کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توییتر امکان محدود کردن توییت‌ها به دوستان قابل اعتماد را آزمایش می‌کند!

به گزارش سافت گذر توییتر به‌تازگی قابلیت جدیدی را آزمایش می‌کند که می‌توانید با آن توییت‌ها را تنها برای دوستان قابل اعتماد یا Trusted Friends خود به اشتراک بگذارید.

گر در توییتر یک اکانت عمومی یا پابلیک داشته باشید تمامی توییت‌های شما توسط همه کاربران قابل مشاهده خواهد بود. حتی اگر اکانت شما شخصی باشد باز هم نمی‌توانید بین فالورهای خود تفاوت قائل شوید. با این‌حال توییتر قصد تغییر این وضعیت را دارد. این شبکه اجتماعی امکان انتخاب مخاطب توییت‌ها را آزمایش می‌کند. به این ترتیب قادر خواهید بود توییت‌ها را تنها برای دوستان قابل اعتماد یا Trusted Friends به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر بسیاری از کاربران توییتر چند اکانت در این شبکه اجتماعی دارند؛ یک اکانت شخصی و یک اکانت کاری. اما با قابلیت جدید توییتر دیگر نیاز به چنین کاری نخواهد بود. همان‌طور که می‌بینید پیش از ارسال توییت می‌توانید انتخاب کنید توییت برای همه یا فقط دوستان قابل اعتماد قابل نمایش باشد. این قابلیت شبیه به Close Friends در استوری‌های اینستاگرام است.

قابلیت جدید Facets توییتر

توییتر همچنین یک قابلیت جدید با نام Facets یا وجه‌ها (وجوه) را نیز آزمایش می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید توییت‌های خود را در موضوعات مختلف دسته‌بندی کنید. در نتیجه فالورها می‌توانند انتخاب کنند که تنها توییت‌هایی از شما با موضوع خاص را مشاهده کنند. این قابلیت همچنین به سازماندهی توییت‌های خودتان نیز کمک می‌کند.

به این ترتیب هنگام توییت می‌توانید انتخاب کنید که توییت شما مربوط به چه دسته‌بندی موضوعی است. برخلاف قابلیت دوستان قابل اعتماد، سایر توییت‌ها در همه دسته‌بندی‌ها برای همه افراد قابل رویت خواهد بود. تفاوت Facet این است که ممکن است بعضی فالورهای شما تنها به موضوعات خاصی علاقه داشته باشند.

کلمات و واژگان ممنوعه!

سرانجام توییتر یک قابلیت دیگر را برای ممنوع کردن کلمات در پاسخ توییت‌های شما اضافه می‌کند. به این ترتیب می‌توانید الفاظ رکیک و فحاشی را در لیست واژگان ممنوعه قرار بدهید. وقتی فردی قصد داشته باشد به توییت شما با یکی از این کلمات پاسخ دهد، توییتر به او هشدار خواهد داد. توییت‌ها کماکان منتشر خواهند شد؛ اما به شکل سانسور شده و در پایان سایر پاسخ‌ها.

گفتنی است مشخص نیست چه زمانی این قابلیت‌ها به توییتر خواهد آمد. این شبکه اجتماعی علاقه دارد پیش از عرضه، قابلیت‌های جدید را آزمایش کند. به این ترتیب احتمالاً گروه کوچکی از کاربران این ویژگی‌ها را دریافت خواهند کرد. در نهایت تصمیم اضافه کردن یا حذف این قابلیت‌ها برعهده توییتر خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49233 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1400/04/15 تعداد مشاهده: 6971
سافت گذر