کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده هکرها از فایل های PDF

افزایش تهدید از فایل‌های استخراج‌ شده یک چالش بزرگ برای امنیت سایبری به شمار می‌آید. مهاجمان اغلب از انواع مختلف فایل‌های PDF به عنوان ابزار برای منتشر کردن بدافزارها، دور زدن راه‌ حل‌های امنیتی معمول، و نفوذ به دستگاه‌ها و شبکه‌ها باز کردن این فایل‌ها استفاده می‌کنند.

 

استفاده هکرها از فایل های PDF

چگونه هکرها از طریق فایل‌های PDF دستگاه‌ها را هک می‌کنند؟

عوامل تهدید از فایل‌های PDF ربوده‌ شده برای بهره‌ برداری از آسیب‌ پذیری‌های نرم‌افزاری استفاده می‌کنند و این به آنها اجازه می‌دهد تا کدهای مخرب را در سیستم مورد هدف اجرا کنند.

تهدید افزایشی از فایل‌های استخراج‌ شده یک چالش مهم برای امنیت سایبری محسوب می‌شود. به دلیل استفاده‌ی گسترده‌ مهاجمان از انواع مختلف فایل‌های PDF به عنوان ابزار برای منتشر کردن بدافزارها، دور زدن راه‌ حل‌های امنیتی معمول و نفوذ به دستگاه‌ها و شبکه‌ها باز کردن این فایل‌ها، تهدید امنیتی فزاینده‌ای ایجاد می‌کند.

فایل‌های PDF فرمتی محبوب و قابل اعتماد هستند که به مهاجمان این امکان را می‌دهند که بدافزارها را منتشر کنند با قراردادن عناصر متنی و چندرسانه‌ای در آن‌ها حملات فیشینگ را راه‌اندازی کنند.

جعل هویت یک شخص دولتی

در حملات سایبری پیچیده، عوامل تهدید جعل هویت سازمان‌های دولتی را هدف قرار می‌دهند و ایمیل‌های حاوی پیوست‌های PDF را توزیع می‌کنند که گیرندگان را به تخلفات قانونی متهم می‌کنند.

این فایل‌های آلوده، برای وادار کردن قربانیان به دانلود بایگانی حاوی یک اسکریپت VBS طراحی شده‌اند و یک فرآیند مخرب چند مرحله‌ای را آغاز می‌کنند، که در آن برنامه رمزگذاری‌ شده یک اسکریپت PowerShell را اجرا می‌کند، که یکی از تروجان‌های شناخته شده دسترسی از راه دور (RAT) است.

این اسکریپت مخرب به دلیل توانایی ارائه دسترسی از راه دور غیرمجاز به سیستم‌های آلوده، خطرات قابل توجهی برای حریم خصوصی و امنیت داده‌های قربانیان ایجاد می‌کند.

راه‌حل‌های سنتی را کنار بگذارید

پیچیده‌تر شدن حملات سایبری چالش بزرگی برای راه‌ حل‌های امنیتی سنتی ایجاد می‌کند، و با افزایش روزافزون انواع فایل‌ها و توانایی پنهان کردن محتوای مخرب در فایل‌های به ظاهر بی‌خطر، تمایز بین فایل‌های بی‌ضرر و فایل‌های مخرب به طور فزاینده‌ای دلهره‌ آور می‌شود.

 

استفاده هکرها از فایل های PDF

 

مهاجمان به راحتی می‌توانند تکنیک‌های شناسایی را دور بزنند، سازمان‌ها را آسیب‌پذیر کنند و احساس امنیت کاذب می‌تواند کارکنان را به تعامل ناخواسته با فایل‌های آسیب‌ دیده سوق دهد که به‌ طور ناخواسته امنیت شرکت را به خطر می‌اندازد.

مبارزه با فایل‌های استخراج‌ شده

برای مبارزه موثر با خطرات فایل‌های مخرب، باید از تکیه بر تکنیک‌های سنتی مبتنی بر تشخیص پرهیز کنید. در این موارد، یک رویکرد امنیتی استراتژیک ضروری است و شامل اتخاذ راه‌ حل‌های پیشگیری است که به طور فعال URL‌های مخرب را شناسایی و خنثی می‌کند.

درک تکنیک‌های مورد استفاده توسط عوامل تهدید، می‌تواند توانایی شناسایی و جلوگیری از حملات با استفاده از فایل‌های مخرب را افزایش دهد. همچنین لازم است یک استراتژی دفاع سایبری که راه حل های پیشگیرانه را با قابلیت‌های شناسایی و پاسخ ترکیب می‌کند تا به طور موثر از محیط های فناوری در برابر تهدیدات ناشی از مین گذاری شده محافظت کند.

توصیه می‌شود فایل‌های ارسال‌شده از طرف‌های غیرقابل اعتماد را باز نکنید و آنها را مجدداً منتشر نکنید، اما آگاهی کاربر مهم‌ترین عامل برای محافظت از خود به صورت دیجیتالی و تکیه بر منطق قبل از باز کردن هر فایلی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49933 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/03 تعداد مشاهده: 1043
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر