کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316137 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هواوی راهی برای دور زدن تحریم‌های آمریکا پیدا کرده است

هواوی قصد دارد با واگذار کردن مجوز طراحی گوشی‌‌های جدید خود به شرکت‌های شخص ثالث چینی، به‌ صورت قانونی مولفه‌های مورد نیاز این گوشی‌ها را بدون محدودیت خریداری کند.

هواوی از زمانی که تحریم‌های دولت ایالات متحده مانعی برای همکاری او با شرکت‌های آمریکایی، مانند گوگل ایجاد کرد، آسیب‌های زیادی متحمل و کمسب‌وکارش با مشکلات متعددی رو‌به‌رو شده است.

طبق گزارش‌ها نیز به‌نظر نمی‌رسد که دولت جدید آمریکا قصد لغو این ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها را داشته باشد.

در همین راستا هواوی برای مقابله با تحریم‌ها گام‌های دشواری برداشته و تا به حال از تمامی فرصت‌های موجود استفاده کرده است. از مهم‌ترین این اقدامات می‌توان به فروش زیر برند محبوب خود، آنر یا تولید محصولات متنوع‌تری مانند محصولات شبکه، سلامت، اسمارت واچ، تلویزیون و… اشاره کرد.

به گزارش androidauthority، هواوی در حال مذاکره برای اعطای مجوز طراحی برخی از گوشی‌های جدید خود به واحدی از شرکت‌ چینی تأمین‌کننده لوازم پستی و مخابراتی به نام PTAC است؛ با این اقدام هواوی می‌تواند تحریم‌های آمریکا را دور زده و به قطعات مورد نیاز برای ساخت گوشی‌های خود دست پیدا کند.

واحدی که مجوز طراحی گوشی‌های جدید هواوی را دریافت می‌کند، Xnova نام دارد و در حال حاضر گوشی‌های هواوی را با برند Xnova در وب‌سایت خرده‌فروشی خود می‌فروشد.

اگر Xnova پیشنهاد هواوی برای صدور مجوز بپذیرد، می‌تواند گوشی‌های برند خود را با طراحی‌های هواوی به فروش برساند.

تولیدکننده تجهیزات مخابراتی TD Tech، یکی دیگر از شرکت‌هایی است که هواوی قصد دارد مجوز طراحی گوشی‌های جدید خود را به آن اعطا کند. در همین راستا هفته گذشته در اوایل نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) میت 40 پرو با نام تجاری TD Tech گواهینامه مخابراتی دولتی چین را دریافت کرد و احتمال می‌رود که این گوشی به‌زودی تحت نام TD Tech به بازار عرضه شود.

مذاکرات هواوی با شرکت‌های چینی همچنان ادامه دارد و این شرکت امیدوار است بتواند تا سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) از این طریق سی میلیون گوشی به بازار عرضه کند.

هواوی با اعطای مجوز طراحی گوشی‌های جدید به شرکت‌های شخص ثالث، علاوه بر حفظ جریان نقدینگی، می‌تواند از آسیب‌های ناشی از تحریم‌های ایالات متحده جان سالم به در ببرد و به مولفه های مهمی مانند مودم‌های 5G، تراشه‌های TSMC و سرویس‌های گوگل دسترسی داشته باشند.

شما راجع‌ به تلاش هواوی برای دور زدن تحریم های آمریکا و اعطای مجوز طراحی گوشی‌های جدید خود به شرکت‌های شخص ثالث چه دیدگاهی دارید؟ آیا این اقدام می‌تواند شرایط دشوار هواوی را برطرف کند و این برند را دوباره به جایگاهی بالا در بازار برساند؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49349 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1400/08/26 تعداد مشاهده: 30073
کلید واژه ها: ,
سافت گذر