کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738400942 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316500 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی اپلیکیشن قاصدک 24

سفر کردن در صورتی لذت‌بخش است که با دانش و اطلاعات کافی و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود. امروزه با استفاده بیشتر مردم از اینترنت و موبایل، تمامی برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات قبل از سفر نظیر خرید بلیط سفر، رزرو هتل و... به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن‌های مختلف گردشگری انجام می‌شود. اپلیکیشن قاصدک 24 یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ارائه دهنده خدمات سفر است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به بررسی اپلیکیشن قاصدک24 بپردازیم.

پلیکیش موبایلی قاصدک 24 تگ

اپلیکیشن موبایلی قاصدک 24

معرفی خدمات سامانه قاصدک 24

سامانه قاصدک24 متعلق به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا، یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های ارائه دهنده خدمات سفر است. این مجموعه در سال 1394 فعالیت خود را به عنوان معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما آغاز کرد و سپس بلیط قطار را به لیست خدمات خود اضافه نمود.

خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در اپلیکیشن قاصدک 24

از آنجایی که قاصدک 24 به نمایندگی از ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی و همچنین کارگزاران ریلی در ایران فعالیت می‌کرد؛ در مدت زمان کوتاهی با استقبال چشمگیر مسافران روبه رو شد و در گام بعدی امکان خرید بلیط اتوبوس را نیز برای کاربران خود مهیا کرد. قاصدک 24 امروزه یکی از کامل‌ترین منابع خرید بلیط سفر (هواپیما، قطار و اتوبوس) در ایران است که خدمات خود را در کمترین زمان و با بهترین نرخ ممکن در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

چرا از اپلیکیشن قاصدک 24 استفاده کنیم؟

سامانه قاصدک 24 با راه اندازی اپلیکیشن موبایلی خود، این امکان را فراهم ساخته است تا بتوانید هر چه سریع‌تر خدمات موردنیاز خود را رزرو کنید. با نصب اپلیکیشن بلیط هواپیما قاصدک ،24 نه تنها می‌توانید بلیط سفر را به آسانی خریداری کنید؛ بلکه از خدمات مختلف آن نیز می‌توانید استفاده کنید.

رزرو هتل در کمترین زمان، خرید بیمه مسافرتی و حتی اجاره خودرو در ترکیه، به راحتی از طریق اپلیکیشن قاصدک 24 امکان‌پذیر است. پشتیبانی قاصدک 24 در تمامی ایام هفته همراه شماست. در صورت بروز مشکل در روند کار با برنامه قاصدک ،24 می‌توانید با پشتیبانی آن (75269-021) تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهد.

خدمات اپلیکیشن قاصدک 24

اپلیکیشن خدمات سفر قاصدک 24

خدمات اپلیکیشن قاصدک 24

  • فروش بلیط هواپیما از بهترین ایرلاین‌های داخلی و خارجی
  • فروش بلیط‌های قطار با قیمت رقابتی
  • خرید بلیط اتوبوس از تمامی شرکت‌های اتوبوسرانی
  • انتخاب صندلی دلخواه با اطلاع از جنسیت سایر مسافران در خرید بلیط اتوبوس
  • اجاره آنلاین خودرو در ترکیه به آسان‌ترین روش
  • رزرو هتل‌های متنوع در سرتاسر ایران
  • صدور آنی بیمه‌نامه مسافرتی برای مقاصد خارجی

امکانات اپلیکیشن قاصدک 24

امکانات اپلیکیشن قاصدک 24

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم به بررسی اپلیکیشن قاصدک 24 بپردازیم و امکانات و خدمات این اپلیکیشن گردشگری را معرفی کنیم. با نصب اپلیکیشن قاصدک 24 می‌توانید به راحتی از تمامی خدمات سفر در سریع‌ترین زمان ممکن بهره‌مند شوید.

سوالات متداول در مورد بررسی اپلیکیشن قاصدک 24

  1. خدمات اپلیکیشن قاصدک 24 چیست؟ فروش بلیط هواپیما، بلیط قطار و اتوبوس، صدور آنی بیمه نامه، اجاره آنلاین خودرو در ترکیه و رزرو هتل در سراسر کشور از مهم ترین خدمات برنامه قاصدک 24 است.
  2. مزایای خرید از اپلیکیشن قاصدک 24 چیست؟ امکان کنسلی آنلاین بلیط، فیلترهای جستجوی هوشمند، پرداخت از درگاه‌های امن، امکان جستجوی صوتی خدمات، دریافت کد رهگیری و واچر پس از پرداخت هزینه از مهم ترین خدمات برنامه قاصدک 24 است.
  3. آیا استرداد بلیط در اپلیکیش قاصدک 24 امکان‌پذیر است؟ بله؛ در صورت لغو سفر، با استرداد آنلاین بلیط و پس از کسر جریمه کنسلی، باقی هزینه بلیط تا 72 ساعت دیگر به حساب شما عودت داده خواهد شد.
  4. در خرید بلیط اتوبوس از اپلیکیشن قاصدک 24 می‌توان صندلی دلخواه را انتخاب کرد؟ بله؛ انتخاب صندلی دلخواه در خرید بلیط اتوبوس و همچنین مشاهده جنسیت سایر خریداران بلیط اتوبوس، از مزیت های خرید بلیط اتوبوس در قاصدک 24 است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49824 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون 1402/08/29 تاریخ خبر: 1401/09/29 تعداد مشاهده: 3802
کلید واژه ها:
سافت گذر