کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316250 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گواهینامه امنیتی ssl چیست؟

طبق آمار به دست آماده، بیش از یک سوم از سایت‌های امروزی از گواهینامه ssl استفاده می‌کنند. آيا تابه‌حال چیزی درباره این گواهینامه شنیده‌اید؟ گواهینامه ssl چیست و چه کاربردی دارد؟ گواهینامه ssl روی وب‌سرور نصب می‌شود و با فعال‌سازی یک کلید و پروتکل https، اتصالی امن بین مرورگر و وب‌سرور برقرار می‌کند.

در این مقاله به سوال «گواهینامه ssl چیست؟» پاسخ جامع و کاملی می‌دهیم؛ همچنین انواع آن و لزوم استفاده از ssl در سایت را نیز بررسی می‌کنیم. اگر به‌دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار امن و مطمئن در بستر اینترنت هستید، این مطلب برای شما نوشته شده است.

آشنایی با انواع گواهینامه های ssl برای استفاده در سایت

در پاسخ به سوال «گواهینامه ssl چیست؟» باید بگوییم که یک گواهینامه امنیتی است که برای اطمینان از امنیت تراکنش‌های مالی آنلاین، انتقال داده و ورود به سیستم استفاده می‌شود. اگر قصد ساخت سایت فروشگاهی دارید، دریافت این گواهینامه برای برقراری اتصال امن بین مرورگرها و وب‌سرور ضروری است. سایت‌هایی که گواهینامه اس اس ال دارند، با https و یک قفل در مرورگر نشان داده می‌شوند. در این بخش انواع گواهینامه های ssl را بررسی خواهیم کرد تا با آشنایی بیشتر با این گواهی امنیتی، مناسب‌ترین نوع را برای سایت خود انتخاب کنید.

  • Domain Validated: این نوع اس اس ال که به اختصار با حروف DV نشان داده می‌شود، بر اساس ثبت دامنه صادر می‌شود. یعنی هیچ بررسی درباره ثبت بودن سازمان یا شرکت مالک وب‌سایت صورت نمی‌گیرد. این ssl برای سایت‌های عمومی مناسب است.
  • Organization Validated: در این نوع گواهینامه، شرکت ارائه دهنده، سازمان‌های متقاضی را بررسی می‌کند تا از ثبت رسمی آن‌ها مطمئن شود.
  • SSL Wildcard: با استفاده از این گواهینامه می‌توانید دامنه اصلی سایت و سایر دامنه‌های فرعی آن را تحت پوشش ssl قرار دهید.
  • Extended Validation: این گواهینامه‌ها مراحل احراز هویت سخت‌گیرانه‌ای دارند و علاوه‌بر فراهم کردن امنیت و اطمینان، یک نوار سبز رنگ را در مرورگر کاربران فعال می‌کنند.
  • Multi-Domain SSL Certificates: با استفاده از گواهینامه‌های MDC می‌توانید تا ۱۰۰ دامنه که همگی روی یک IP ست شده‌اند را پوشش دهید.
  • Cases for Multi-Domain SSL Certificates: این گواهینامه های ssl نیز برای دامنه‌هایی که روی یک IP ست شده‌اند قابل استفاده هستند و همچنین مانند گواهی EV، یک نوار سبز رنگ را در مرورگر کاربران فعال می‌کنند.

گواهینامه های ssl، اطلاعاتی همچون نام دامنه، نام شخص یا سازمان، تاریخ صدور و انقضا و کلید عمومی را شامل می‌شوند. کلید عمومی، امکان رمزگذاری را به صاحب سایت می‌دهد و این کلید توسط کاربر نیز قابل مشاهده است. یک کلید خصوصی نیز توسط وب‌سرور نگه‌داری می‌شود که رمزگذاری شده و حافظ امنیت اطلاعات است.

چرا به گواهی ssl نیاز داریم؟ مروری بر کاربردها و مزایای ssl

گواهینامه SSL برای کلیه سایت‌های تجاری و فروشگاهی که پرداخت‌ها را پردازش می‌کنند، لازم و ضروری است. در این بخش به دلیل اهمیت این گواهی امنیتی می‌پردازیم و برخی مزایای آن را شرح می‌دهیم.

  • بالا بردن امنیت سایت
  • جلب اعتماد کاربران
  • بهبود سئو و کسب رتبه بالاتر در گوگل
  • بهینه‌سازی نرخ تبدیل سایت

وقتی کاربر به یک سایت اعتماد داشته باشد، دفعات بیشتری به آن مراجعه خواهد کرد. از آنجا که رضایت گوگل ارتباط مستقیمی با میزان رضایت کاربران دارد، سایت امتیاز بیشتری از خزنده‌های گوگل دریافت می‌کند و در نتیجه رتبه آن و میزان فروش شما بالاتر خواهد رفت.

پس در درجه اول، برای راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی حتما به‌دنبال اخذ گواهینامه اس اس ال باشید. در ابتدا سایت را طراحی کنید یا برای طراحی آن از افراد متخصص کمک بگیرید. قیمت طراحی سایت فروشگاهی باتوجه‌به فاکتورهای مختلفی مانند نوع فروشگاه تعیین می‌شود.

چگونه گواهینامه ssl بگیریم؟ آشنایی با نحوه دریافت گواهینامه امنیتی اس اس ال

اکنون که متوجه شدیم گواهینامه ssl چیست و چه کاربردی دارد، بهتر است با نحوه دریافت آن نیز آشنا شویم. برای دریافت این گواهی باید به یکی از نهادهای معتبر مانند GeoTrust, CERTUM یا COMODOT که با نام اختصاری CA شناخته می‌شوند، مراجعه کنید. این نهادها گواهینامه‌های امنیتی و دکمه‌های عمومی که برای برقراری ارتباط در یک شبکه عمومی به کار می‌روند را مدیریت و برای وب‌سایت‌ها صادر می کنند. برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی، ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان امکان‌پذیر است؛ اما دریافت گواهینامه SSL رایگان در دسترس نیست و باید برای دریافت آن مبلغ مشخصی را پرداخت کنید؛ مگر اینکه قصد اخذ DV که یک گواهینامه رایگان است را داشته باشید.

چگونه ssl را فعال کنیم؟

در پاسخ به سوال «چگونه ssl را فعال کنیم؟» باید بگوییم که این کار نیاز به تخصص و تجربه دارد. در واقع برای فعال‌سازی گواهینامه امنیتی اس اس ال باید آن را روی هاست نصب کنید. اطلاعاتی که در این بستر ردوبدل می‌شوند، کدگذاری شده و کاملا در امنیت هستند؛ ازاین‌رو هیچکس به آن‌ها دسترسی نخواهد داشت. اگر با هاست آشنایی ندارید، حتما برای فعال‌سازی ssl از افراد و شرکت‌های متخصص کمک بگیرد.

حتما تابه‌حال هنگام استفاده از سایت‌های مختلف با خطای اس اس ال مواجه شده‌اید؟ سوال اینجاست که خطای ssl چیست و آیا ارتباطی با نحوه فعال‌سازی آن دارد؟ این خطا اغلب به مشکل مرورگر، استفاده از فایروال یا منقضی شدن گواهینامه مرتبط است و به‌راحتی برطرف می‌شود.

راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی امن و مطمئن، به کمک خدمات تخصصی شاپفا

در این مقاله به سوال «گواهینامه ssl چیست؟» پاسخ دادیم و مزایای استفاده از این گواهینامه در سایت‌های فروشگاهی و تجاری را بیان کردیم. اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان مورد اعتماد مشتریان واقع شود و به‌سرعت رونق بگیرید، استفاده از این گواهینامه را فراموش نکنید.

شاپفا یکی از معتبرترین فروشگاه‌سازها است که به شما اجازه می‌دهد در کمتر از چند دقیقه سایت فروشگاهی‌تان را راه‌اندازی کنید. این مجموعه سریع‌ترین و ارزان‌ترین مسیر برای ایجاد کسب‌وکار آنلاین را در اختیار کلیه علاقه‌مندان می‌گذارد. همچنین مشاورهای شاپفا همواره در کنار شما هستند تا مسیر رشد و ترقی را به‌صورت کاملا حرفه‌ای و در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت شاپفا به آدرس shopfa.com شوید یا با شماره ۶۷۹۵۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49544 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: تریبون 1401/06/27 تاریخ خبر: 1400/09/27 تعداد مشاهده: 30226
کلید واژه ها:
سافت گذر