کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حداقل سیستم برای گیمینگ

 یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ورود به دنیای بازی‌های رایانه‌ای، خرید سیستم گیمینگ محسوب می‌شود. یک کیس گیمینگ میان‌رده، برای گیمرهای ایرانی که قصد دارند به صنعت بازی وارد شوند انتخابی مناسب به شمار می‌آید. ورود به صنعت بازی و تبدیل‌شدن به یک پلیر حرفه‌ای یکی از بزرگ‌ترین سرگرمی‌ها در زندگی امروزی به شمار می‌آید.

اگر شما حداقل سیستم برای گیمینگ را تهیه کنید برای کارهای دیگر نیازی به ارتقا دادن آن ندارید. یک سیستم معمولی با قطعات پرقدرت، توانایی اجرای اکثر بازی‌های روز دنیا را باکیفیت متوسط دارد. در ادامه مشخصات یک سیستم مناسب گیمینگ را بررسی خواهیم کرد.

 

حداقل سیستم گیمینگ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

 یک سیستم معمولی در حوزه گیمینگ، جزو سیستم‌های حرفه‌ای به شمار نمی‌آید، اما آن‌قدر قدرتمند هست که شما با آن می‌توانید تقریباً تمام بازی‌های جدید با رزولوشن «فول‌اچ‌دی» را اجرا کنید. همچنین ممکن است حداقل سیستم برای گیمینگ توانایی اجرای تمام بازی‌ها با تنظیمات گرافیکی High یا Ultra را نداشته باشد. به‌طورکلی یک سیستم گیمینگ مناسب برای بالابردن آدرنالین خونتان باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • پردازنده قدرتمند: برای اجرای بازی‌های جدید و پیشرفته، پردازنده قدرتمندی مانند Intel Core i7 یا i9 یا AMD Ryzen 5 لازم است.
  • کارت گرافیک قوی: کارت گرافیک قوی از جمله Nvidia GeForce RTX 3060Ti، RTX 3070، RTX 3080 یا AMD Radeon RX 6800، RX 6800XT یا RX 6900XT برای اجرای بازی‌های جدید الزامی است.
  • حافظه رم بالا: برای اجرای بازی‌های جدید، حافظه رم حداقل 16 گیگابایت (GB) و در صورت امکان بیشتر تا 32 گیگابایت (GB) نیاز است.
  • هارددیسک (SSD): برای اجرای بازی‌های جدید، هارددیسک باکیفیت بالا نظیر SSD الزامی است.
  • صفحه‌نمایش باکیفیت: برای تجربه بازی بهتر، صفحه‌نمایش باکیفیت و روشنایی مناسب مانند 1080 p یا 1440 p یا K4 لازم است.
  • فن قدرتمند: برای جلوگیری از گرم‌شدن سیستم در طول بازی‌های طولانی، یک فن قدرتمند الزامی است.

حداقل سیستم گیمینگ چه مزیت‌هایی دارد؟

 اولین کاری که برای تهیه یک PC متوسط باید انجام دهید، مشخص‌کردن سطح انتظارتان از سیستم است. برعکس کنسول‌های بازی، سیستم‌های گیمینگ دست کاربر را برای انتخاب باز گذاشته‌اند، اما بااین‌وجود برخی افراد در هنگام خرید دچار سردرگمی و تردید می‌شوند؛ بنابراین بهتر است قبل از هر تصمیمی با یک کارشناس در همین زمینه مشورت نمایید و با یک هدف مشخصی به دنبال خرید حداقل سیستم برای گیمینگ باشید. یک سیستم گیمینگ مناسب مزایای زیر را باید داشته باشد:

  • اجرای بازی‌های سنگین: سیستم گیمینگ با مشخصات مناسب قابلیت اجرای بازی‌های سنگین را داراست، به‌عنوان‌مثال بازی‌هایی که به گرافیک بالا و پردازش سنگین نیاز دارند مانند Red Dead Redemption 2 یا Cyberpunk 2077.
  • تجربه بازی بهتر: سیستم گیمینگ مناسب با قابلیت ارتقا قطعات و تنظیمات گرافیکی برای هر بازی خاص، تجربه بازی بهتری را برای کاربران فراهم می‌کند.
  • پردازش صدا و تصویر بهتر: سیستم گیمینگ با کارت گرافیک و صدای قوی، تصویر و صدای بازی را به‌صورت بهتری پردازش می‌کند و این امر باعث می‌شود تجربه بازی برای کاربر بسیار زیباتر و واقع‌گرایانه‌تر باشد.
  • افزایش سرعت بازی: سیستم گیمینگ با قابلیت ارتقا پردازنده، حافظه رم و حافظه داخلی، بازی را با سرعت بیشتری اجرا می‌کند و این امر باعث می‌شود تا هیجان بازی زیاد شود.
  • ارتقا پذیر باشد: حداقل سیستم گیمینگ، قابلیت ارتقا به درجات بهتر را دارد.

اگر به دنبال خرید سیستم گیمینگ یا کانفیگ خاصی از سیستم های گیمینگ می گردید، اگر دانش کافی برای خرید سیستم گیمینگ را ندارید، اگر به دنبال خرید کامپیوتر گیمینگ مناسب با بودجه خود هستید پیشنهاد ما به شما فروشگاه استوک پی سی است.

در فروشگاه تخصصی استوک پی سی با انواعی از سیستم های گیم روبرو هستید، فروشگاهی معتبر و تخصصی با  تنوع بالا و قیمت های مناسب، مشاوران متخصص، امکان فروش آنلاین و حضوری که از هر جهت خیال شما را از خرید خود مطمئن می کند.

 

یک سیستم گیمینگ متوسط قابلیت اجرای چه بازی‌هایی را دارد؟

 سیستم گیمینگ متوسط برای اجرای بازی‌هایی با گرافیک متوسط تا بالا مناسب است. بازی‌هایی مثل Fortnite، Overwatch، Rocket League، Apex Legends، Minecraft، Valorant، League of Legends و Rainbow Six Siege را به‌خوبی می‌توان در حداقل سیستم گیمینگ اجرا کرد. البته برای اجرای بازی‌های جدیدتر با گرافیک بالاتر، به داشتن سیستم با قابلیت پردازش و درجه گرافیک بالاتر نیاز است.

همچنین این سیستم توانایی اجرای بازی‌های نسل هشتم، با تنظیمات مناسب و عناوین قدیمی‌تر را با فرم ریت بالا دارد. یک سیستم متوسط علاوه بر ساختن لحظاتی خوش و هیجان‌انگیز، نیاز روزانه شما را به وب‌گردی، اجرای محتوای صوتی و ویدئویی، نمایش فایل، اسناد و اجرای بدون اختلال نرم‌افزارهای نه‌چندان سنگین را نیز فراهم می‌کند.

 

چگونه یک سیستم گیمینگ مناسب انتخاب کنیم؟

 انتخاب سیستم گیمینگ مناسب باید بر اساس نیازهای شما، بودجه و تجربه قبلی بازی‌های رایانه‌ای صورت گیرد. درنتیجه برای تهیه حداقل سیستم برای گیمینگ ببینید چه انتظاری دارید و به دنبال چه جذابیت‌هایی هستید. به‌طورکلی در انتخاب سیستم گیمینگ بهتر است به موارد زیر دقت ویژه‌ای داشته باشید:

  • پردازنده: پردازنده اصلی سیستم شما مسئول اجرای بازی‌های رایانه‌ای است. بازی‌های جدید به پردازنده‌های قدرتمند و چندهسته‌ای نیاز دارند؛ بنابراین پردازنده‌هایی مانند Intel Core i5 و   i7یا AMD Ryzen 5 و AMD Ryzen7 پیشنهاد می‌شوند.
  • کارت گرافیک: کارت گرافیک مسئول پردازش تصاویر و افزایش کیفیت تصاویر در بازی‌های رایانه‌ای است. برای بازی‌های حرفه‌ای و باکیفیت بالا، کارت‌های گرافیک جدید با مشخصاتی مانند NVIDIA GeForce RTX 3080 و AMD Radeon RX 6800 XT پیشنهاد می‌شوند.
  • حافظه رم: بازی‌های جدید به حافظه رم بالا نیاز دارند. حداقل ۸ گیگابایت حافظه رم برای این بازی‎ها پیشنهاد می‌شود، اما برای بازی‌های باکیفیت بالاتر، پیشنهاد می‌شود، حافظه تا ۱۶ گیگابایت یا بیشتر داشته باشید.
  • فضای ذخیره‌سازی: بازی‌های جدید به فضای ذخیره‌سازی بالا نیاز دارند. پیشنهاد می‌شود تا یک درایو SSD با حداقل ۲۵۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داشته باشید.
  • مانیتور: مانیتور باکیفیت و با سرعت بالا برای بازی‌های رایانه‌ای بسیار مهم است. مانیتور با قراردادن فریم‌های بیشتر در ثانیه (به‌عنوان‌مثال، ۱۲۰ یا ۱۴۴ فریم در ثانیه)، تجربه بازی را بهبود می‌بخشد.

 

  • وسایل جانبی: داشتن وسایل جانبی مناسب مانند کیبورد، موس، هدست و کنترلر بازی می‌تواند تجربه بازی شما را بهبود بخشد.

علاوه بر موارد گفته شده در بالا، فروشگاه تخصصی کامپیوتر استوک پی سی اقدام به فروش سیستم های ویژه طراحان و گرافیست ها می کند در صورتی که به دنبال خرید سیستم طراحی و رندر متناسب با بودجه خود هستید حتما به این فروشگاه سر بزنید.

سخن پایانی

 دوستداران هیجان و جذابیت از بازی‌های پیچیده و فوق‌العاده سیستم‌های گیمینگ بسیار لذت می‌برند. این سیستم‌ها با استفاده از قطعات سخت‌افزاری، قدرتمند و بهینه‌سازی شده‌اند و به حافظه بالا و سرعت بالا مجهز هستند. این ویژگی‌ها سبب می‌شود اجرای بازی‌های شگفت‌انگیز PC باکیفیت بالا انجام شود و شما گیمرها تجربه بازی خود را در بهترین حالت در اختیار داشته باشید. برای یک ماجراجویی جذاب لازم نیست به دنبال دستگاه‌های خاصی باشید، داشتن حداقل سیستم برای گیمینگ می‌تواند نیاز شما را برطرف نماید و شما را به اوج هیجان و لذت برساند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49662 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: تریبون 1402/03/14 تاریخ خبر: 1401/09/14 تعداد مشاهده: 11408
کلید واژه ها:
اخبار مرتبط
سافت گذر