کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316368 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

زهر چشم سامسونگ از اپل ! این قسمت هوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی در سری گلکسی S24

به رسم هرسال، کمپانی سامسونگ از جدیدترین سری پرچم‌دارهای خود رونمایی کرد. در مراسم آنپکد 2024، سامسونگ سری گلکسی S24 خود به بازار جهانی معرفی کرد.

از بررسی قسمت‌های مختلف این سری از محصولات سامسونگ که بگذریم؛ به نظر می‌رسد که غول فناوری کره‌ای برای زهرچشم گرفتن از رقیب دیرینه‌ی خود یعنی کمپانی اپل، از قابلیت‌های هوش مصنوعی کمک گرفته است.

این گوشی سامسونگ با تمرکز ویژه، بر روی قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy Ai ، نسل جدیدی از گوشی‌ را به بازار عرضه کرده است. هوش مصنوعی اینترگرال در تراشه‌های جدید و بهبود نرم‌افزاری در رابط کاربری OneUI 6.1، به صورت برجسته در این محصولات حضور دارد. از بهبود تجربه کاربری و عکاسی گرفته تا بهینه‌سازی مصرف انرژی و بهبود کارایی، هوش مصنوعی Galaxy Ai به صورت جامع در نقاط مختلفی از این دستگاه حضور خود را به نمایش گذاشته است.

یکی از نکات برجسته این هوش مصنوعی، قابلیت کارکرد در داخل دستگاه بدون نیاز به اتصال به اینترنت است. به صورت کلی، به کمک این ویژگی، هوش مصنوعی سامسونگ می‌تواند عملکردهای خود را بدون وابستگی به اینترنت اجرا کند، به جز مواردی که نیاز به جستجوهای هوشمند یا به‌روزرسانی‌های آینده دارد.

در ادامه، به بررسی برخی از قابلیت‌های مهم هوش مصنوعی Galaxy Ai در گوشی‌های سری Galaxy S24 سامسونگ خواهیم پرداخت.

ارزش خرید گلکسی S24

ارزش خرید گلکسی S24

سامسونگ با حضور موفق در بازارهای جهانی به عنوان یکی از برترین و محبوب‌ترین تولیدکنندگان موبایل، موفق به کسب جایگاه ممتازی در صنعت گوشی‌های هوشمند شده است. در رقابت با اپل و دیگر رقبا، سامسونگ نه تنها با گوشی‌های iOS اپل، بلکه با دستگاه‌های اندرویدی سایر برندها نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

سامسونگ با معرفی گوشی‌های سری S، نشان دهنده بالاترین سطح فناوری و توانمندی‌هاست. این گوشی‌های پرچمدار، نمایانگر تلاش فراوان سامسونگ است تا از جدیدترین ابتکارات تکنولوژی بهره‌مند شود و تمامی افتخارات و تجربه‌های به دست آمده در سال‌های گذشته را در خود جای دهد. با توجه به اینکه هر سال در ماه‌های ابتدایی تقویم میلادی، سامسونگ گوشی‌های سری S جدید خود را به بازار عرضه می‌کند، این سری همواره از بهترین گوشی‌های موجود در بازار به شمار می‌آید.

گوشی گلکسی S24 علاوه بر پشتیبانی از هوش مصنوعی، با اعلام رسمی کمپانی سامسونگ تا 7 سال آپدیت نرم افزاری دریافت خواهد کرد. این مورد می‌تواند یک مزیت برای گوشی‌های تازه نفس سامسونگ به شمار رود. اما افزایش قیمت گوشی، ممکن است خرید این سری از گوشی سامسونگ را توجیه نکند.

قابلیت Circle to Search

با یک حرکت ساده، یعنی کشیدن یک دایره دور هر سوژه مورد نظر در تصویر، می‌توانید بدون نیاز به نام یا توضیح دقیق، با گوگل به جستجوی آن بپردازید. این ویژگی منحصر به فرد در تمام مدل‌های سری S24 گنجانده شده است. اما اگر این عمل را با استفاده از قلم S-Pen در مدل الترا انجام دهید، تجربه کاربری شما به یک سطح جدید از لذت خواهد رسید.

قابلیت Note Assist

به کمک این قابلیت هوش مصنوعی گوشی S24 سامسونگ، صدای شما به دقت به متن تبدیل می‌شود و نه تنها به صورت منظم و قابل فهم، بلکه با امکان خلاصه‌سازی و استخراج نکات کلیدی از محتوا کاربر شاهد یک متن روان از دیالوگ‌ها خود است. این قابلیت توسط عبارت "Transcript Assist" در مدل‌های مختلف از جمله مدل‌های معمولی و پلاس معرفی شده است.

قابلیت Live Translate

احتمالاً توانایی ترجمه همزمان برای شما تازگی دارد؛ اما حقیقتاً این ویژگی توانسته است مکالمات و تماس‌های صوتی را به یک تجربه جدید و هیجان‌انگیز تبدیل کند. تصور کنید که در حین یک گفتگو، ترجمه به صورت زنده انجام شده و امکان ادامه مکالمه با افرادی از زبان‌های مختلف را در لحظه فراهم کند.

قابلیت Chat Assist

استفاده از قابلیت دستیار چت به شما این اختیار را می‌دهد که در حین چت، ترجمه همزمان پیام‌ها را مشاهده کنید، این امکان به شما این قدرت را می‌بخشد که با سرعت و دقت بیشتر، کلمات را انتخاب و به کار ببرید.

قابلیت Generative edit

این ویژگی با یک لمس خلاقانه تصاویر شما را ویرایش می‌کند و حتی امکان تغییر مکان سوژه و بازسازی فضای پس‌زمینه تصویر را نیز فراهم می‌سازد. تغییرات اعمال شده به تصاویر با نماد Galaxy Ai به‌همراه خواهند آمد.

قابلیت Instant Slow-Mo

ویژگی جذاب بعدی در Galaxy AI با نام "Instant Slow-Mo" به شما این امکان را می‌دهد که هنگام پخش یک ویدیو در اپلیکیشن گالری، با نگه داشتن انگشت خود بر روی صفحه، آن را به حالت اسلوموشن یا "صحنه آهسته" درآورید. این ویژگی واقعیتاً ویدیو را ویرایش نمی‌کند، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که بخش‌های خاصی از ویدیو را به‌صورت آهسته و با نرخ فریم بالاتر تماشا کنید.

جمع‌بندی

گوشی‌ سامسونگ سری Galaxy S24 را می‌توان آغازگر انقلاب هوش مصنوعی در گوشی‌های موبایل محسوب کرد. محصولاتی بسیار مهم که شروع یک روند رو بهبود و شگفت‌انگیز در محصولات تلفن همراه هوشمند را تصویرسازی می‌کنند. شروع این راه ققطعاً وضعیت کسالت‌بار و رو به سکون گوشی موبایل را به حرکتی اساسی وادار خواهد کرد. سامسونگ با آوردن هوش مصنوعی مولد داخلی قطعاً شروعی طوفانی و بزرگ در سال 2024 خواهد داشت. همانطور که می‌دانید، سری S4 سامسونگ یک محصول تازه‌نفس بوده که در حال حاضر، دارای قیمت نسبتا بالایی است. اگر قصد خرید این گوشی سامسونگ را دارید؛ پیشنهاد ما به شما این است که اندکی صبور باشید تا قیمت آن به ثبات نسبی برسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49875 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: تریبون 1402/11/19 تاریخ خبر: 1401/11/19 تعداد مشاهده: 1088
کلید واژه ها:
سافت گذر