کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اجزای دوربین مداربسته چیست؟

اجزای دوربین مداربسته چیست؟

در زمان خرید سیستم دوربین مداربسته باید بدانید چه اجزایی دارد و هر کدام چه کاربردی یا نقشی در این سیستم دارند. اجزای دوربین مدار بسته شامل دوربین، دستگاه ضبط، نمایشگر، هارد، کابل و اتصالات و تجهیزات جانبی است. با توجه به فناوری سیستم نظارتی برخی اجزا نیز به سیستم افزوده می‌شود. مانند سوئیچ که در سیستم‌های تحت شبکه کاربرد دارد. فیش، کابل و اتصالات نیز با توجه به نوع دوربین مداربسته و سیستم نظارتی تعیین می‌شود. در تمامی این اجزا کیفیت و مرغوبیت کالا باید در نظر‌گرفته شود تا بتوان بهترین عملکرد را از سیستم دریافت کرد. یکی از اقدامات مهم در زمان خرید دورین مداربسته شناخت و کسب آگاهی است. هر چه اطلاعات خود را در این زمینه بالاتر ببرید بهتر می توانید برای نیاز و اهداف نظارتی خود سیستم و دوربین مداربسته انتخاب کنید.

اهمیت برند دوربین مداربسته

برند و مارک بیانگر کیفیت و مرغوبیت کالا است. برخلاف صنعت پوشاک برند در لوازم الکترونیکی تنها جنبه لاکچری ندارد. بنابراین زمانی که از شما خواسته می شود تا تجهیزات و دوربین مداربسته خود را از برندهای اصلی انتخاب کنید، حتماً استقبال نمایید. قبل از آن نیز بهتر است نسبت به برندهای معتبر و مطرح دوربین مداربسته در جهان مطالعاتی داشته باشید. سونی، بوش، اکسیس، هایک ویژن، داهوا، یونی‌ویو و... از برندهای معتبر و مطرح در دنیا هستند. محصولات این برندها ممکن است از قیمت نسبتا بالایی برخوردار باشند اما پرداخت چنین هزینه ای ارزش دارد؟

اینکه چه برندی انتخاب می کنید بسیار مهم است. اگر دوربین و تجهیزات شما از برندهای اصلی انتخاب شده باشند عملکردی پایدار و قابل اطمینان خواهند داشت. در نتیجه سیستم نظارتی شما از طول عمر بالایی برخوردار خواهد بود. سیستم های نظارتی جنبه امنیتی نیز دارند. بنابراین باید تصاویر و جزئیات در مواقع مهم ثبت و نگهداری شود تا در زمان نیاز بتوان به آنها رجوع کرد. برندهای متفرقه و فیک این موضوع را نمی توانند ضمانت کنند. ممکن است تصاویر در برخی مواقع با افت کیفیت همراه باشد و یا ضبط فیلم متوقف شود. ارائه تصاویر بی کیفیت و یا فیلم منقطع چندان فایده ای ندارد. مالک چنین سیستم نظارتی با تصور اینکه هزینه خرید کمتری پرداخته است باید هزینه های مادی (تعمیر و تعویض) و غیر مادی از دست دادن تصاویر را نیز بپردازد.

آیا قیمت هایک ویژن بالا است؟

از برندهای معتبری که در بخش قبل معرفی شد Hikvision را انتخاب می کنیم و قیمت هایک ویژن را مورد بررسی قرار می دهیم. علت انتخاب این برند، برتری آن در سطح جهان بوده ضمن اینکه در ایران نیز دارای نمایندگی معتبر است. کیفیت، فناوری‌های روز، راهکارهای مناسب در جهت حل مسئله همگی موجب شده اند تا هایک ویژن در هر گروه از مشتریان طرفدار داشته باشد. شما برای هر مکانی که بخواهید دوربین مداربسته نصب کنید هایک ویژن گزینه‌ای برای انتخاب ارائه کرده است. قطعات داخلی مورد استفاده در تولید دوربین و سایر محصولات هایک ویژن از برترین‌های دنیا انتخاب شده است. به همین دلیل عملکردی پایدار با طول عمری بالا را برای مشتریان خود تضمین می‌کند.

این سطح از کیفیت به طور حتم ارزان نیست. اما قیمت را در مقایسه با کیفیتی که ارائه می دهد اگر مقایسه کنید متوجه خواهید شد چندان هم قیمت بالا نیست. البته هایک ویژن دوربین‌های حرفه‌ای با کاربردهای خاص نیز تولید می‌کند که آنها از قیمت‌های بسیار بالایی برخوردارند. اما برای کاربری‌های عمومی تر مانند دفاتر کار، محل زندگی، ساختمان‌های تجاری و صنعتی راه‌کارهای بسیار جذاب، کارآمد و اقتصادی ارائه کرده است.

چگونه بهترین دوربین مداربسته را بخریم؟

از آنجا که در بخش‌های قبلی نکات مهم در خرید دوربین مداربسته را مطرح کردیم می‌توانید خود را به خرید بهترین دوربین مداربسته نزدیک‌تر ببینید. بعد از آشنایی با دوربین مداربسته و جمع‌آوری اطلاعات نوبت به این می‌رسد که از این اطلاعات استفاده کنید. قطعاً بهترین برند در میان برترین‌ها قرار دارد اما آنکه در ایران دارای نمایندگی است اولویت دارد. زیرا می‌توانید خدمات پس از فروش و پشتیبانی را در ایران دریافت کنید. با توجه به اینکه الزامات و اهداف نظارتی شما چه مواردی است باید باقی مشخصات دوربین و سایر اجزای سیستم مداربسته را انتخاب کنید. به عنوان مثال دوربینی می خواهید که کیفیت 4 مگاپیکسل داشته باشد و یا دید در شب آن رنگی باشد و.... برخی از برندهای دوربین مداربسته مانند هایک ویژن در سبد محصولات خود از هر دو تکنولوژی تحت شبکه و آنالوگ محصول دارند.

دوربین مداربسته‌ای که دارای قابلیت‌های بالایی باشد و تمام آنها برای شما کاربرد نداشته باشد بهترین دوربین مداربسته نیست. زیرا به علت قابلیت‌های بالا قیمت بالایی نیز دارد بنابراین شما بابت چیزی که فایده‌ای برای شما ندارد هزینه کرده‌اید. از طرفی این نوع از دوربین‌ها دارای هزینه نگهداری بالا نیز هستند در نتیجه شما متحمل هزینه‌هایی شدید که عملاً مفید نبوده‌اند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در ابتدا از دوربین و سیستم مداربسته شناخت پیدا کنید و بعد با کمک مشاوره و راهنمایی متخصصین اقدام به خرید کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49730 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون 1402/07/20 تاریخ خبر: 1401/09/30 تعداد مشاهده: 866
کلید واژه ها:
سافت گذر