کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این شهرها، هیجان انگیزترین شهرهای شمالی هستند

روزمرگی‌های زندگی به قدری ما را خسته می‌کند که در تعطیلات به دنبال این هستیم که کمی هیجان و نشاط را وارد زندگی‌هایمان کنیم. درست است که سفر به شمال هم تبدیل به یار جدانشدنی سفرهایمان شده است، اما شمال به قدری پر از جاذبه‌های متفاوت است که هر کسی با هر سلیقه‌ای که به آن سفر کند سفری خاطره انگیزی را تجربه خواهد کرد.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید هیجان را چاشنی سفرهایتان کنید اما نمی‌دانید به کدام شهر شمالی سفر کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید. پیشنهادهای ویژه‌ای را برای شما در نظر گرفته‌ایم.

تفریحات آبی رامسر و تجربه یک هیجان واقعی

رامسر از جمله شهرهایی است که احتمالاً بیشتر ما بارها و بارها به آن سفر کرده باشیم. شهری زیبا که ساحل زیبای آن و طبیعت سرسبزش چیزی است که مسافران را جذب خود می‌کند. اگر در سفرهای قبلی‌تان به این شهر دیدنی به اجاره سوئیت در رامسر و اقامت در آن اتکا کرده باشید و نهایت تفریحتان قدم زدن در ساحل بوده باشد باید به شما بگویم که خود را از تفریحات آبی مهیجی محروم کرده‌اید. رامسر پر از تفریحات آبی هیجان انگیزی است از شاتل سواری و جت اسکی بگیرید تا پاراسل سواری و اسکی روی آب. لذت تجربه هر یک از این موارد تجربه بی‌نظیری را برایتان به وجود خواهد آورد و سفرتان را به یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایتان تبدیل خواهد کرد.

سفر به دنیای زیر آب در انزلی

تماشای گونه‌های جانوری مختلف همیشه کار جذابی برای ما بوده است. اما سفر به دنیای زیر آب و تماشای انواع ماهی‌ها جور دیگری هیجان‌انگیز و جالب است. اینکه بتوانی در سفر به شمال به اعماق دریاها بروی و قدم بزنی و به تماشای انواع ماهی‌های رنگارنگ بنشینی تنها تجربه ایست که در سفر به بندر انزلی و بازدید از آکواریوم انزلی نصیبتان می‌شود. در سفر به این شهر دیدنی هم به تماشای دریا رفته‌اید هم از طبیعت سرسبز آن لذت برده‌اید و هم چنین تفریحات جذابی را تجربه کرده‌اید. حالا کافیست چمدان خود را ببندید و با اجاره ویلا در بندر انزلی چند روزی را به خوش‌گذرانی مشغول شوید.

ویلایی استخردار و یک تفریح دسته‌جمعی

محمود آباد از آن دسته از شهرهای ساحلی است که همه ساله میزبان مسافران زیادی بوده که از نقاط مختلف ایران به آن سفر می‌کنند. ترکیب فوق‌العاده‌ای از دریا و طبیعت که به خودی خود همة فاکتورهای لازم برای یک مقصد عالی را دارد مخصوصاً اگر با خانواده و دوستان به آن سفر کنید. اما چیزی که لذت این سفر را برای شما و همراهانتان تکمیل می‌کند اجاره ویلا در محمود آباد آن هم نه یک ویلای معمولی بلکه یک ویلای استخردار است.

بی شک اقامت در ویلایی با چنین ویژگی که یک استخر اختصاصی تمام‌وقت در اختیارتان باشد لحظات خوش و خاطره انگیزی را برایتان به وجود خواهد آورد. برای پیدا کردن چنین ویلایی نیز نیازی نیست تا کار چندان سختی انجام دهید سامانه‌های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه به راحتی چنین مشکلاتی را حل کرده‌اند. «لیدوماتریپ» یکی از معتبرترین وب‌سایت‌ها در این زمینه بوده که تنوع بالایی از انواع اقامتگاه‌ها را نه فقط در محمود آباد بلکه در سراسر ایران پوشش داده و یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر مسافری را به آسانی حل کرده است. پس با خیالی راحت برنامه سفرتان را بچینید و نگرانی از بابت اجاره ویلا و سوئیت نداشته باشید.

هیجان یک جنگل نوردی جانانه در نوشهر

جنگل نوردی از آن کارهایی است که با هیجان زیادی همراه است. پارک جنگلی سی‌سنگان در نوشهر از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانیم برای یک جنگل نوردی داشته باشیم. وجود رستوران، پلاژهای مخصوص مردانه و زنانه، موج‌سواری و قایق‌سواری لذت این جنگل نوردی را چندبرابر می‌کند. در این پارک جنگلی فضای مخصوصی برای کمپینگ نیز وجود دارد که می‌توانید شب را نیز در جنگل بمانید. البته اگر ریسک اقامت شبانه در جنگل را به جان نمی‌خرید می‌توانید با اجاره سوئیت در نوشهر در منطقه نزدیکی به این پارک جنگلی اقامت داشته باشید.

با لیدوماتریپ راحتی و امنیت در رزرو را تجربه کنید

پیدا کردن یک اقامتگاه در سفر به قدری سخت است که شاید خیلی از ما قید سفر رفتن را به‌خاطر چنین سختی‌هایی بزنیم. سختی‌هایی که با پیشرفت دنیای اینترنت نه‌تنها به راحتی انجام می‌گیرند بلکه به کاری سرگرم‌کننده و جذاب نیز تبدیل شده‌اند. سامانه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه "لیدوماتریپ" دقیقاً همان چیزی است که هر مسافری در سفرش به آن نیاز پیدا خواهد کرد. بازدید مجازی از اقامتگاه‌های مقصد و مشاهده امکانات و عکس هر یک از واحدها، انتخاب اقامتگاه مورد نظر و ثبت درخواست رزرو تنها کاری است که باید برای یک اقامتگاه خوب و مناسب در لیدوما انجام دهید.

لیدوماتریپ نه تنها امکان اجاره ویلا و سوئیت در کلاردشت و دیگر شهرهای شمالی را بلکه در بیش از 400 شهر کشور دارای 7 هزار اقامتگاه فعال می‌باشد. این پوشش سراسری باعث شده تا قصد سفر به هر شهری از ایران را که داشته باشید بتوانید اقامتگاه خود را که مناسب با سلیقه و بودجه‌ای است که برای آن در نظر گرفته‌اید انتخاب و رزرو کنید.

چیزی که باعث شده است تا لیدوماتریپ به یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌ها در زمینه گردشگری بین مسافرین تبدیل شود خدمات متنوعی آن و امکان اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه بوم‌گردی، راحتی در دسترسی، امنیت در پرداخت و رزرو، امکان رزرو اینترنتی و تلفنی، پشتیبانی 24 ساعته و دارای بودن مجوزهای قانونی مثل نماد اعتماد الکترونیک و عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی می‌باشد. برای آشنایی هرچه بیشتر با این وب‌سایت و خدمات آن می‌توانید از طریق نشانی www.lidomatrip.com وارد سایت شوید، همچنین برای راهنمایی بیشتر و ارتباط با کارشناسان پشتیبانی می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48969 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/02/16 تعداد مشاهده: 2317
کلید واژه ها:
سافت گذر