کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امسال هم ایموجی اشک شوق پرکاربردترین شکلک بین کاربران بوده است!

ایموجی‌ها مدت‌ها اس بخش مهمی از پیام‌های ما در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را تشکیل می‌دهند و احساسات بیشتری را به متن‌های خشک و بی‌روح تزریق می‌کنند. این شکلک‌ها آن‌قدر مهم هستند که حتی یک فیلم سینمایی (که البته یک افتضاح کامل بود) نیز دارند. امسال هم Unicode فهرست 10 ایموجی پرکاربرد سال را منتشر کرده و باز هم ایموجی اشک شوق، محبوب‌ترین ایموجی سال شده است.

این ایموجی (😂) از سال ۲۰۱۷ پرکاربردترین ایموجی بین کاربران فضای مجازی بوده است. حالا و در روزهای پایانی سال ۲۰۲۱ هم ایموجی اشک شوق هنوز پراستفاده‌ترین ایموجی بین کاربران است. حدود ۵ درصد از تمام ایموجی‌های ارسال شده توسط کاربران در فضای مجازی، شکلک اشک شوق بوده است.

پرکاربردترین ایموجی سال ۲۰۲۱
در هر حال اگر از این ایموجی متنفر باشید و یا دوستش داشته باشید، حداقل دیدن این این ایموجی شاد و خندان در صدر جدول محبوب‌ترین ایموجی‌ها در روزهایی جهان به شدت درگیر همه‌گیری ویروس کرونا بوده می‌تواند امیدوارکننده باشد. البته اگر از طرفداران اموجی‌هایی مانند Moai و اسمایلی فیس هستید بهتر است بدانید خبری از این دو ایموجی محبوب در بین ۱۰ اموجی محبوب سال ۲۰۲۱ نیست.

فهرست پرطرفدارترین ایموجی‌ها در دو سال گذشته تغییر بزرگی نداشته است. فقط ایموجی صورت با چشم‌های قلبی و چهره خوشحال با سه قلب جای خود را با هم عوض کرده اند.

پرکاربردترین ایموجی‌ها

البته ایموجی‌هایی هم بودند که در دوره‌ای کوتاه، رشدی فوق‌العاده داشتند. برای مثال ایموجی کیک تولداز رده ۱۱۳ به رده ۲۵ صعود کرد. اموجی بالون هم از رتبه ۱۳۹ به رتبه ۴۸ صعود کرد. ایموجی Pleading Face هم توانست با رشدی فوق‌العاده از رتبه ۹۷ به جمع ۲۰ ایموجی محبوب راه یافت و در رتبه ۱۴ قرار گرفت.

با وجود همه‌گیری ویروس کرونا در جهان، ایموجی‌های مربوط به این ویروس رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه نکردند. برای مثال ایموجی ویروس به سختی توانست در جمع ۵۰۰ ایموجی پراستفاده قرار بگیرد. اگر راجع به تعداد تمام ایموجی‌ها کنجکاو هستید، بهتر است بدانید کنسرسیوم یونی‌کد تعداد ۳۶۶۳ ایموجی را ثبت کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49370 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1400/09/14 تعداد مشاهده: 68899
کلید واژه ها:
سافت گذر