کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

وزیر پیشنهادی ارتباطات: شبکه ملی اطلاعات به معنای قطع ارتباط نیست

وزیر پیشنهادی ارتباطات در دفاعیات خود در مجلس به اهمیت و ضرورت اجرای شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد و اذعان داشت راه‌اندازی کامل این شبکه به معنای قطع دسترسی جهانی و اینترنت نیست.

«عیسی زارع پور» وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلسی شورای اسلامی با اعلام اینکه پانزده سال پیش و زمانی که در وزارت ارشاد کار می‌کرده دغدغه‌های نمایندگان مجلس را داشته اذعان کرد که در طول ۴ سال فعالیت خود حتما شبکه ملی اطلاعات را راه‌اندازی خواهد کرد:

«شبکه ملی اطلاعات از افتخارات هر کشور است و اجرای آن به معنای قطع دسترسی به شبکه جهانی نیست. چرا زمانی که پیغامی در فضای مجازی ارسال می‌کنیم، بسته‌های اطلاعاتی مربوطه باید از کشور خارج و به سایر کشورها مانند آلمان و آمریکا رفته و از آنجا مجدد به کشور بازگردد؟ با این روند از یک سو ناچار به پرداخت هزینه پهنای باند بین‌المللی هستیم و از سوی دیگر امنیت و استقلال کشور به خطر می‌افتد و اگر اتفاقی رخ دهد مثلا لنگر کشتی گیر کند، کل خدمات داخلی از کار می‌افتد.»

زارع پور با اعلام اینکه بیش از ۲۰ سال است که دولت‌های مختلف در تلاش برای اجرای شبکه ملی اطلاعات هستند و این موضوع بنا به دلایل مختلف محقق نشده تاکید کرد که این اتفاق در صورتی که او وارد وزارت ارتباطات بشود رخ خواهد داد: «بنده قول می‌دهم ظرف چهار سال آینده شبکه ملی اطلاعات را در طی زمانبندی معینی که از سوی شورای عالی فضای مجازی تعیین شده جهت پیشبرد امورات کشور راه‌اندازی کنم.»

زارع‌پور با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات چندین لایه دارد که لایه زیرساخت آن آغاز شده و لایه‌های مربوط به مراکز داده‌ها، خدمات و محتوا نیز دارد، وعده داد در سقف زمانی ۴ سال آینده شبکه ملی اطلاعات و تمام تکالیف مربوط به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که حدود ۷۰ درصد اجرای این شبکه است را اجرایی می‌کند.

تحقق دولت الکترونیکی از دیگر اولویت‌های زارع پور بود. او همچنین به دیگر برنامه‌های خود اشاره کرد که شرح کامل آنها را می‌توانید در این لینک بخوانید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49296 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1400/05/31 تعداد مشاهده: 20598
کلید واژه ها: ,
سافت گذر