کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دوربین مداربسته میکروفون دار تیاندی

دوربین‌های امنیتی و مداربسته با قابلیت ضبط صدا یا دارای یک میکروفن داخلی هستند و یا یک رابط ورودی صدا برای اتصال میکروفن دارند. صرف نظر از داخلی یا خارجی بودن میکروفن، میکروفن های دوربین مداربسته به اندازه کافی حساس هستند. دوربین مداربسته میکروفن دار صداها را از شعاع 40 فوت در اتاقی ساکت دریافت می کند. اگرچه نتایج بر اساس نویز محیط متفاوت است و بردهای متخلفی بدست می آید. اما این نوع دوربین های مداربسته راه بسیار خوبی برای ضبط تصویر و صدا به طور همزمان هستند. دوربین تیاندی نیز دارای انواع دوربین مداربسته میکروفن دار است. مشتریان علاقمند به این برند خوش آوازه می توانند از انواع دوربین های میکروفن دار تیاندی برای کاربری های کوچک و متوسط انتخاب کنند.

دوربین مداربسته IP میکروفن دار

در دوربین مداربسته IP میکروفن دار یک کابل چند کار را می تواند انجام دهد به خصوص در دوربین های POE. در دوربین تحت شبکه سیگنال‌های صوتی/تصویری و برق از طریق یک کابل شبکه می تواند منتقل شود. در دوربین مداربسته میکروفن دار خارجی IP با اتصال میکروفن به دوربین صدا و سیگنال تصویر ادغام و به دستگاه NVR ارسال می شود. برند تیاندی محصولات خود را مبنی بر تکنولوژی تحت شبکه طراحی و تولید می کند. بنابراین دوربین های میکروفن دار تیاندی از این گروه دوربین با قابلیت ضبط صدا هستند.

لیست قیمت دوربین تیاندی

با مراجعه به لیست قیمت دوربین تیاندی می توانید این نوع دوربین ها را با سایر دوربین های تیاندی مقایسه کنید. در بخش مشخصات دوربین عبارت Built in بیان کننده میکروفن داخلی در دوربین است. همچنین در صورتی که دوربین مورد نظر را از لیست قیمت انتخاب کردید برای استعلام موجودی اقدام کنید. تماس با نمایندگی و کارشناسان فروش به شما کمک می کند تا بتوانید علاوه بر اطلاع از موجودی کالا از ایشان راهنمایی دریافت کنید.

دوربین HDCVI و HDTVI میکروفن دار

انتخاب دوربین برای سیستم امنیتی بستگی به این دارد که آیا به کدام نوع دوربین آنالوگ، دوربین HDCVI یا دوربین IP نیاز دارید. دوربین‌های مداربسته با میکروفن داخلی آسان‌ترین اتصال را به یک ضبط‌کننده ارائه می‌دهند. دوربین های HDCVI یا HDTVI به کابل با کانکتور صوتی نیاز ندارند. سیگنال صوتی با سیگنال ویدئویی ترکیب می شود. به سادگی به یک کابل HD Siamese (کابل ترکیبی) یا کابل کواکسیالRG59 نیاز دارید. در نظر داشته باشید در برند هایک ویژن و داهوا از این نوع دوربین ها را خواهید یافت.

دوربین آنالوگ میکروفن دار

برای دوربین‌های آنالوگ، توصیه می‌کنیم از کابل‌های برق صوتی تصویری 50 فوتی یا کابل‌های برق صوتی تصویری 150 فوتی استفاده کنید. این کابل ها کار نصب دوربین مداربسته میکروفن دار را ساده می‌کند. زیرا این کابل دارای کانکتورهایی برای سیگنال های صوتی، تصویری و جریان DC است.

دوربین مداربسته با میکروفن خارجی

در دوربین های مداربسته که ورودی‌های میکروفن خارجی دارند شما می توانید به صورت اختیاری برای آنها میکروفن تهیه کنید. یک کوپلر RCA برای اتصال میکروفن به دوربین و یک منبع تغذیه 12VDC برای تامین برق میکروفن کنار دوربین نیاز دارید. برای دوربین‌های HDCVI و HDTVI که دارای ورودی‌های صوتی خارجی هستند، پس از اتصال میکروفن به دوربین، صدا با سیگنال ویدیو ترکیب می‌شود. این ترکیب از طریق کابل به دستگاه ضبط DVR ارسال می شود. در بسیاری از برندها از جمله هایک ویژن، داهوا، یونی ویو و تیاندی این ساختار در دوربین های مداربسته با قابلیت اتصال میکروفن وجود دارد. با مراجعه به مراکز فروش و نمایندگی دوربین تیاندی یا هایک ویژن و مانند این می توانید از کارشناسان مشاوره تخصصی دریافت کنید.

شناسایی دوربین مداربسته میکروفون دار

به چند روش می توانید دوربین مدار بسته میکروفون دار را تشخیص دهید. ساده ترین کار مراجعه به دیتا شیت دوربین مورد نظر است. در مشخصات آن این موضوع درج شده است. راه های دیگر عبارتند از:

یافتن روزنه در بدنه دوربین

راه دیگر شناسایی دوربین میکروفون دار بررسی بدنه دوربین مداربسته از نزدیک است. معمولاً یک روزنه در بدنه دوربین و حدود مرکز آن وجود دارد. این روزنه به منظور دریافت صدا از طریق میکروفن است. اگر چنین روزنه ای در مرکز دوربین یافتید می‌توانید تقریباً مجهز بودن دوربین به سیستم ضبط صدا مطمئن باشید.

به عنوان مثال دوربین تیاندی مدل TC-C32UP دوربین بولت تیاندی دارای میکروفن داخلی است. با کمی دقت در بخش مرکزی دوربین پایین لنز روزنه کوچکی قابل مشاهده است. این روزنه همان جایگاه میکروفن دوربین مداربسته است. اگر به دیتاشیت این دوربین در سایت اصلی تیاندی یا نمایندگی تیاندی مراجعه کنید این مشخصه را می بینید. عموماً این قابلیت در ابتدای معرفی محصول نیز درج می شود به صورت: Built-in Mic . در صورت نبود چنین گزینه ای در بخش ابتدایی معرفی محصول، برای اطمینان دیتا شیت را مطالعه کنید.

جست و جوی مشخصات دوربین در اینترنت

یکی دیگر از راه های تشخیص دوربین مداربسته میکروفون دار جستجو در صفحات وب و اینترنت است. برای این منظور باید مدل دقیق دوربین مدار بسته را در صفحه کمپانی سازنده جست و جو کنید. البته ممکن است سایر سایت ها نیز درباره دوربین مورد نظر شما نوشته باشند. اما سایت سازنده دوربین اطلاعات معتبری را در اختیار شما خواهد گذاشت.

دسترسی به نرم افزار دوربین

با دسترسی به نرم افزار دوربین مدار بسته می‌توانید متوجه شوید که آیا دوربین صدا ضبط می کند یا خیر. در صورتی که دوربین مداربسته از قبل مورد استفاده قرار گرفته تصاویر و فیلم های گذشته را مشاهده کنید. با تماشای فیلم های ضبط شده می‌توانید به این قابلیت در دوربین پی ببرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49453 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/12/16 تعداد مشاهده: 1089
کلید واژه ها:
سافت گذر