کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروش اقساطی خودرو با شرایط ویژه در سایاخودرو

هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک‌تر می‌شویم، تب و تاب برای نو کردن همه چیز شدت می‌گیرد. از رخت و لباس و وسایل منزل گرفته تا خودرو و حتی خانه. بازار مسکن که سالهاست روزهای ملتهبی را پشت سر می‌گذارد، کمتر کسی است که ریسک تغییر خانه مسکونی را بپذیرد و هر کس هر کجا که صاحب هر متراژ خانه‌ای هست، محکم سر جایش قرار گرفته چون به خوبی می‌داند در این اوضاع و احوال اقتصادی توان خرید مجدد آپارتمان یا ویلا را نخواهد داشت.

در بازار خودرو اما شرایط قدری متفاوت است و متقاضیان بسیاری منتظر اعلام شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو هستند.

آیا کارشناسان اقتصادی خرید اقساطی خودرو را منطقی می‌دانند؟

در شرایط متورم اقتصادی کنونی پرسیدن این سوال که آیا کارشناسان اقتصادی خرید اقساطی خودرو را منطقی می‌دانند یا خیر، بیانگر این واقعیت است که شما از آینده نگری خوبی برخوردار هستید و قصد دارید با فکر و مشورت، گلیمتان را در این وانفسای اقتصادی از آب بیرون بکشید.

واقعیت این است که اقتصاد کشور ما تحت تاثیر عوامل متعددی دستخوش تغییرات ناگهانی می‌شود، بنابراین نمی‌توان برنامه‌ریزی درستی برای آن داشت. کارشناسان معتقدند در چنین شرایطی بهترین تصمیم، خرید اقساطی است. به همین دلیل است که طرح‌های شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو همیشه علاقمندان فراوان دارد.

شرایط اقساطی باعث می‌شود که افراد متوسط جامعه که هرگز نمی‌توانند نقدا صاحب یک خرید بزرگی مانند مسکن، باغ، خودرو یا مغازه شوند، این فرصت را پیدا کنند که سطح زندگی خود را ارتقا دهند و بتوانند نفسی تازه کنند.

ضمنا امکانی را فراهم می‌کند که تصمیم‌های مالی مهم و بزرگ، آسان‌تر گرفته شود و فشار کمتری به خریدار وارد شود.

آیا خرید اقساطی خودرو فقط مختص اقشار کم درآمد است؟

این یک استراتژی اشتباه است که گمان کنیم چون در حال حاضر موجودی حساب ما به اندازه خرید یک ماشین نیمه مدرن است، پس احتیاجی به طرح‌هایی با شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو نداریم.

زیرا از دست دادن سرمایه بزرگ آن هم به صورت یکباره اصلا منطقی نیست. اگر شما این موجودی را در بانک نگهداری می‌کردید، از سود ماهانه آن بی‌بهره خواهید شد و همه سرمایه خود را صرف خرید چیزی کرده‌اید که استهلاک‌پذیر است.

از طرفی اگر این پول را در خانه نگهداری می‌کردید، اکنون دیگر هیچ وجهی برای مخارجی که انتظارش را نمی‌کشیدید ندارید و به هر حال مدت‌ها طول می‌کشد تا بتوانید این سرمایه را مجددا به خزانه مالی خانوادگی‌تان برگردانید.

بنابراین نباید گمان کنید که جستجو برای شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو نشانگر شان اجتماعی پایین و عدم توان مالی شماست، بلکه مطمئن باشید سرمایه‌داران خوش فکر و متمولین آینده‌نگر بین خرید نقدی و یا اقساطی، قطعا گزینه دوم را انتخاب می‌کنند، زیرا از این طریق فرصت دارند تا مابقی موجودی خود را در طرح‌های زودبازده و دیگر بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کنند.

امکان خرید کدام خودروها از طریق اقساط وجود دارد؟

شما قطعا به دنبال طرح‌هایی با شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو می‌گشتید که به سوی این مطلب هدایت شده‌اید و این سوال، قطعا یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شما نیز هست.

این که کدام خودروها را می‌توانید به شیوه اقساطی بخرید تا حد زیادی به مجموعه‌ای که قرار است با آن معامله کنید مربوط می‌شود. برخی مجموعه‌ها فقط خودروهای زیر 500 میلیون تومان را معامله می‌کنند، چون نه خودشان اعتبار کافی برای عرضه خودروهای گران‌قیمت دارند و نه به مشتریان اعتماد کافی دارند تا ماشین‌های گران را به شیوه اقساطی به آن‌ها واگذار کنند.

اما برخی مجموعه‌ها مانند سایاخودرو هستند که شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو را نه تنها برای تمامی خودروهای داخلی اعم از تولیدات ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، پارس خودرو، گروه بهمن و ... ارائه می‌دهند، بلکه  حتی محبوب‌ترین خودروهای خارجی را نیز با شرایط عالی به علاقمندان این ماشین‌ها عرضه می‌کنند.

برای ارایه چنین امتیاز ویژه‌ای به مشتریان، مجموعه ارائه دهنده طرح‌های اقساطی باید در بازار خودرو شناخته شده و دارای اعتبار و تجربه کافی باشد که سایا خودرو تمام این شرایط را داراست.

از طرفی ارائه خودروهای گران قیمت به مشتری به شیوه اقساط بلند مدت، نشان از مشتری مداری و تعهد این مجموعه دارد که هدف خود را ماشین‌دار شدن تمام اقشار جامعه در نظر گرفته است.

در طرح‌های خرید اقساطی خودرو چه زمانی به مشتری تحویل داده می‌شود؟

واقعیت این است که اگر شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری و آنی همراه نباشد، ارزش فکر کردن ندارد.

شما اگر خودرویی دارید که به هر دلیلی قصد تعویض آن را داشته باشید، قطعا مجبور هستید تا برای تامین پیش پرداخت، خودرو حال حاضر خود را بفروشید، بنابراین اصلا برای شما به صرفه نیست که چندین ماه بدون ماشین بمانید تا خودروی جدید به دستتان برسد. زیرا در این مدت باید هزینه حمل و نقل عمومی، تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌های تلفنی را نیز به مخارجتان اضافه کنید.

اگر شما با دنبال طرح‌هایی با شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو هستید و تا کنون ماشین نداشته‌اید، باز هم همه سرمایه خود را صرف پرداخت پیش قسط کرده‌اید و تا حدودی دستتان تنگ است. ضمن اینکه باید از همین ماه، برنامه  ریزی کنید تا بتوانید اقساط ماشین را به موقع بپردازید، پس شما هم نمی‌توانید بخش قابل توجهی از درآمدتان را صرف رفت و آمد و کرایه ماشین کنید.

در چنین شرایطی نخستین شرط از شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو باید تحویل فوری خودرو باشد، چه خودروهای تولید خودروسازان وطنی و چه خودروهای خارجی.

اگرچه مراکز فروش اقساطی خودرو کاملا به این دغدغه مردم واقف هستند، اما اکثر آن‌ها از قید تحویل فوری صرفا به جهت جذب مخاطب استفاده می‌کنند و در عمل چنین اتفاقی نمی‌افتد. در واقع آن‌ها با رون و روان مشتری بازی می‌کنند و تحویل خودرو را به دریافت وجه بیشتر پیوند می‌زنند و آن را با زمان دیگری موکول می‌کنند.

یکی از مجموعه‌هایی که در شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو تحویل فوری را گنجانده است و واقعا به آن عمل می‌کند و مشتریان از عملکرد آن رضایت صد در صدی دارند، سایاخودرو است.

آیا امکان خرید اقساطی خودرو با سرمایه کم وجود دارد؟

اگر به دنبال مجموعه‌ای می‌گردید که طرح فروش اقساطی خودرو ارائه کند اما با شرایط مالی شما راه بیاید، پیشنهاد ما سایا خودرو است.

در معامله با سایا خودرو لازم نیست گرفتار بانک‌ها شوید و وام‌های سنگین بگیرید تا بتوانید پیش قسط را جور کنید، کافی است شرایط مالی‌تان را برای کارشناسان این مجموعه توضیح دهید تا راهنمایی‌تان کنند که چطور می‌توانید با کم‌ترین سرمایه صاحب خودرو مورد علاقه‌تان شوید.

در واقع طرح‌های با شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو که از سوی این مجموعه ارائه می‌شود، این امکان را به شما می‌دهد که نه تنها با هر میزان سرمایه‌ای که دارید صاحب ماشین شوید، بلکه حتی مبلغ اقساط ماهیانه و مدت زمان  بازپرداخت نیز بر اساس توان مالی شما تعیین خواهد شد.

خب! دیگر از شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو چه می‌خواهید؟! اینجا همه جیز به نفع شماست.

 

شرایط ویژه سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو چیست؟

در این مطلب جسته و گریخته به برخی از بهترین امتیازاتی که سایا خودرو به مشتریان خود ارائه می‌دهد، پرداختیم. به علاوه از خدماتی که این مجموعه چه برای اقشار متوسط جامعه و چه دهک‌های بالای جامعه از نظر اقتصادی در نظر گرفته است نیز رونمایی کردیم. با این وجود در این بخش قصد داریم شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو که از سوی سایا خودرو ارائه می‌شود را یک جا بیان کنیم:

  • امکان خرید اقساطی محصولات ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروسازان داخلی
  • امکان خرید اقساطی خودروهای مونتاژی
  • امکان خرید اقساطی خودروهای خارجی محبوب جاده‌های ایران از جمله بهترین خودروهای چینی و کره‌ای
  • امکان خرید اقساطی خودرو با قیمت واقعی
  • امکان دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید اقساطی خودرو
  • تحویل فوری و آنی تمامی خودروهای خریداری شده
  • ثبت سند به نام خریدار پس از طی شدن مراحل معمول اداری نظیر تعویض پلاک و ...
  • از شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو امکان خرید خودرو با کم‌ترین سرمایه و پیش پرداخت
  • امکان تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی خریدار و وارد شدن کمترین فشار مالی به او
  • تنظیم قراردادهای شفاف

آیا خرید اقساطی خودرو از کارخانه ممکن است؟

این روزها بسیاری از مراکز لیزینگی غیر مجاز با سو استفاده از نیاز مردم و در پی کسب سود، خود را نمایندگان رسمی فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو معرفی می‌کنند و با دریافت پیش پرداخت‌های نجومی قول واگذاری خودرو می‌دهند.

واقعیت این است که هیچ طرحی از سوی مدیران فروش این کمپانی‌های خودروساز وطنی برای فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا وجود ندارد و این شرکت‌ها تنها از طریق ثبت نام در طرح‌های محدود و با قرعه‌کشی محصولات خود را عرضه می‌کنند و هیچ خبری از اقساط و شرایط نیست.

اما این مطلب به این مفهوم نیست که نمی‌توانید صاحب یکی از محصولات ایران خودرو یا سایپا به شیوه اقساطی شوید، همیشه موسسات معتبر و با سابقه‌ای وجود دارند که بشود روی قدمت و تجربه آن‌ها حساب کرد وبا فروش اقساطی خودرو صاحب ماشین دلخواه شد. سایا خودرو یکی از همین مجموعه‌هاست.

کلام آخر

خرید اقساطی خودرو اگر از مجموعه‌ای معتبر و با شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو انجام شود، تجربه‌ای دلچسب و به یادماندنی خواهد بود. برای اطلاع از جزییات طرح‌های فروش اقساطی خودرو و نیز استعلام قیمت روز خودروها می‌توانید با مراکز فروش سایا خودرو تماس حاصل نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49427 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/09/06 تعداد مشاهده: 21101
کلید واژه ها:
سافت گذر