کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سونی در حال تولید بیش از 25 بازی برای پلی استیشن 5

به گزارش سافت گذر، هرمن هالست، هم بنیان گذار شرکت Guerilla فاش کرد که سونی در حال تولید بیش از 25 بازی برای پلی استیشن 5 است که 5 عدد از آنها کاملاً جدید می باشند.

سونی پلی استیشن بازی پلی استیشن 5 کنسول گیمینگ

هالست می گوید:«« بازی های متنوع جذابی که مخصوص مناطق مختلف هستند در حال تولید می باشند. بر این اساس، پروژه های ساخت این بازی ها در سه دسته بزرگ، کوچک و ژانرهای مختلف تقسیم بندی شده اند»».

برای گیمرهایی که از پلی استیشن 5 برای اجرای بازی های مورد علاقه شان استفاده می کنند، قطعاً این خبر خیلی خوبی خواهد بود اما صرف اینکه گفته شده سونی دارد آنها را می سازد به معنای دسته اول بودنشان نیست بلکه کمپانی ژاپنی با برند PlayStation Studio، معمولاً به توسعه دهندگان برای ساخت بازی ها کمک می کند.

اریک لمپل، نایب رئیس بخش تولید پلی استیشن می گوید:«« اینکه ما داریم بازی می سازیم به معنای آن نیست که حق و حقوق توسعه دهندگان را ضایع می کنیم بلکه به معنای آن است که یک بازی اختصاصی برای پلی استیشن ارائه می دهیم»».

این ادعاها و اخبار نشان دهنده آن است که بازی های متعددی در دست تولید هستند بنابراین گیمرها می توانند نسبت به اتفاقاتی که در آینده رخ خواهند داد، خوش بین باشند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49002 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/25 تعداد مشاهده: 2204
سافت گذر