کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9152 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت پارچه هوشمند قابل شستشو که بصورت وایرلس انرژی می گیرد

به گزارش سافت گذر، محققان دانشگاه Purdue که به ایالات متحده وابسته هستند، روشی ابداع کرده اند تا با استفاده از آن لباس های معمولی را به لباس های هوشمند تبدیل کنند. آن طور که محققین می گویند، می توان انرژی بافت های هوشمند را به صورت بیسیم منتقل کرد و این لباس ها در برابر شستشو نیز مقاوم خواهند بود.

لباس هوشمند وسایل پوشیدنی هوشمند وسایل پوشیدنی

این تیم تحقیقاتی با انتشار چند ویدیو، از اختراع خود رونمایی کرد. مثلاً آنها توانسته اند یک دستکش هوشمند بسازند که روی آن LED به کار رفته تا وقتی به نزدیک سیم برق می رسد، روشن گردد. این محصول را می توان در مواقعی به کار برد که می خواهیم به افراد مختلف در مورد خطر برق گرفتگی هشدار دهیم.

ضمن اینکه به خاطر پیشرفت های حاصل شده در مدارهای مینیاتوری و ریز، این محققان می توانند سنسورهای نمایش دهنده وضعیت سلامتی لباس ها را در آنها قرار دهند. برای تأمین انرژی، این حسگرها از مواد زغال سنگ های دوخته شده درون پارچه بهره می برند و با استفاده از اتصال وای فای و سایر امواج رادیویی، شارژ خواهند شد.

ریمز مارتینز، استادیار دانشگاه Purdue معتقد است که لباس های هوشمند آینده می توانند اطلاعات مختلفی را از رایانه ها و گوشی ها دریافت کنند. به علاوه، با بررسی جابه جایی و حرکات کاربر، امکان انجام بازی های رایانه ای نیز توسط آنها وجود خواهد داشت. امیدواریم این محصول مسیر جلیقه گیمینگ Aura Interactor که در دهه 90 میلادی تولید شد ولی دیگر عرضه نشد را در پیش نگیرد.

از آن جایی که انرژی الکتریسیته با آب سازگاری ندارد، مهندسان اسپری تولید کردند که از مولکول های هیدروفوبیک بهره می برد تا این لباس های پوشیدنی را ضد آب کند. این اسپری جنس پارچه ها را شبیه ساتن خواهد کرد. با این وجود، محققان یادآور شده اند که این پوشش ضد آب آن قدر نازک است که لباس ها خاصیت انعطاف پذیری خود را حفظ خواهند کرد.

این تیم تحقیقاتی مطمئن است که این تکنولوژی را می توان در ابعاد گسترده تر به کار برد و آماده هرگونه همکاری با گروه های مختلف است. برندهایی هم که می خواهند مجوز استفاده از این تکنولوژی را بگیرند، می توانند درخواست خود را به آدرس ایمیل otcip[at]prf.org اعلام کنند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49157 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/23 تعداد مشاهده: 2160
سافت گذر