کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316256 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال جریمه 2 میلیارد دلاری اپل توسط انگلستان

به گزارش سافت گذر، به نظر می رسد اپل نمی تواند از کشمکش های متعددی که روزبه روز در دادگاه ها با آنها روبه رو می شود رهایی یابد زیرا به تازگی یک دادخواست پیرامون اپ استور، در یکی از دادگاه های لندن به ثبت رسیده است که مدعی شده این شرکت از کاربران خود بیش از حد مجاز هزینه دریافت می کند.

اپل اپ استور Appstore

آن طور که در این دادخواست ادعا شده، اپل از سلطه ای که در اپ استور دارد سوءاستفاده و از اپلیکیشن های پولی 30 درصد پورسانت دریافت می کند. اگر این دادخواست تأیید و رأیی علیه اپل صادر شد، این شرکت باید چیزی بین 1.5 تا 2 میلیارد دلار به کاربران انگلیسی غرامت بپردازد. این هزینه به انگلیسی هایی تعلق خواهد گرفت که از سال 2015 تا کنون از اپ استور چیزی خریداری کرده اند.

اپل طی بیانیه ای در این مورد اعلام کرد:«« ما معتقدیم که این دادخواست بی پایه و اساس است و از هر نوع گفتگو و مذاکره با دادگاه انگلیسی و صحبت کردن در مورد تعهدمان نسبت به کاربران و نوآوری هایی که اپ استور در اقتصاد انگلستان آورده، استقبال می کنیم»».

آن طور که از این بیانیه برداشت می شود، گویا اپل اصلاً نگران این دادخواست نیست. این شرکت ادامه می دهد:«« پورسانت دریافت شده در اپ استور به اندازه پورسانت های دریافت شده در دیگر فروشگاه های مجازی و دیجیتالی است. در واقع 84 درصد نرم افزارها در اپ استور رایگان هستند و به اپل پولی نمی دهند. برای سایر توسعه دهندگانی که برنامه پولی یا خدمات در این فروشگاه نرم افزاری ارائه می کنند، ما پورسانت 15 درصدی در نظر گرفته ایم»».

اینکه 84 درصد نرم افزارها در اپ استور رایگان هستند واقعاً ربطی به این دادخواست ندارد چرا که دادگاه لندنی فقط در مورد برنامه های پولی حرف می زند. در این بیانیه همچنین آمده که توسعه دهندگان تنها 15 درصد پورسانت می دهند؛ اتفاقی که به تازگی تصویب شده و رخ داده است. در واقع در این دادخواست به پورسانت 30 درصدی اشاره شده که در سال های 2015 تا 2020 دریافت می شد.

اپل طی سالیان اخیر با کشمکش های قانونی متعددی روبه رو بوده و غالباً در اکثر آنها توانسته نظر دادگاه ها را جلب کند. بر این اساس، گذشت زمان نشان می دهد آیا این دادخواست نیز به نفع اپل است یا به ضرر او.


منبع: phonearena.com 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48992 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/22 تعداد مشاهده: 2285
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر