کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316370 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل مپ قابلیت Immersive View را برای مسیرها گسترش می دهد

گوگل اعلام کرد که قابلیت Immersive View را برای مسیریابی در برنامه گوگل مپ گسترش می دهد. این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا پیش نمایش سه بعدی از مسیر پیشنهادی را مشاهده کنند و درک بهتری از المان های مختلف پیش رو به دست آورند.

Immersive View از هوش مصنوعی و میلیاردها تصویر هوایی و تصاویر ثبت شده از طریق Street View برای ساخت تصویری سه بعدی استفاده می کند. این ویژگی برای اولین بار در کنفرانس I/O 2023 گوگل معرفی شد و در ابتدا در 5 شهر در دسترس قرار گرفت.

گوگل مپ

با گسترش قابلیت Immersive View به مسیریابی، کاربران می توانند پیش نمایش سه بعدی از خیابان ها، ساختمان ها، درختان و سایر ویژگی های مسیر را مشاهده کنند. این ویژگی می تواند به کاربران کمک کند تا برای سفر خود برنامه ریزی کنند و از مسیریابی راحت تر و ایمن تر لذت ببرند.

گوگل اعلام کرد که قابلیت Immersive View برای مسیریابی در ابتدا در شهرهای نیویورک، لس آنجلس، لندن، شیکاگو، سانفرانسیسکو، فیلادلفیا، سان دیگو، هوستون، میامی و آتلانتا در دسترس خواهد بود. این ویژگی در آینده به شهرهای بیشتری اضافه خواهد شد.

 

جزئیات بیشتر

گوگل مپ از قابلیت Immersive View برای مسیریابی به دو روش استفاده می کند:

  • نمای 360 درجه: این نما به کاربران امکان می دهد تا با چرخاندن گوشی یا تبلت خود، یک نمای 360 درجه از مسیر پیشنهادی را مشاهده کنند.
  • نمای مسیریابی: این نما به کاربران امکان می دهد تا پیش نمایش سه بعدی از خیابان ها، ساختمان ها، درختان و سایر ویژگی های مسیر را مشاهده کنند.

برای استفاده از قابلیت Immersive View برای مسیریابی، کاربران باید نسخه جدید برنامه گوگل مپ را نصب کنند. سپس، می توانند برای یک مقصد مسیریابی کنند و روی گزینه "Immersive View" در پایین صفحه ضربه بزنند.

گوگل معتقد است که قابلیت Immersive View می تواند به کاربران کمک کند تا سفر خود را راحت تر و ایمن تر انجام دهند. این ویژگی می تواند به کاربران کمک کند تا از مسیریابی خود آگاه تر باشند و از موانع احتمالی آگاه شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49766 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1402/08/06 تعداد مشاهده: 5202
سافت گذر