کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316276 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یک ویژگی جدید دیگر در ویندوز 11 مشخص شد

به گزارش سافت گذر، روز گذشته یک نسخه ابتدایی از ویندوز 11 فاش شد. مشخصاً این پلتفرم امکانات زیادی دارد ولی همچنان برخی از آنها پیش از این در ویندوز 10 وجود داشتند. در این میان، آن طور که مشاهده شده ویندوز 11 ویژگی جدیدی دارد که پنجره های نمایش اپلیکیشن ها را با تغییراتی همراه می سازد.

ویندوز ویندوز 11 مایکروسافت سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

برای بهره مندی از این ویژگی، تمام کاری که باید انجام دهید آن است که نشانگر ماوس را روی علامت بزرگسازی پنجره برنامه ها ببرید تا آپشن هایی که می توانید انتخاب نمایید، نمایان شوند و پنجره را در اندازه ای که می خواهید تنظیم کنید. برای باز گرداندن پنجره به حالت شناور هم فقط باید دکمه بزرگسازی را فشار دهید تا به حالت قبل برگردد.

این ویژگی جایگزین دکمه فعلی بزرگسازی پنجره ها در ویندوز 10 می شود. این یعنی اگر روی این دکمه کلیک کردید، پنجره بزرگ خواهد شد و سپس بار دیگر با کلیک کردن روی آن به حالت شناور درمی آید.

یکی از کاربران پرسیده که آیا می توان این ویژگی را غیرفعال کرد و خوشبختانه باید پاسخ داد که از بخش Multitasking تنظیمات، امکان غیرفعالسازی این قابلیت وجود دارد. پس از انجام این کار، وقتی نشانگر ماوس را روی دکمه بزرگسازی بردید، اتفاق خاصی نمی افتد.

مایکروسافت به نوعی فاش شدن این نسخه از ویندوز 11 را در توییتر تأیید کرد. این شرکت نوشت این تازه شروع ماجراست. این یعنی ما تازه شاهد استارت منوی جدید بوده ایم. آن طور که یکی از خبرگزاری ها مدعی شده، هنوز هم بسیاری از امکانات ویندوز 11 در قالب Windows Feature Experience Pack مخفی هستند.

خوشبختانه تا هفت روز دیگر مایکروسافت اطلاعات بیشتری در مورد ویندوز 11 خواهد داد و خواهد گفت که چه امکانات دیگری به نسخه های مختلف آزمایش دهندگان خواهند آمد.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49182 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/27 تعداد مشاهده: 5599
سافت گذر