کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316294 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دلایل رضایت کاربران از آنتی ویروس نود32

آنتی ویروس نود32 یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های جهان است که توسط شرکت اسلواکیایی ESET تولید می شود. این آنتی ویروس به دلیل عملکرد قدرتمند، کارایی بالا، سهولت استفاده و قیمت مناسب، مورد رضایت بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در این مقاله به دلایل رضایت کاربران از آنتی ویروس نود32 خواهیم پرداخت.

خرید لایسنس نود32

عملکرد قدرتمند

یکی از مهمترین دلایل رضایت کاربران از آنتی ویروس نود32، عملکرد قدرتمند آن است. این آنتی ویروس از آخرین فناوری های آنتی ویروسی استفاده می کند و قادر به شناسایی و حذف انواع ویروس ها، بدافزارها، تروجان ها و سایر تهدیدات امنیتی است. نود32 همچنین دارای ویژگی هایی مانند اسکن لحظه ای، اسکن سیستم در پس زمینه، اسکن در هنگام راه اندازی و اسکن برنامه های در حال اجرا است که به محافظت از سیستم در برابر تهدیدات امنیتی کمک می کند.

 

کارایی بالا

نود32 علاوه بر عملکرد قدرتمند، از کارایی بالایی نیز برخوردار است. این آنتی ویروس به گونه ای طراحی شده است که کمترین تاثیر را بر عملکرد سیستم داشته باشد. بنابراین کاربران می توانند بدون نگرانی از کاهش سرعت سیستم، از نود32 استفاده کنند.

 

سهولت استفاده

نود32 از رابط کاربری ساده و بصری برخوردار است که استفاده از آن را برای کاربران آسان می کند. کاربران می توانند با چند کلیک ساده، تنظیمات آنتی ویروس را انجام دهند و از آن استفاده کنند.

 

قیمت مناسب

نود32 در مقایسه با سایر آنتی ویروس های قدرتمند، قیمت مناسبی دارد. این امر باعث شده است که این آنتی ویروس برای کاربران با بودجه محدود نیز مقرون به صرفه باشد. برای خرید لایسنس آنتی ویروس قدرتمند نود32 با قیمت مناسب کلیک کنید.

 

نتیجه گیری

آنتی ویروس نود32 یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که به دنبال یک آنتی ویروس قدرتمند، کارآمد، آسان برای استفاده و با قیمت مناسب هستند. این آنتی ویروس از عملکرد قدرتمندی برخوردار است و قادر به شناسایی و حذف انواع تهدیدات امنیتی است. همچنین از کارایی بالایی برخوردار است و کمترین تاثیر را بر عملکرد سیستم دارد. رابط کاربری آن ساده و بصری است و استفاده از آن را برای کاربران آسان می کند. و در نهایت، قیمت مناسبی دارد و برای کاربران با بودجه محدود نیز مقرون به صرفه است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49834 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1402/09/04 تعداد مشاهده: 32265
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

مجید 1402/11/16 16:18
سلام به نظرم برای کابر خانگی خود ویندوز دیفندر ویندوز 10 و 11 بهترین گزینه است جالبه توی تست های موسسه av test ضد ویروس ایست نود32 حتی از ویندوز دیفندر ماکروسافت شناسایی اش بدافزار ضعیف تر ظاهر شده است ویندوز 11 نیازی به نصب نود32 وغیره نیست
علی 1402/09/21 23:41
دیگه کمبود قدرت این آنتی ویروس توی تمام دنیا شناخته شدست مخصوصا با وجود تست های امنیتی که هر سال از آنتی ویروس ها میگیرن.

اینکه یه برنامه پر کاربرد تر باشه دلیل به خوب بودنش نیست. برای این انتی ویروس صرفا برای سبک بودنشه وگرنه با این همه ترفندی که برای فعال سازی و ... لازم داره اصلا به صرفه نیست.