا اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی.

 

راه‌های سفر به یزد

برای رسیدن به یزد از مبدا پایتخت از طریق زمینی، باید مسافتی حدود 631 کیلومتر را با اتوبوس یا ماشین شخصی طی کنید که در اینصورت تقریبا ۶ ساعت و نیم تا ۷ ساعت در راه خواهید بود. یکی دیگر از راه‌های سفر به یزد، تهیه بلیط هواپیمای تهران یزد است. یک روش مطمئن برای تهیه بلیط هواپیما، قطار و یا اتوبوس یزد، استفاده از وب‌ سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ است که به شما این امکان را می‌دهد تا با بهترین قیمت، بلیطتان به مقصد یزد را از هر مبدایی،‌ تهیه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48902 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/02/04 تعداد مشاهده: 1672
کلید واژه ها:
سافت گذر