کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738400942 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316499 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاربران ویندوز 11 به‌روزرسانی جدیدی دریافت می‌کنند

مایکروسافت بروزرسانی‌های غیرمنتظره ای برای ویندوز 11 نسخه‌های 22H2 و 23H2 را تحت عنوان KB5036980 منتشر کرده است، شماره‌های ساخت این بروزرسانی‌ها به ترتیب 22621.3527 و 22631.3527 می‌باشد. این نسخه‌ها شامل تغییراتی در منوی شروع برای برنامه‌ها، بهبودهایی در ویجت‌ها و موارد دیگر می‌شوند.

 

کاربران ویندوز 11 به‌روزرسانی جدیدی دریافت می‌کنند

 

لیست نغییرات مهم:

جدید! بخش پیشنهادی منوی شروع برخی از برنامه‌های فروشگاه مایکروسافت را نمایش می‌دهد. این برنامه‌ها از مجموعه‌ای کوچک از توسعه‌دهندگان منتخب می‌آیند تا به شما کمک کنند تا برنامه‌های عالی را کشف کنید. در صورت تمایل به غیرفعال کردن این ویژگی، به تنظیمات > شخصی‌سازی > شروع بروید و سوئیچ "نمایش پیشنهادات برای راهنمایی‌ها، تبلیغات برنامه و موارد دیگر" را خاموش کنید.

جدید! در هفته‌های آینده، برنامه‌هایی که بیشترین استفاده را دارید ممکن است در بخش پیشنهادی منوی شروع نمایش داده شود. این شامل برنامه‌هایی است که قبلاً آن‌ها را در منوی شروع یا نوار وظایف قرار نداده اید نمی شود.

جدید! این بروزرسانی بهبوداتی را در آیکون‌های ویجت‌ها در نوار وظایف اعمال می‌کند. آن‌ها دیگر پیکسلی یا مات نیستند. 

جدید! این بروزرسانی بر روی ویجت‌ها در صفحه قفل تأثیر می‌گذارد. آن‌ها قابلیت اعتماد بیشتری دارند و کیفیت آن‌ها بهبود یافته است. این بروزرسانی همچنین پشتیبانی بیشتری از تصاویر و تجربه شخصی‌سازی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند.

این بروزرسانی تأثیراتی را بر روی صفحه کلید لمسی دارد. زمانی که وارد سیستم می‌شوید، طرح صفحه کلید ژاپنی 106 به درستی نمایش داده می‌شود.

این بروزرسانی یک مشکل را که بر روی تنظیمات تأثیر می‌گذارد، برطرف می‌کند. زمانی که یک منوی فلای‌اوت را رد می‌کنید، واکنش نمی‌دهد.

بهبودات:

ویندوز 11 23H2:

این بروزرسانی شامل بهبودات کیفیتی است و همه تغییرات نسخه 22H2 را شامل می‌شود.

هیچ مشکلات اضافی برای این نسخه مستند نشده است.

 

کاربران ویندوز 11 به‌روزرسانی جدیدی دریافت می‌کنند

 

ویندوز 11 22H2:

این بروزرسانی شامل بهبودات کیفیتی است. زمانی که این KB را نصب می‌کنید:

یک سیاست مدیریت دستگاه همراه جدید (MDM) به نام "AllowScreenRecorder" اضافه می‌کند. این سیاست روی ابزار Snipping تأثیر می‌گذارد و به ادمین‌های IT اجازه می‌دهد تا ضبط صفحه را در برنامه غیرفعال کنند.

 پشتیبانی از فایل‌های Arm64 .msi با استفاده از یک شیوه سیاست گروهی (GPO) را اضافه می‌کند. شما می‌توانید از ابزار مدیریت سیاست گروهی (GPMC) برای افزودن فایل‌های Arm64 .msi استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از یک GPO برای نصب این فایل‌ها در دستگاه‌های Arm64 استفاده کنید.

این بروزرسانی یک مشکل را که بر روی دستور netstat -c تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند. این دستور به صورت صحیح اقدام به رفع مشکلات خرابی پورت نمی‌کند.

اگر بروزرسانی‌های قبلی را نصب کرده‌اید، فقط بروزرسانی‌های جدید موجود در این بسته را در دستگاه خود دانلود و نصب خواهید کرد.

مشکلات شناخته شده در این به‌روزرسانی:

پس از نصب این بروزرسانی، ممکن است نتوانید تصویر پروفایل حساب کاربری خود را تغییر دهید. وقتی سعی می‌کنید تصویر پروفایل را با انتخاب دکمه Start> Settings> Accounts > Your info و سپس انتخاب Choose a file تغییر دهید، ممکن است پیغام خطایی با کد خطا 0x80070520 دریافت کنید.

راه‌حل: ما در حال حل این مشکل هستیم و در نسخه آینده بروزرسانی خواهیم کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49951 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/05 تعداد مشاهده: 1315
سافت گذر