کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316141 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نکاتی برای امنیت بیشتر کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال

یکی از دلایلی که عموم مردم برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مردد هستند، خطرات امنیتی آن است. در بازار کریپتو مسئولیت حفاظت از دارایی‌های دیجیتال بر عهده سرمایه گذار است. برخلاف حساب‌های بانکی بیمه‌شده FDIC، هیچ قانونی درباره ارزهای دیجیتال توسط اکثر دولت‌ها تنظیم نشده است؛ بنابراین ممکن است احتمال پیگیری مجرمان اینترنتی یا کلاهبرداران توسط مراجع قضایی برای کاربران دشوار باشد. برای مثال اگر ارز دیجیتال شما گم یا دزدیده شود، بازگرداندن آن بسیار سخت و گاهی غیر ممکن است. درست است که معاملات آنلاین خطراتی دارد، اما با رعایت کردن نکاتی که در این مقاله به آن‌ها پرداخته‌ایم می‌توانید امنیت دارایی و کیف پول دیجیتال خود را افزایش دهید.

ضرورت استفاده از کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال

محبوبیت و پذیرش ارزهای دیجیتال در حال افزایش است، اما در عین حال، تهدیدها نیز بیشتر می‌شوند. همانطور که افراد بیشتری روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند، فرصت سودآوری برای مجرمان سایبری نیز افزایش می‌یابد. هکرها می‌توانند ارزهای دیجیتال را به روش‌های مختلفی مانند حدس زدن رمز عبور شما، هک کردن یک پلتفرم صرافی، گرفتن اطلاعات از شما و بسیاری موارد دیگر سرقت می‌کنند. یکی از روش‌های نگهداری ارزهای دیجیتال، کیف پول‌های نرم افزاری و سخت افزاری هستند که به نسبت صرافی‌ها امنیت بیشتری را برای وجوه شما فراهم می‌کنند. کیف پول تراست ولت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های نرم افزاری است که کاربران زیادی برای نگهداری وجوه خود از آن استفاده می‌کنند. زمانی که یک کیف پول ارز دیجیتال راه اندازی می‌کنید، مدارک مالکیت شما در بلاک چین ذخیره می‌شود و با یک کلید خصوصی تأیید می‌شود. اگر شخص دیگری کلید خصوصی شما را در دست بگیرد، می تواند مدیریت ارز شما را بدست بگیرد؛ یا اگر آن را گم کنید، معمولا راهی برای ورود به کیف پول شما وجود ندارد و دسترسی خود را به وجوه از دست می‌دهید. به صورت کلی نمی‌توان در برابر هر حمله احتمالی 100% ایمن بود، اما کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ایمن سازی کیف پول ارز دیجیتال و کاهش سطح ریسک خود انجام دهید.

 

خطرات استفاده از کیف پول  نرم افزاری ارز دیجیتال

هر دارایی دیجیتالی در برابر حملات آنلاین آسیب پذیر است. رایج ترین خطرات کیف پول های رمزنگاری شده عبارتند از:

  • تغییر مسیر توکن‌ها : با این ترفند شخصی می تواند مقصد نقل و انتقالات رمزنگاری شما را تغییر داده  و آن‌ها را به کیف پول دیگری ارسال کند.
  • هک کردن کلیدهای دسترسی: مجرمان سایبری می‌توانند با سوء استفاده از نقص‌های مختلف مانند خطاهای کد، کلیدهای دسترسی شما را بگیرند.
  • حملات اجتماعی : مهاجمان با هدف قرار دادن مالک کیف پول می‌تواند اطلاعات کلید دسترسی یا رمز عبور را بدست آورده و به راحتی وارد کیف پول‌های رمزنگاری شوند.
  • حملات سایبری : در برخی از حملات کلاهبرداران سایبری پین‌های کیف پول را به سرقت می‌بردند، ذخیره‌سازی کلید را هک می‌کردند.

 

صرف نظر از نوع حمله، همه آن‌ها به بی توجهی شما به جزئیات امنیتی بستگی دارد. با این حال، در صورت انتخاب یک کیف پول رمزنگاری امن، می توانید احتمال خطاهای انسانی را به حداقل برسانید.

 

امنیت بیشتر کیف پول‌های نرم افزاری با رعایت این نکات

مجرمان سایبری از ابزارها و تکنیک‌های پیچیده‌ای برای هک صرافی‌ها و کیف پول‌های رمزنگاری شده استفاده می‌کنند. در اینجا 11 نکته مهم در مورد اینکه چگونه می توانید کیف پول‌های رمزنگاری خود را ایمن‌تر کنید و احتمال به خطر افتادن آن‌ها را کاهش دهید، آورده شده است:

  1.  از یک رمز عبور قوی برای کیف پول خود استفاده کنید

رمز عبور قوی ترکیبی از حروف انگلیسی کوچک و بزرگ، اعداد و نمادها است و هر چه طولانی‌تر باشد بهتر است! همچنین می‌توانید از برنامه‌های مدیریت رمز عبور استفاده کنید که به طور خودکار رمزهای عبور قوی برای هر یک از حساب‌های آنلاین شما ایجاد می‌کنند.

  1.  عبارت seed خود را به صورت آنلاین ذخیره نکنید

همه قربانیانی که گرفتار کلاهبرداری‌های ارزهای دیجیتال شده‌اند همین توصیه را می‌کنند. بهتر است بجای اینکه عبارت سید خود را در تلفن همراه ذخیره کنید، آن را با استفاده از قلم و کاغذ در یک دفترچه یادداشت بنویسید.همچنین، می‌توانید از محصولاتی مانند محافظ فلزی عبارت بازیابی الیپال استفاده کنید.

  1.  هیچ اطلاعاتی را از کیف پول خود فاش نکنید

 باید همیشه با احتیاط از کلیدهای خصوصی محافظت کنید و ترجیحاً آن‌ها را با کسی به اشتراک نگذارید. اگر تصمیم دارید کلیدهای خصوصی خود را به اشتراک بگذارید، این کار را با ایمیل، پیامک یا هر رسانه آنلاین دیگر انجام ندهید. اگرچه ممکن است بخواهید موفقیت‌های معاملاتی خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، اما با این کار مجرمان سایبری را برای دزدی از خود دعوت می‌کنید. شما نباید اطلاعاتی در مورد فعالیت خود از جمله صرافی که استفاده می کنید یا سود یا زیان حاصل از معاملات را در رسانه‌های اجتماعی پست کنید.

 

  1.   همیشه از یک اتصال اینترنتی امن استفاده کنید

از شبکه‌های Wi-Fi عمومی به طور کامل اجتناب کنید! بسیاری از آن‌ها به درستی پیکربندی و ایمن نشده‌اند و جاسوسان می توانند به راحتی تمام محتوا آنلاین شما از جمله کیف پول رمزنگاری و تراکنش‌های ارز دیجیتال شما را مشاهده کنند. همیشه از VPN ها با آیپی ثابت استفاده کنید. یک VPN اساساً یک تونل رمزگذاری شده ایجاد می کند که فعالیت آنلاین شما را خصوصی و ایمن نگه می دارد و به شما امکان کنترل داده‌ها را می دهد.

  1.  نرم افزار خود را به روز نگه دارید

اکثر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری از سوءاستفاده عوامل مخرب و آسیب‌پذیری‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. به همین دلیل بسیار مهم است که هیچ یک از اعلان‌های به روز رسانی نرم افزار کیف پول خود را از دست ندهید. برخی به روز رسانی‌ها نیز دارای ویژگی‌های مفید جدیدی هستند.

  1.  ویژگی چند امضایی را انتخاب کنید

برخی از کیف پول‌های رمزنگاری مانند کیف پول‌های بیت کوین، ویژگی چند امضایی را پوشش می‌دهند؛ به این معنی که یک تراکنش قبل از تکمیل نیاز به تاییدیه‌های متعددی دارد. این به شما این امکان را می دهد که کنترل بیشتری بر پول خود داشته باشید و از سرقت وجوه خود جلوگیری کنید. همچنین می‌توانید از یک کیف پول چند امضایی مبتنی بر یک قرارداد هوشمند استفاده کنید، مانند مواردی که برای ایمن سازی اتریوم استفاده می شود که در آن تراکنش تنها زمانی انجام می‌شود که توسط تعداد از پیش تعریف شده‌ای از اعضای مجاز تایید شده باشد.

  1.   از کیف پول دیجیتال خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

اگر عادت به پشتیبان‌گیری از داده‌های خود دارید، می‌توانید به راحتی درک کنید که چرا پشتیبان‌گیری از کیف پول رمزنگاری نیز حیاتی است. مکان‌های مختلف و ایمن را برای پشتیبان خود انتخاب کنید (CD ،USB و غیره). همچنین می‌توانید دارایی‌های خود را در چندین کیف پول پخش کنید.

  1.   امنیت ایمیل خود را تقویت کنید

یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای کلاهبرداری، از طریق ایمیل فیشینگ است. معمولاً کاربران به سمت یک سایت جعلی هدایت می‌شوند تا رمز عبور را وارد کنند. این ایمیل‌ها و سایت‌ها می‌توانند در نگاه اول بسیار قانع‌کننده باشند. به همین دلیل است که شما باید ایمیل‌ها را فقط باید ایمیل‌هایی که از منابع قابل اعتماد هستند را باز کنید و گواهی‌های امنیتی وب‌سایت را بررسی کنید.

  1.   بدافزارهای تلفن همراه خود را حذف کنید

در صورت داشتن ارز دیجیتال، تلفن همراه خود را عاری از بدافزارها نگهداری کنید. هر نرم‌افزاری را که فکر می‌کنید دسترسی‌های زیادی دارد و مشکوک است را نصب نکنید. همچنین مطمئن شوید که یک برنامه آنتی ویروس معتبر و همچنین یک اسکنر بدافزار روی موبایلی که کیف پول دیجیتال دارد، نصب کرده باشید.

  1.  از احراز هویت دو مرحله ای استفاده کنید

مردم معمولاً رمزهای عبور ساده و قابل هک ایجاد می کنند تا آن‌ها را فراموش نکنند واز همان رمز عبور برای چندین سایت و حساب استفاده می کنند. به همین دلیل است که استفاده از احراز هویت دو مرحله ای (2FA) قابلیت هوشمندانه‌ای است که  یک لایه امنیتی بیشتر ایجاد می‌کند و مانع از ورود هکرها می‌شود.

  1.  توکن‌های خود را در صرافی‌ها ذخیره نکنید

صرافی‌ها یک هدف اصلی برای هکرها هستند و حملات به صرافی‌ها در بازار کریپتو بسیار رایج هستند. اگر قصد دارید مبالغ بالایی از ارز دیجیتال را در بلند مدت نگهداری کنید، بهتر است از یک ارائه دهنده خدمات کیف پول سرد استفاده کنید. یک کیف پول رمزنگاری سرد، از نظر اندازه شبیه به یک دستگاه USB است و دارای یک کلید خصوصی است که می‌تواند برای دسترسی به وجوه شما استفاده شود. به دلیل اینکه کیف پول‌های سرد یا سخت افزاری وجوه شما را به صورت آفلاین ذخیره می‌کنند، از امنیت بیشتری برخوردار هستند. لجر(Ledger) یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین کیف پول‌های سخت افزاری با بالاترین سطح امنیت است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که خرید کیف پول سخت افزاری اصل در ایران بسیار دشوار است. ایرانیکارت یکی از معتبرترین ارائه دهندگان انواع کیف پول‌های سخت افزاری با تضمین کیفیت در ایران است که این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم می‌کند تا با خیال راحت بتوانند کیف پول مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49564 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/08/25 تعداد مشاهده: 507
کلید واژه ها:
سافت گذر