کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316298 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت‌های جذاب رونمایی کرد!

سامسونگ امروز از حسگر جدید ۵۰ مگاپیکسلی خود با نام ISOCELL GNK (شماره مدل S5KGNK) رونمایی کرد که نسخه پیشرفته تر ISOCELL GN1 محسوب می شود. این حسگر تصویر قابلیت های عکسبرداری و فیلمبرداری بسیاری از دستگاه های سامسونگ و غیر سامسونگ را ارتقا می دهد.

حسگر ISOCELL GNK دارای اندازه‌ی ۱/۱.۳ اینچ و پیکسل‌هایی به ابعاد ۱.۲ میکرومتر است که نسبت به GN1 بهبود یافته است. این بهبود باعث می شود که سنسور جدید بتواند در شرایط کم نور عملکرد بهتری داشته باشد و جزئیات بیشتری را ثبت کند.

دوربین 50 مگاپیکسلی سامسونگ

از دیگر قابلیت های حسگر ISOCELL GNK می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فوکوس خودکار Dual Pixel Pro: این قابلیت با بهبود زمان فوکوس سنسور تضمین می کند که عکس های واضح تری از اجسام متحرک گرفته خواهد شد.
  • محدوده‌ی دینامیکی تا ۱۲۰ دسی بل: این قابلیت به سنسور کمک می کند تا در شرایط نوری مختلف تصاویری با جزئیات بیشتر و کنتراست بالاتر ثبت کند.
  • پشتیبانی از فیلمبرداری ۸K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه: این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا ویدیوهایی با کیفیت بالا و رزولوشن بالا ضبط کنند.

گفته می شود که اولین استفاده از سنسور مذکور در Pixel 8 Pro گوگل بوده است که البته این موضوع به صورت رسمی تأیید نشده است.

با توجه به مشخصات و قابلیت های حسگر ISOCELL GNK، انتظار می رود که این سنسور در سال ۲۰۲۳ در بسیاری از گوشی های هوشمند جدید مورد استفاده قرار گیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49788 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1402/08/14 تعداد مشاهده: 5993
سافت گذر