کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شرایط خرید لپ تاپ اقساطی بدون ضامن

لپ تاپ یکی از لوازم مهم در بسیاری از کسب و کارها یا موقعیت‌های مختلف تحصیلی، مهندسی است. امروزه داشتن یک لپ تاپ ساده به وسیله‌ای ضروری برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. با این حال همه ما می‌دانیم که قیمت لپ تاپ‌ها نیز مانند بسیاری از کالاها بسیار بالا رفته است و خرید آن به راحتی امکان‌پذیر نیست.

البته نمونه‌های زیادی از لپ تاپ‌های ارزان قیمت نیز در بازار موجود است؛ اما ممکن است کارکرد آن‌ها با نیازهای ما متناسب نباشد. علیرغم این شرایط خوشبختانه راه‌حل‌های خوبی برای حل این مشکل وجود دارد. یکی از این راه‌حل‌ها خرید اقساطی لپ تاپ است. آن هم بدون ضامن. اما منظور از خرید لپ تاپ اقساطی بدون ضامن چیست و آیا واقعا چنین خریدی وجود دارد؟ پاسخ این است که با دیجی پی بله. چنین امکانی وجود دارد.

خرید لپ تاپ اقساطی بدون ضامن از دیجی پی

دیجی‌پی یکی از شرکت های طرف قرارداد با دیجی کالا است. همانطور که میدانید دیجی کالا بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کشور است که محصولات متنوعی را به صورت اقساطی و آنلاین به فروش می‌رساند. لپ تاپ نیز یکی از محصولات این فروشگاه است.

خرید کالای قسطی مناسب افرادی است که به هر دلیل در زمان خرید کالا، امکان پرداخت آنلاین را ندارند. برای خرید اقساطی از دیجی کالا نیاز به انجام کارهای پیچیده نیست. برای این کار کافیست به سایت دیجی‌پی مراجعه کنید و از طریق ثبت نام سایت یا اپلیکیشن، اقدام به خرید قسطی کنید. مراجعه به دیجی پی یا استفاده از آن به سه روش امکان‌پذیر است:

1.اپلیکیشن دیجی‌پی

بهترین و آسان‌ترین روش خرید اقساطی از دیجی کالا نصب اپلیکیشن دیجی پی است. مرحله دانلود و نصب این اپلیکیشن بسیار ساده است. بعد از نصب باید وارد اپلیکیشن شوید و با وارد کردن اطلاعات خود در آن ثبت نام کنید.

وقتی کار ثبت نام را انجام دادید می‌توانید وارد اپلیکیشن شوید و گزینه خرید اقساطی را انتخاب کنید. در کنار خرید اقساطی گزینه‌های متعدد دیگری مانند پرداخت قبض، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت و... نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را نیز استفاده کنید. با این حال با کلیک بر گزینه خرید اقساطی، کمترین و بیشترین میزان وام یا اعتبار را مشاهده خواهید. در زمان انتشار این خبر، کمترین میزان اعتبار 10 میلیون تومان و بیشترین آن 30 میلیون تومان می‌باشد که ممکن است در زمانی که این خبر را میخوانید این اعتبار تغییر کرده باشد.

انتخاب مبلغ وام به قیمت لپ تاپی که در نظر گرفته‌اید بستگی دارد. بنابراین شما با توجه به لپ تاپ مورد نظر خود و قیمت آن می‌توانید یکی از اعتبارات دیجی پی را انتخاب کنید و مراحل بعدی ثبت نام را تا انتها پیش ببرید.

در دایان ثبت نام، اطلاعات شما توسط کارشناسان بررسی می‌شود و در صورت تایید، اعتبار موردنظر به شما تعلق می‌گیرد. کار اعتبارسنجی معمولا طی دو یا سه روز انجام می‌شود. معمولا اگر مدارک یا اطلاعات وارد شده شما ایرادی نداشته باشد و از طرفی شرایط شما با قوانین مربوط به دریافت وام مطابقت داشته باشد، اعتبار شما به راحتی تایید می‌شود.

به طور کلی مواردی مانند داشتن معوقات بانکی از جمله مواردی است که باعث رد شدن اعتبار شما می‌شود. علاوه بر این شما طی 5 سال گذشته نباید بیشتر از یک بار وام دریافت کرده باشید. برای دریافت وام نیاز به ضامن نیست. این ویژگی به احتمال زیاد برای بسیاری از شما خوشایند است؛ زیرا شما را درگیر کارهای مربوط به ضامن نمی‌کند. گذشته از موضوع ضامن، سود وام خرید اقساطی لپ تاپ در دیجی پی به طور سالیانه تنها 23% است. این میزان از سود نیز با توجه به سود سایر موسسات مالی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

2-مراجعه حضوری

اگر ثبت نام در اپلیکیشن دیجی پی برایتان سخت است می‌توانید از طریق مراجعه حضوری به شعب بانک‌هایی که در سایت دیجی پی موجود است، ثبت نام خود را تکمیل کنید. برای ثبت نام حضوری دو شعبه بانکی در نظر گرفته شده است.

از این رو اگر شرایط شما برای مراجعه حضوری مناسب است می‌توانید از این طریق نیز نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید. در ثبت نام حضوری تکلیف اعتبار شما در همان روز ثبت نام مشخص می‌شود. از طرفی کارشناسان بانک نیز راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند. با این حال این شیوه ثبت نام ممکن است برای همه افراد به خصوص کسانی که در شهرستان‌ها هستند چندان مطلوب نباشد.

3-ثبت نام آنلاین

ثبت نام از طریق سایت نیز از دیگر شیوه‌های ثبت نام در وام دیجی پی است. برای اینکار ابتدا باید وارد سایت دیجی پی شوید و بر گزینه ثبت نام کلیک کنید. با کلیک بر این گزینه، مراحل ثبت نام و مبلغ وام‌ها نمایش داده می‌شود. ثبت نام از طریق سایت نیز مانند ثبت نام از طریق اپلیکیشن است. یعنی باید همان مدارک را بارگذاری کنید و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

خرید اقساطی لپ تاپ بعد از ثبت نام

بعد از آنکه اعتبار مورد نظر شما تایید شد می‌توانید نسبت به خرید لپ تاپ اقدام کنید. برای این کار باید وارد سایت شوید و لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب، محصول خریداری شده برای شما ارسال می‌شود. البته اگر قیمت لپ تاپ مورد نظر شما بیشتر ز اعتبار باشد باید تفاوت قیمت را به صورت آنلاین پرداخت کنید. اگر بالعکس، قیمت لپ تاپ کمتر از اعتبار باشد مابقی اعتبار در حساب شما باقی می‌ماند و می‌توانید با آن محصولات دیگر را خریداری کنید. پرداخت اقساط نیز دقیقا یک ماه بعد از اولین خرید شما انجام می‌شود.

خرید اقساطی لپ تاپ فرصتی استثنائی برای خرید آسان انواع لپ تاپ‌ها است. این نوع خرید نه تنها برای کسانی که هزینه کامل لپ تاپ را به صورت نقدی ندارند مناسب است؛ بلکه برای همه افراد با هر وضعیت مالی، خریدی مقرون به صرفه است.

شما با استفاده از خرید اقساطی می‌توانید امور مالی خود را مدیریت کنید و سایر لوازم مورد نیاز خود را نیز تهیه کنید. به خصوص آنکه استفاده از این وام برای همه امکان‌پذیر است و شرایط و قوانین خاص و پیچیده ندارد. علاوه بر این، نتیجه دریافت این وام معمولا در کمترین زمان ممکن مشخص می‌شود و قرار نیست شما ماه‌ها برای نتیجه وام منتظر بمانید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49704 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون 1402/06/07 تاریخ خبر: 1401/09/07 تعداد مشاهده: 1158
کلید واژه ها:
سافت گذر