کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316372 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپ های ضروری موبایل برای سفر خارجی (اندروید و IOS)

معرفی اپلیکیشن های ضروری برای سفر به کاربران امکان می‌دهد تا در سفرهای خود با استفاده از آنها بتوانند راحت‌تر به مسافرت بروند و از امکانات مدرن تکنولوژی به بهترین نحو استفاده نمایند. در این مقاله بهترین اپلیکیشن های اندروید برای سفر در کنار اپلیکیشن‌های IOS به شما معرفی می‌شوند.

اپ گوگل ترنسلیت موبایل برای سفر خارجی

Skyscanner

اسکای اسکنر که در سال 2003 افتتاح شده است، یکی از بهترین اپلیکیشن های سفر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن همه گزینه‌های پرواز را در یک مکان به مسافران نشان داده و امکان خرید بهترین بلیط با شرایط مناسب آنها را برایشان فراهم می‌‌کند. هر ماه بیش از 100 میلیون نفر در سراسر جهان هر ماه از اپلیکیشن و وب سایت اسکای اسکنر استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن قیمت پروازها، هتل و کرایه ماشین را جستجو می‌کند و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن خود را جایگزینی ساده برای سایت‌های گیج‌کننده می‌داند که باعث می‌شود سفر کاری آسان و دلپذیر تلقی شود.

Kayak

کایاک همانند اسکای اسکنر یک اپلیکیشن سفر همه کاره با انتخاب بی‌پایان است. این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های ios برای سفر و البته اندروید است که گردشگران می‌توانند برنامه سفر خود را با استفاده از آن سازماندهی کنند و همچنین قیمت‌ها را با هشدارهای قیمت و مقایسه با موارد دیگر بررسی نمایند. این اپلیکیشن صدها سایت مسافرتی را به طور همزمان جستجو می‌کند تا دقیقاً آنچه را که مسافران برای سفر خود نیاز دارند پیدا کند: از پروازهای ارزان گرفته تا رزرو هتل و اجاره ماشین.

Booking.com

بوکینگ یک شرکت گردشگری هلندی است، که در سال ۱۹۹۶ تأسیس شده و فعالیت اصلی آن در زمینه رزرو آنلاین هتل و انواع اقامتگاه است. گردشگران می‌توانند با نصب بوکینگ دات کام روی تلفن همراه خود در واقع به یک سایت رزرو هتل خارجی دسترسی داشته باشند که اطلاعات مفیدی از هتل‌های سراسر جهان را در اختیارشان قرار می‌دهد. تعداد ستاره‌های هتل، امکانات و مقررات هتل به همراه عکس‌های آنها و نظرات کاربران و قیمت هر اتاق، بهترین اطلاعاتی است که یک کاربر بوکینگ دات کام به آنها دسترسی می‌یابد.

Google Maps

گوگل مَپس (گوگل مَپز) یک وب سایت تعاملی از شرکت گوگل است که اپلیکیشنی نیز در اختیار کاربران قرار داده است. این سایت و اپلیکیشن تمامی اطلاعات ناوبری، ترافیک و حمل و نقل را از طریق سیستم جی پی اس و در زمان واقعی را به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران صرفنظر از این که در کدام قسمت از جهان هستند، می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن، کوچه و خیابان‌ها را شناسایی کنند، مسیر دسترسی به محله‌های مختلف را بشناسند، رستوران‌ها و هتل‌های محلی را به همراه بیمارستان‌ها، پمپ بنزین‌ها و سایر مکان‌هایی که به آن نیاز دارند، در نزدیکی خود پیدا کنند. این اپلیکیشن با امکان تعاملی بودن به کاربران اجازه می‌دهد که نام، آدرس و عکس جاده‌ها و مکان‌های مخلتف را به اپ اضافه کنند.

اپ های ضروری موبایل برای سفر خارجی

Waze

ویز اپلیکیشنی است که توسط رانندگان در سراسر جهان استفاده می‌شود. از طریق این اپلیکیشن رانندگان به یکدیگر متصل می‌شوند و برای بهبود تجربه رانندگی با هم همکاری می‌کنند. Waze به عنوان یک برنامه ترافیک و ناوبری به گونه‌ای عمل می‌کند که رانندگان با دادن اطلاعات ترافیکی موقعیت مکانی خود، به سایرین هشدار می‌دهند که کدام راه برای عبور و مرورو بهتر است. ویز بهترین مسیر را از مبدأ تا مقصد و همچنین نقاط پرترافیک و بسته شدن جاده‌ها را لحظه به لحظه به کاربران اطلاع می‌دهد. ویز به عنوان یک ابزار ناوبری اجتماعی برای حمل و نقل ایجاد شده و نرم‌افزاری بر مبنای سامانه موقعیت‌یاب جهانی است که از سیستم ناوبری گام‌به‌گام استفاده می‌کند.

Citymapper

سیتی مپر یک برنامه حمل‌ونقل عمومی است که همانند ویز گزینه‌های متنوع حمل‌ونقل شهری و بین شهری را، معمولاً با زمان‌بندی زنده، بین دو مکان در یک شهر نمایش می‌دهد. سیتی مپر انواع اطلاعات و داده‌ها را برای تمام مسافران حمل‌ونقل شهری، اعم از پیاده، دوچرخه سوار و رانندگان، به همراه علاوه بر حمل‌ونقل عمومی، به نمایش می‌گذارد. این اپلیکیشن مسیر تمام سفرهای حمل‌ونقل عمومی را با دستورالعمل‌های گام به گام در شهر پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

Google Translate

گوگل ترنسلیت یک سرویس ترجمه ماشینی چندزبانه است که توسط گوگل برای ترجمه متن، اسناد و وب سایت‌ها از یک زبان به زبان دیگر توسعه یافته است. گوگل ترنسلیت علاوه بر وب سایت هم‌چنین دارای یک برنامه تلفن همراه برای اندروید و iOS است. کاربران همزمان با استفاده از امکانات متنی و صوتی این اپلیکیشن و جستجوی ترجمه مطلب خود از زبانی دیگر به زبان خود می‌توانند اطلاعات جدیدی را به این اپلیکیشن اضافه کنند. به همین روی سایت و اپ گوگل ترنسلیت روز به روز دیتای بیشتری داشته و اطلاعات بهتری را به کاربران ارائه می‌دهد.

اپ گوگل مپ برای سفر

Microsoft Translator

این اپلیکیشن نیز یک برنامه رایگان و شخصی برای ترجمه متن، صدا، مکالمات، عکس های دوربین و اسکرین شات به بیش از 70 زبان دنیا است.

SayHi Translate

با اپلیکیشن SayHi Translate که اپی مناسب اندروید است، کاربران می‌توانند فوراً به زبان دیگری به صورت رایگان صحبت کنند. در این اپ کاربران به زبان خود صحبت کرده و صدای خود را فورا ترجمه کرده و به فرد دیگر منتقل می‌کنند.

XE Currency

این یک به برنامه انتقال پول است که امکان مبادله ارز و انتقال پول بین‌المللی را عرض چند دقیقه به کاربران می‌دهد. با این اپلیکیشن کاربران می‌توانند در مورد نرخ ارز تحقیق کنند، از مبدل ارز ما استفاده کرده و پول را در کوتاه‌ترین زمان به بیش از 200 کشور ارسال کنید.

Currency Converter Plus

ساده‌ترین و کاربرپسندترین برنامه برای تبدیل نرخ ارز جهانی با درست‌ترین نرخ تبدیل و بر مبنای منابع دقیق و به روز جهانی است. این اپلیکیشن مانند یک ماشین حساب عمل می‌کند تا در لحظه بتوانبه راحتی، قیمت‌ها را به دلار و یا هر ارز دیگری مقایسه کرد.

TripAdvisor

تریپ ادوایز که یک سایت و یک اپلیکیشن مناسب برای اندروید و IOS است، به عنوان یک شرکت راهنمای سفر عمل کرده، افراد، علایق و مکان‌ها را در کنار هم قرار می‌دهد. هدف این اپلیکیشن کمک به مسافران سراسر جهان برای داشتن تجربه‌هایی بهتر از سفر است. این اپلیکیشن از مرحله برنامه‌ریزی برای سفر گرفته تا رزرو و انجام یک سفر در کنار کاربران است و به آنها امکان می‌دهد تا بیشترین بهره را از سفر خود ببرند.

اپ تریپ ادوایزر برای رزرو در سفر

Yelp

یلپ که در سال ۲۰۰۴ تأسیس شده است، یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است. این سرویس دارای وب سایت Yelp.com و اپلیکیشن موبایلی Yelp است که یک فهرست آنلاین محبوب برای کشف مشاغل محلی از کافه‌ها، رستوران‌ها گرفته تا آرایشگاه‌ها و... است. این اپلیکیشن دیدگاه‌های دیگران در مورد کسب و کارهای محلی در اختیار سایر کاربران قرار می‌دهد.

Evernote

اِوِرنوت اپلیکیشنی برای این برای بایگانی و ایجاد یادداشت‌ها به همراه عکس‌های جاسازی شده، صدا و محتوای وب ذخیره‌شده است. یادداشت‌های کاربران در صفحه یادداشت یا نوت بوک (notebook) مجازی کاربر ذخیره می‌شوند و می‌توان آنها را برچسب‌گذاری، حاشیه‌نویسی، ویرایش، جستجو و منتشر کرد. اورنوت به‌صورت آنلاین در دسترس است و کاربران اندروید iOS، مک و مایکروسافت ویندوز می‌توانند از آن استفاده کنند.

Google Trips

اپلیکیشن گوگل تریپس یک راهنمای تور شخصی در جیب شماست. در این اپلیکیشن برای هر سفر دسته‌های کلیدی اطلاعات وجود دارد: از جمله برنامه‌های روزانه، رزرو، کارهایی که باید انجام دهید، غذا و نوشیدنی و موارد دیگر. بنابراین این اپلیکیشن هر آنچه را که در سفر نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49897 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: تریبون 1402/12/20 تاریخ خبر: 1401/12/20 تعداد مشاهده: 820
کلید واژه ها:
سافت گذر