کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبدیل عکس و PDF به Word با هوش مصنوعی ایبو

تمامی دانشجویان هنگام انجام کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی خود با مشکلات مختلفی مواجه‌ می‌شوند که یکی از شایع ترین آن‌ها تبدیل فایل‌های PDF به Word است. در اکثر مواقع هنگام این تبدیل فایل متن به هم‌ می‌ریزد و یا اینکه به صورت کاراکترهای عجیبی نمایش داده‌ می‌شود. برای رفع این مشکل نرم افزارهای مختلفی ارائه شده که معمولا مخصوص تبدیل pdf‌های انگلیسی هستند. ازاین‌رو نمی‌توانند برای تبدیل pdf فارسی به word گزینه مناسبی باشند. اما مجموعه ایبو با بهره‌گیری از علوم هوش مصنوعی نرم افزاری را طراحی و تولید نموده که کاربران با استفاده از آن به راحتی‌ می‌توانند تبدیل عکس و پی‌دی‌اف به word را انجام دهند.

در ادامه بیشتر به معرفی سرویس تبدیل عکس و PDF به ورد ایبو‌ می‌پردازیم، ازاین‌رو پیشنهاد‌ می‌کنیم جهت آشنایی بیشتر با این نرم افزار تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چرا گروه ایبو به فکر طراحی نرم افزار تبدیل PDF به Word افتادند؟

برای رفع مشکل تبدیل پی‌دی‌اف فارسی به ورد روش‌ها و ترفندهای مختلفی ارائه شد که هیچکدام نمی‌توانستند به درستی این کار را انجام دهند. حتی قابلیت جدید گوگل به نام گوگل درایو نیز متاسفانه نتوانست این مشکل را برطرف نمایند و دانشجویان برای جمع آوری مطالب جدید و ایجاد تغییراتی در آن‌ها با مشکلات بسیاری مواجه بودند.

از جمله مشکلات گوگل درایو و سایر نرم افزارهای تبدیل PDF به Word خروجی پر از بهم ریختگی و خطا، فونت ناشناخته، حذف تصاویر و جداول و حتی تبدیل نشدن برخی از صفحات بود که موجب‌ می‌شد که فایل نهایی قابل استفاده نباشد و دانشجویان به فکر راه حل‌های دیگری باشند. تیم ایبو در طی چندین سال با بررسی دقیق این مشکلات و ارزیابی ساختار فایل‌های پی‌دی‌اف و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا تصمیم گرفت سرویسی را راه اندازی نماید که فایل‌های pdf فارسی و عکس‌های اسکن شده را به راحتی و به صورت آنلاین به ورد تبدیل نماید و مشکلات نرم افزارهای قبلی را برطرف کند.

نرم افزار تبدیل PDF به Word ایبو چه ویژگی هایی دارد؟

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار تبدیل pdf به ورد ‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • تبدیل عکس به word
  • تبدیل پی‌دی‌اف فارسی به word
  • تبدیل گفتار به متن با کیفیت بالا
  • تبدیل متون فارسی و انگلیسی به یکدیگر با کمترین میزان بهم ریختگی
  • قابلیت تبدیل فایل‌های دو یا چند ستونه
  • قابلیت پشتیبانی آنلاین و حل مشکلات کاربران
  • تبدیل و حفظ تمامی تصاویر و جداول
  • محفوظ نگه داشتن رنگ کلمات و عبارات
  • پشتیبانی از 80 درصد فرمول‌ها و عملگرهای ریاضی
  • امکان استفاده از سرویس در موبایل، تبلت، اندروید، ios و سایر سیستم عامل‌ها
  • عدم نیاز به نصب هر گونه نرم افزار و برنامه اضافه دیگری
  • قیمت بسیارمناسب با عملکردی بی‌نظیر
  • نخستین و پرقدرت‌ترین سرویس تبدیل PDF به WORD
  • ارائه خدماتی مانند کاهش حجم PDF، محافظت و رمزگذاری فایل‌های پی دی اف، تبدیل عکس به متن رایگان ، ترکیب فایل‌های پی‌دی‌اف، تعمیر فایل‌های PDF و جداسازی صفحات

چگونه از سرویس تبدیل عکس و PDF به Word ایبو استفاده کنیم؟

برای استفاده از این سرویس به هیچگونه نصب برنامه یا نرم افزار خاصی نیاز نخواهید داشت. کافی است که وارد وب‌سایت ایبو و صفحه اصلی سرویس تبدیل پی‌دی‌اف به ورد شوید. در این صفحه در نوار موجود در وسط صفحه گزینه افزودن فایل را بزنید و فایل یا عکس مورد نظرتان را بارگذاری کنید. در این مرحله‌ می‌توانید گزینه تبدیل رایگان یا آزمایشی را بزنید و یک صفحه از فایل خود را انتخاب کنید تا سیستم تبدیل آن را انجام دهد. سرویس پس از بررسی ساختار فایل شما چهار روش را برای تبدیل به شما نشان‌ می‌دهد که به شرح زیر هستند.

روش اول

این روش برای اکثر فایل‌های پی‌دی‌اف با متن قابل انتخاب قابل استفاده است.

روش دوم

این روش‌ می‌تواند برای فایل‌ها با جداول زیاد بسیار مناسب باشد.

روش سوم

این روش برای فایل‌هایی که ساختار پیچیده دارند مناسب است.

روش چهارم

این روش OCR نام دارد و فایل را به عنوان یک تصویر ارزیابی‌ می‌کند و بعد از بررسی جداول، ستون، عکس و ... فایل را به فایل ورد و بدون هیچگونه به هم ریختگی تبدیل‌ می‌کند.

بنابراین کاربران‌ می‌توانند بدون هیچگونه نگرانی با استفاده از یکی از روش‌های ذکر شده فایل PDF یا عکس مورد نظر خود را به فایل Word تبدیل کنند. لازم است است که اشاره کنیم تمامی فایل‌ها تا ۷ روز بعد از پرداخت در قسمت سوابق تبدیل در پروفایل کاربری وجود دارد و‌ می‌توانید مجددا تبدیل فایل را انجام دهید. دقت داشته باشید که فایل ورد نهایی را باید حتما در نرم افزار رسمی word باز نمایید تا بتوانید آن را بدون هیچگونه مشکلی مشاهده کنید.

اما در صورتی که با استفاده از تمامی این حالات باز هم کلمات و جداول به هم ریخته و نامفهوم باشند‌ می‌توانید دکمه ثبت درخواست بررسی را بزنید و یا اینکه از طریق چت با پشتیبانی آنلاین ارتباط برقرار نمایید تا مشکل بررسی شود. در ادامه تصویر یک نمونه تبدیل عکس به متن با ایبو را مشاهده‌ می‌کنید.

هزینه تبدیل عکس و PDF به Word در این سرویس چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها و ویژگی‌های سرویس تبدیل عکس و پی‌دی‌اف به ورد ایبو قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسب این سرویس است. همچنین کاربران‌ می‌توانند متناسب با نیاز خود از بسته‌های تخفیفی این مجموعه استفاده کنند و با خرید اشتراک‌های 7 روزه، 30 روزه و 45 روزه هزینه‌های خود را مدیریت کنند و به راحتی فایل‌های خود را تبدیل نمایند.

لازم است که اشاره کنیم تیم ایبو علاوه بر این سرویس ارزشمند دارای 18 سرویس بی‌نظیر و کاملا رایگان در وب‌سایت خود هستند که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به فشرده سازی PDF و کاهش حجم فایل‌ها به طور آنلاین و تبدیل عکس به متن و ... اشاره نمود، که به راحتی‌ می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده نمایید. بنابراین برای بهره‌مندی از تمامی این امکانات فوق‌العاده کافی است به وب‌سایت ایبو مراجعه کنید و یا از ربات تلگرام و اپلیکیشن اندروید رایگان این مجموعه که آن‌ها نیز قابلیت‌های بی‌نظیری دارند استفاده نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49709 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون 1402/06/30 تاریخ خبر: 1401/09/30 تعداد مشاهده: 2162
کلید واژه ها:
سافت گذر