کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Paint 3D یک باگ خطرناک داشت

به گزارش سافت گذر، برنامه Paint 3D مایکروسافت هیچ گاه به محبوبیت نرسید و حالا خبر رسیده که این نرم افزار برای رایانه ها خطرناک نیز بوده است زیرا متخصصان امنیتی یک مشکل در آن پیدا کرده اند.

ویندوز Paint 3D مایکروسافت ویندوز 10 ویندوز 11

این باگ که با رمزگشایی نرم افزار پیدا شد، با اجرای یک فایل ناایمن فعال می گردد ولی خوشبختانه در آخرین آپدیت منتشر شده در سه شنبه ماه پیش میلادی از بین رفته است.

این باگ با عنوان CVE-2021-31946 شناخته می شود و در توضیحات آن آمده است:«« Paint 3D دارای باگ GLB File Parsing می باشد و به هکرها اجازه خواهد داد از راه دور کد مخرب را فعال نمایند»».

این باگ هکرها را قادر خواهد ساخت یک کد مخرب را در Paint 3D نصب شده در رایانه های مختلف فعال کنند. برای فعالسازی آن نیز کاربر فقط باید به یک صفحه دستکاری شده مراجعه و یا یک فایل مشکل دار را اجرا نماید.

مشکل اصلی در اجرای فایل های GLB وجود دارد. این باگ نتیجه تأیید نشدن داده های کاربران می باشد و به همین خاطر سبب خواهد شد اطلاعات آنها فاش گردد. در نهایت هکر می تواند با فعالسازی این باگ به محتواهای مدنظر دست یابد.

شدت و خطرناک بودن این باگ در حد معمول بود زیرا هکرها برای اینکه به اطلاعات شخصی کاربران دست یابند می بایست از گزینه دسترسی پیشرفته بهره ببرند.

مایکروسافت با انتشار یک آپدیت این مشکل را برطرف کرد اما کاربران ویندوز 11 نیازی نیست نگران باشند زیرا Paint 3D به صورت پیش فرض در این سیستم عامل نصب نشده است.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49187 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/27 تعداد مشاهده: 4596
سافت گذر