کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9159 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کمک شایان اپل به افراد دیابتی با ویژگی احتمالی اپل واچ سری 7

به گزارش سافت گذر، یک هفته پیش خبر رسید که قرار است در اپل واچ سری 7 ویژگی بررسی مقدار قند خون وجود داشته باشد تا کاربر متوجه شود پیش از خوردن وعده غذایی چه قدر باید انسولین مصرف کند.

اپل اپل واچ اپل واچ سری 7 ساعت هوشمند ساعت هوشمند اپل

در حال حاضر افراد دیابتی برای بررسی میزان قند خون از ابزاری به نام گلوکومتر بهره می برند. در این روش آنها از نوک انگشت خود یک قطره خون بیرون می آورند. انجام این کار سختی های خاص خودش را دارد زیرا اولاً می بایست انگشت را زخمی کرد و دوماً کیت های بررسی قند خون قیمت نسبتاً بالایی دارند.

در این بین، مصرف بیش از حد انسولین نیز خطرات خاص خودش را دارد به طوری که اگر افراد دیابتی پیش از وعده غذایی انسولین زیادی تزریق کنند، ممکن است سکته کرده و به حالت کما بروند. در سمت دیگر، مصرف کم انسولین هم به اعضای درونی بدن آسیب می زند.

حالا گفته می شود که اپل می خواهد با تاباندن نور مادون قرمز از پشت اپل واچ به پوست کاربر، مقدار قند خون او را بررسی کند بنابراین دیگر نیازی به کیت های مخصوص یا دریافت نمونه قطره خون نخواهد بود. اگر این قابلیت به اپل واچ سری 7 بیاید، محصولات پوشیدنی اپل که هم اکنون پرفروش ترین وسایل هستند وارد ماجراجویی جدیدی خواهند شد.

البته حدود دو سه سال می شود که خبرها و شایعات مربوط به اضافه شدن ویژگی بررسی کننده قند خون در اپل واچ 7 به گوش می رسد ولی حالا اپل کاری کرده که باور کردن این حقیقت که قابلیت نامبرده در محصولات پوشیدنی نسل بعدی او قرار دارند، آسان تر شده است. این کمپانی با ارسال نظرسنجی به کاربران اپل واچ در برزیل، در مورد توانایی های اپلیکیشن های متفرقه برای ردیابی و بررسی فعالیت های ورزشی، مقدار قند خون و . . . سؤال پرسیده است.

حتی در روزهای ابتدایی سال جاری میلادی گمانه زنی هایی شنیدیم که اپل در حال آزمایش و راستی آزمایی ویژگی بررسی قند خون است. این شرکت همچنین، پتنت هایی را برای انجام این کار ابداع کرده بود. در این میان، گفته می شود که سامسونگ نیز دارد روی قابلیت مشابه کار می کند؛ این یعنی ویژگی مذکور از اهمیت بالایی برای افراد دیابتی برخوردار است. بر این اساس، اپل، سامسونگ و شرکت های سازنده وسایل پوشیدنی به دنبال آن هستند که علاوه بر کاهش هزینه های بررسی میزان قند خون، ابزارهایی نظیر گلوکومتر را در محصولات پوشیدنی نسل بعدشان قرار دهند.

اقدام اپل برای نظرسنجی از کاربران اصلاً عجیب نیست. این شرکت پارسال با مطرح کردن سؤالاتی از افراد در مورد کارهایی که با شارژرها می کنند پرس و جو کرد و بعد از مدتی همزمان با گوشی های سری آیفون 12 اصلاً شارژری در جعبه قرار ندارد.

اگر شما دیابتی هستید و باید در روز چندین بار انسولین تزریق نمایید، فکر می کنید این ویژگی اپل واچ اهمیت خواهد داشت؟. نظر خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48979 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/19 تعداد مشاهده: 2215
سافت گذر