کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316386 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استارت منو و دکمه های شناور جدید در کانسپت تازه از ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، در سالیان اخیر و به خاطر ناهمگونی ها و بی ثباتی هایی که ویندوز 10 داشته، هر کسی سعی کرده با ارائه تصاویر مفهومی یا همان کانسپت ها در مورد ظاهر پیشنهادی خودش برای این سیستم عامل صحبت کند. چند هفته پیش هم یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit روی فایل اکسپلورر تمرکز کرد و حالا یکی دیگر از کاربران توییتر با ارائه کانسپت جدیدی به نام Project Acrylic روی استارت منو و دکمه های شناور متمرکز شده است.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

آن طور که از این تصاویر برداشت می شود، این کاربر استارت منو را به صورت جداگانه از تسک بار متصور شده و گوشه های آن را گرد کرده است؛ یعنی دقیقاً اتفاقی که انتظار داریم با آپدیت Sun Valley که در نیمه دوم سال جاری میلادی منتشر می شود، رخ دهد. با این وجود، در این تصویر می بینیم که ظاهر استارت منو دو قسمتی است زیرا پنل سمت چپی دارای افکت شفاف اکرولیک بوده و قسمت اصلی آن هم تک رنگ است. لیست همه اپلیکیشن ها نیز حذف شده تا جای آن را میانبرها برای پوشه های مورد علاقه کاربر و گزینه های مدیریت حافظه، شخصی سازی و دستگاه های متصل بگیرد.

ظاهر کاشی مانند نرم افزارها نیز کنار گذاشته شده و به جای آن اپلیکیشن های پر استفاده و وب سایت های پر کاربرد در سمت راست استارت منو نمایش داده شده اند؛ یعنی شبیه چیزی که در استارت منوی ویندوز 10 ایکس دیده بودیم. با این حال، در پایین این آیکون ها، شاهد پنجره دسترسی سریع خواهید بود که معمولاً در فایل اکسپلورر قرار دارد. کاربران می توانند به این بخش اپلیکیشن ها و اسناد مختلف را پین کنند. در پایین هم یک دکمه کاربر را به لیست تمامی نرم افزارها خواهد برد.

در اسکرین شات ها امکان مشاهده فایل اکسپلورر نیز وجود دارد ولی موضوع اصلی این تصاویر مفهومی نمی باشد. این بخش شیوه طراحی دو وجهی و دو رنگی دارد تا از این نظر شبیه استارت منو باشد ولی حالا نوار ابزار کنار رفته و در بالا گزینه هایی مانند تغییر نام فایل ها یا حذف آنها تعبیه شده اند. به علاوه، برخی از آیکون ها نیز با تغییراتی همراه بوده اند.

در تصویر بعدی، تمرکز اصلی روی منوهای شناور مربوط به تعیین میزان ولوم صدا و دستگاه ها می باشد. هر دوی این منوها گوشه های گرد و افکت اکرولیک شفاف دارند تا بتوان قسمت های مهم آنها را هایلایت کرد و به دکمه های کنترلی مختلف دسترسی سریع داشت. در این تصویر همچنین، امکان مشاهده آیکون های آپدیت شده برای بخش نمایش دهنده برنامک های ویندوز نیز وجود دارد.

بخش کنترل کننده دکمه های فایل های رسانه ای به کاربران اجازه می دهند میان دستگاه های ورودی و خروجی سوئیچ شوند و مستقیماً نحوه پخش موسیقی ها و فایل های صوتی را کنترل کنند و از همان جا به دستگاه های متصل به رایانه چه به صورت بیسیم و چه به صورت سیمی دست یابند و از طریق میانبرهایی امکان مدیریت آنها وجود داشته باشد.

این تصاویر مفهومی تا کنون مورد استقبال کاربران توییتری قرار گرفته اند اما بعید است مایکروسافت به این زودی ها از آنها ایده بگیرد. کمپانی مالک ویندوز در کانال مخصوص توسعه دهندگان ویندوز 10 تا کنون تغییرات ظاهری بخصوصی ایجاد کرده است ولی شبیه تصاویری که امروز دیدیم نیستند و امکان دارد انتشارشان هم کمی طول بکشد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48966 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/16 تعداد مشاهده: 3192
سافت گذر