کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه برندهای برتر لپ تاپ در دنیا، ایسوس، لنوو یا hp

 

با هر بودجه‌ای که بخواهید یک لپ تاپ خریداری کنید یکی از سوالات ابتدایی این خواهد بود که به سراغ کدام برند بروید؟ آیا لپ تاپ‌های لنوو ارزش خرید بالاتری دارند یا لپ تاپ‌های ایسوس؟ در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین برندهای لپ تاپ را به شما معرفی کنیم و سه برند ایسوس، لنوو و اچ‌ پی را با هم مقایسه کنیم تا شما دید بهتری نسبت به این سه برند داشته باشید.

مقایسه از نظر میزان فروش

درست است که مقایسه برندها از نظر میزان فروش کار خیلی دقیقی نیست و ممکن است یک برند به واسطه تولید محصولات ارزان‌تر فروش بالاتری داشته باشد، اما در نهایت این موضوع یک دید خوب به ما خواهد داد. برند لنوو حدود 25 درصد فروش بازار لپ تاپ‌ها را در اختیار دارد و یعنی از هر 4 نفر در جهان یکی از آن‌ها به سراغ برند لنوو و لپ تاپ‌های آن می‌رود.

پشت سر لنوو برند HP با سهمی نزدیک به 19 درصد قرار می‌گیرد و این برند دومین فروشنده بزرگ‌ در زمینه لپ تاپ‌ها است. جایگاه ایسوس در این لیست پنجم است و این سازنده تایوانی تنها 8 درصد از بازار را در اختیار دارد. در ادامه به ویژگی‌ هر برند بیشتر اشاره می‌کنیم و در نهایت توضیح می‌دهیم که هر برند برای چه افرادی مناسب‌تر است.

برند لنوو

برند لنوو تنوع بسیار زیادی در تولید لپ تاپ‌های خود دارد و شما می‌توانید از این برند مدل‌های بسیار ارزان‌قیمت و اقتصادی خریداری کنید و این بازه قیمتی تا محصولات گران‌قیمت و لاکچری ادامه پیدا می‌کند. لنوو لپ تاپ‌های تاشو جذابی در دو سری Flex و Yoga تولید می‌کند و سری Legion نیز به لپ تاپ‌های گیمینگ این برند تعلق دارند. لنوو در طی این سال‌ها ثابت کرده که لپ تاپ‌هایی خوب و بادوامی تولید می‌کند و کیفیت ساخت محصولات آن خوب است.

برند ایسوس

ایسوس برند بسیار بزرگ و جذابی است و نباید به فروش کمتر آن نسبت به لنوو و اچ پی نگاه کنید و این برند را مورد قضاوت قرار دهید. این سازنده تایوانی برخی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ جهان را در دو سری TUF و ROG تولید می‌کند و خود سری ROG سه سری Flow، Strix و Zephyrus دارد که هر کدام برای دسته‌ای از کاربران و نیازها مناسب‌تر هستند. مدل‌های Duo از لپ تاپ‌های این برند دارای دو نمایشگر هستند و برای تولیدکنندگان محتوا و طراح‌ها می‌تواند یک اتفاق بسیار جذاب باشد.

ایسوس همچنین تولیدکننده مادربرد است و همین باعث می‌شود بسیاری از لپ تاپ‌های خود را کمی ارزان‌تر از برندهای دیگر رونه بازار کند و همین موضوع ارزش خرید این محصولات را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

 

برند اچ پی

همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم این سازنده دومین برند از نظر میزان فروش است و چند سال قبل رتبه اول را در اختیار داشت. اچ پی لپ تاپ‌های باکیفیتی تولید می‌کند و سه سری Zbook، Omen و Spectre لپ تاپ‌های اصلی این برند را تشکیل می‌دهند. سری Zbook از لپ تاپ‌های این برند آمریکایی محصولاتی باریک، سبک و زیبا را شامل می‌شود و سری Omen به لپ تاپ‌های گیمینگ تعلق دارد. سری Spectre نیز لپ تاپ‌های تبدیل شونده با پنل‌های لمسی و بعضا اولد را شامل می‌شود که برای طراحان می‌تواند گزینه ایده‌الی باشد.

 

کدام برند را انتخاب کنیم؟

به طور کلی کار ساده‌ای نیست که یک برند را به طور کامل برتر از یک برند دیگر دانست؛ چرا که ممکن است هر سازنده‌ای در یک بخش مشخصی بهتر عمل کند. اگر لپ تاپ گیمینگ گران‌قیمت می‌خواهید و یا از سوی دیگر به لپ تاپی با دو نمایشگر نیاز دارید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ برند ایسوس بروید. اگر لپ تاپی ارزان‌قیمت می‌خواهید پیشنهاد می‌کنیم برند لنوو را گزینش کنید و در نهایت اگر به لپ تاپی باکیفیت، باریک و سبک مانند مک بوک‌های اپل نیاز دارید به سراغ اچ پی بروید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49576 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/10/05 تعداد مشاهده: 1919
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

سعید 1401/10/17 00:37
پس سونی چی؟