کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ همکار شیائومی، اوپو و ویوو شد

به گزارش سافت گذر، چند سال پیش شیائومی، اوپو و ویوو با متحد کردن نیروهای خود درصدد توسعه شبکه بیسیم اشتراک گذاری و انتقال فایل ها بودند تا بتوانند محتواها را با سرعت 20 مگابایت بر ثانیه منتقل کنند. در ادامه و پس از دو ماه آزمایش، این شبکه رسماً عرضه شد.

سامسونگ Nearby Share گوگل شیائومی اوپو

از آن زمان تا کنون شرکت های زیادی به این گروه پیوسته اند که سامسونگ جدیدترین مورد است. پیش از این وان پلاس، میزو، ZTE، بلک شارک، هایسنس و ایسوس نیز در این گروه حضور داشتند.

اما پیوستن سامسونگ یک خبر بسیار مهم شمار می آید زیرا خودِ کمپانی کره ای یکی از بزرگترین سازندگان گوشی های هوشمند است و غالباً رتبه نخست را در اختیار دارد. دوم اینکه این شرکت شبکه اشتراک گذاری بیسیم خودش موسوم به Quick Share را دارد که در سال 2020 به عنوان جایگزین Android Beam منتشر کرد. سامسونگ حتی یک برنامه مخصوص ویندوز 10 ساخت.

حضور سامسونگ در این گروه به معنای آن نیست که Quick Share کنار گذاشته خواهد شد بلکه احتمال می دهیم که گوشی های گلکسی و نرم افزار مخصوص ویندوز 10 آپدیت می شوند تا از شبکه ساخت شیائومی، اوپو و ویوو پشتیبانی کنند. در حال حاضر کمپانی کره ای واکنشی به این اخبار نداشته است.

خبر همکاری سامسونگ با دیگر شرکت های چینی می تواند برای گوگل گران تمام شود زیرا این کمپانی سرمایه گذاری زیادی روی Nearby Share کرده و برنامه دارد تا آن را به Chrome OS و مرورگر کروم بیاورد.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49195 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/29 تعداد مشاهده: 4986
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر