کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایلان ماسک تیک طلایی نیویورک تایمز را حذف کرد

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت ایکس، تیک طلایی اکانت رسمی رسانه نیویورک تایمز را حذف کرد. این اتفاق ظاهراً در ادامه کشمکش‌های ماسک و نیویورک تایمز رخ داده است.

ایلان ماسک

به گزارش واشنگتن پست، یک منبع آگاه می‌گوید تیک طلایی اکانت نیویورک تایمز روی پروفایل این نشریه در ایکس حذف شده است. این درحالی است که سایر رسانه‌های بزرگ مانند واشنگتن پست، وال استریت ژورنال، آسوشیتد پرس، سی‌ان‌ان و بلومبرگ هنوز تیک طلایی دارند.

در روز پنجشنبه، ایکس به اکانت نیویورک تایمز تیک آبی داد، اما هنوز خبری از بازگشت تیک طلایی نیست. سخنگوی این رسانه می‌گوید شرکت ایکس درباره علت این اقدام یا اقدامات قبلی به آن‌ها هیچ توضیحی ارائه نکرده است.

این اتفاق یک‌بار دیگر نشان می‌دهد که ماسک چگونه می‌خواهد از نفوذ شبکه اجتماعی پرطرفدار خود علیه رسانه‌های بزرگ استفاده کند. در ماه آوریل، ماسک سیستم قدیمی اعطای تیک به سیاستمداران، خبرنگاران و دیگر چهره‌های مطرح را متوقف کرد و در عوض فروش تیک آبی در ازای پرداخت ماهانه 8 دلار را آغاز نمود.

ایکس برای اعطای تیک طلایی به شرکت‌ها نیز اشتراکی با هزینه ماهانه 1000 دلار را معرفی کرد. اما زمانی که نیویورک تایمز اعلام کرد چنین مبلغی را نمی‌پردازد، ماسک تیک طلایی آن را حذف کرد. بااین‌حال، اندکی بعد تیک این اکانت و چند حساب دیگر بدون پرداخت پول به آن‌ها برگردانده شد.

ایلان ماسک در گذشته بارها به نیویورک تایمز حمله کرده بود. او در ماه اوت مدعی شده بود که این رسانه حامی نسل‌کشی است و اگر زمانی برای کنارگذاشتن آن‌ها وجود داشته باشد، اکنون باید دست به کار شد. چند روز بعد، تغییری در لینک‌های منتهی به وب‌سایت نیویورک تایمز ایجاد شد تا کاربری تأخیری پنج‌ثانیه‌ای را تحمل کند و ترافیک این رسانه کاهش یابد. این مشکل البته نهایتاً برطرف شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده است که شبکه اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک با تشدید مشکل نشر اطلاعات و اخبار نادرست روبه‌رو است و اتحادیه اروپا نیز سخت‌گیری را درباره مدیریت محتوا در این شبکه اجتماعی بیشتر کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49752 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1402/07/29 تعداد مشاهده: 5068
کلید واژه ها: ,
سافت گذر