کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316310 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

5 تا از بهترین نرم افزارهای طراحی جعبه و بسته بندی

موضوعی که در این مطلب تصمیم داریم به آن بپردازیم، معرفی نرم افزارهای مناسب برای طراحی جعبه و بسته بندی است. همان‌طور که می‌دانید طی چند سال اخیر نرم افزارهای مختلفی برای طراحی و دیزاین بسته بندی محصولات خلق شده‌اند، ولی این بدان معنا نیست که همه آنها کاربردی و کامل هستند.

در ادامه می‌خواهیم با 5 نرم افزار آشنا شویم که از نظر امکانات طراحی و کیفیت خروجی، بیش از سایر نرم افزارها به محبوبیت رسیده‌اند. اگر طراح هستید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 

مزایای نرم افزارهای طراحی جعبه و بسته بندی

طراحان باید با تغییرات دنیای گرافیک سازگار شوند و راه اصلی این سازگاری سرعت بخشیدن به کارها است. اگر به‌ عنوان یک طراح گرافیک در حال فعالیت در زمینه چاپ و بسته بندی هستید یا به دنبال رشد پایدار در این حوزه اید، مطمئن باشید روش‌های سنتی و طراحی‌های دستی دیگر مؤثر نیستند و تقریبا منسوخ شده اند.

در حال حاضر بهترین راه حل، استفاده از نرم افزارهای طراحی جعبه و بسته بندی است که برای افراد و شرکت‌های تازه تأسیس و مجموعه‌های چاپ با مقیاس کم و کوچک ایده آل هستند. با توجه به اینکه طراحی جعبه بسته بندی یکی از ابزارهای تبلیغات و جذب مشتری برای کسب و کارها محسوب می شود، نباید هماهنگی با فرهنگ و تمایلات مشتریان را فراموش کنیم.

نرم افزارهای طراحی جعبه و بسته بندی از این جهت مناسب کار یک طراح حرفه‌ای هستند که:

  • در نرم افزارهای طراحی جعبه و بسته بندی ابعاد و اندازه‌ها در مقیاس‌های واقعی طراحی می‌شوند.
  • با استفاده از نرم افزارهای طراحی جعبه و بسته بندی، ما به آسانی می‌توانیم طرح خود را بر روی انواع کاغذها امتحان کنیم.
  • امتحان کردن ابعاد مختلف طرح از جمله تزئینات، برش‌ها، رنگ و دیگر جزئیات با ظواهر متفاوت در نرم افزارهای طراحی جعبه و بسته بندی تماماً مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

معرفی نرم افزارهای حرفه‌ای طراحی جعبه و بسته بندی

نرم افزارهای حرفه‌ای برای طراحی جعبه و بسته بندی دارای امکاناتی هستند که باعث آسان‌تر شدن مراحل طراحی می‌شوند. هر کدام از این نرم افزارها قابلیت‌های متفاوتی را به استفاده کنندگان خود ارائه می‌دهند. بعضی از آن‌ها ویژه طراحان هستند و بعضی دیگر برای شرکت‌های بزرگ و قالب سازی‌ها ساخته شده‌اند و برخی دیگر تمامی قابلیت‌ها را یکجا دارند. در ادامه قصد داریم محبوب‌ترین نرم افزارهای حرفه‌ای طراحی جعبه و بسته بندی در دنیا را به شما معرفی کنیم:

  1. نرم افزار Adobe Illustrator

برنامه Adobe Illustrator یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهایی است که در حال حاضر توسط طراحان گرافیک برای ایجاد تصاویر گرافیکی استفاده می‌شود. ایلاستریتور دارای کتابخانه‌ای گسترده از ابزارها، براش‌ها و برنامه‌های افزودنی است، که توسط شرکت Adobe خلق شد.

از ویژگی‌های این نرم افزار می‌توانیم به طراحی تصاویر سه بعدی جعبه، توانایی ویرایش و ذخیره کردن فایل‌ها با فرمت‌هایPDF ، EPS، Ai  و SVG اشاره کنیم. همان‌طور که گفتیم، طراحی جعبه و بسته بندی محصول با Adobe Illustrator به بهترین نحو انجام می‌شود.

  1. نرم افزار Corel Draw

CorelDRAW یکی دیگر از پرطرفدارترین و بهترین نرم افزارهای طراحی گرافیکی مبتنی بر وکتور است، که توسط شرکت کورل توسعه یافته و به بازار عرضه شده است. از جمله ویژگی‌های این برنامه می‌توانیم به مدیریت پیشرفته رنگ‌ها، مدل‌های از پیش طراحی شده، طرح‌های متنوع، کنترل لایه کامل، مجموعه‌ای جامد از ابزارها و ویژگی‌ها و رابط بصری با تجربه کاربری خوب اشاره کنیم. کورل دراو بیشتر مناسب طراحانی است که می‌خواهند بسته بندی‌هایی ساده و بدون دیزاین خاص انجام دهند.

 

  1. نرم افزار Graphic design studio

Graphic Design Studio یک نرم افزار ساده، بسیار کاربردی و در عین حال قدرتمند برای طراحی‌های گرافیکی حرفه‌ای و خلاقانه است. بهتر است بدانید که استودیوی طراحی گرافیک از ابزارهای مداد و قلم به ‌طور کامل پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی‌های اصلی Graphic Design Studio می‌توانیم به رابط کاربری مبتدی پسند، طیف بسیار گسترده‌ای از ابزارها، قابلیت استفاده برای بسیاری از پروژه‌های طراحی گرافیکی مانند چاپ جعبه، رسم و طراحی طرح‌های خلاقانه، ارائه ابزارهای پیشرفته طراحی گرافیکی و ارائه طرح‌ها و قالب‌های آماده اشاره کنیم.

  1. نرم افزار Affinity Designer

Affinity Designer سریع‌ترین، آسان‌ترین و دقیق‌ترین نرم افزار در زمینه طراحی گرافیک برداری است. از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توانیم به پشتیبانی کامل از لایه‌ها، طراحی مبتنی بر وکتور، دارا بودن بسیاری از ویژگی‌های خاص مانند قلم‌ها، فونت‌ها، سرعت و دقت بی‌نظیر و قابلیت ترسیم شکل اشاره کرد.

صرف نظر از اینکه طراحی جعبه همان چیزی است که به دنبال آن هستیم، ولی Affinity Designer تمام ابزارها از جمله بسته‌های فونت، کیت‌های تصویرسازی، بسته‌های قلم‌ مو و... را در اختیار ما قرار می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان، انواع بسته بندی‌های مختلف را طراحی کنیم.

  1. نرم افزار PackMage

 Packmageنرم افزار قدرتمند دیگری در زمینه طراحی جعبه و بسته بندی است. از این نرم افزار برای طراحی خط تیغ و تبدیل آن به فرم سه بعدی استفاده می‌شود. وجه تمایز این نرم افزار، قابلیت تغییر اندازه نمونه‌ها و تصاویر در لحظه است. ما می‌توانیم فایل اتوکد را وارد این نرم افزار کنیم و فایل گرافیکی را با آن ادغام کرده و در فضایی سه بعدی طرح نهایی را بررسی کنیم.

 

  1. نرم افزار Inkscape

Inkscape یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی مبتنی بر وکتور است که به ‌صورت رایگان به بازار عرضه می‌شود. این نرم افزار برای کاربران امکان ساخت طراحی‌های گرافیکی بسیار حرفه‌ای و غیر قابل تشخیص از خروجی‌های نرم افزاری غیر رایگان، مانند ادوب ایلوستریتور را فراهم می‌کند. با کمک نرم افزار Inkscape  می‌توانیم انواع طرح‌های مختلف برای جعبه را طراحی کنیم.

  1. نرم افزار Esko ArtiosCad

Esko ArtiosCad  یکی از بهترین نرم‌افزارهای طراحی ساختار جعبه و بسته‌بندی مقوایی و کارتنی است، که شامل مجموعه بزرگی از خط تیغ‌های استاندارد FEFCO و ECMA است. آرتیوس کد یک پکیج کامل برای طراحی مدل‌سازی سه‌ بعدی، خط تیغ، نمونه سازی با دستگاه‌های نمونه ‌ساز و حتی لیزر کردن تخته قالب است. در آرتیوس کد می‌توانیم پوشال گیر یا حتی پرتینکس قالب را طراحی کنیم و باعث سرعت بخشیدن به مراحل تولید و اتوماتیک کردن آنها شویم.

 

بهترین مرکز طراحی حرفه‌ای جعبه و بسته بندی

اگر آنقدر زمان ندارید که خودتان طراحی جعبه بسته بندی مورد نظرتان را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم اینکار را به تیم افرا گرافیک واگذار کنید. گروه مشاوران طراحی افرا گرافیک، یکی از بهترین مراکز طراحی حرفه ای جعبه و بسته بندی در ایران است، که با تکیه بر تجربه و استفاده از طراحان مجرب در زمینه طراحی گرافیک، چاپ و بسته بندی در مدت زمانی کوتاه توانسته اعتماد مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.

نکاتی مانند تعهد در زمان تحویل کالا و حفظ کیفیت به مرور زمان، از جمله مواردی است که به مشتریان در شناخت بیشتر این مجموعه کمک می‌کند. اگر به دنبال یک مرکز حرفه‌ای برای سفارش طراحی جعبه در تهران هستید، می‌توانید به نشانی https://afragraphic.com/ مراجعه کنید و با مشاهده طرح‌ها و نمونه کارهای موجود، ایده خود را برای طراحی جعبه با کارشناسان و طراحان این مجموعه به اشتراک بگذارید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49471 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/09/06 تعداد مشاهده: 12602
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

معین 1402/11/17 16:55
خوب نبود