کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9170 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316493 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تین کلاینت های پرفروش از بهترین برندها

بهترین برندهای تین کلاینت کدام است؟ پرفروش ترین محصول برند اچ پی در بازار چیست؟ در صورتی که فضای کار کوچکی دارید و می‌خواهید به صورت حرفه‌ای از بهترین محصولات برای مدیریت کسب و کار خود بهرمند شوید بهتر است به دنبال خرید و تهیه تین کلاینت باشید. بر این اساس با ما همراه باشید تا بهترین محصولات و برندها را برای خرید مینی پی سی در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی تین کلاینت های پرفروش از بهترین برندها

معرفی و بررسی بهترین برندهای تین کلاینت

برندهای زیادی وجود دارند که تین کلاینت را با کیفیت عالی در دسترس قرار می‌دهند که در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین آن‌ها خواهیم پرداخت که از جمله مهمترین آن‌ها به شرح زیر خواهند بود.

تین کلاینت اچ پی

از جمله بهترین‌ها در حوزه تولید تین کلاینت باید برند اچ پی در نظر بگیریم که توانسته در سال‌های اخیر با قدرت محصولات فوق العاده‌ای را در دسترس مشتریان خود در سراسر دنیا قرار دهد. یکی از مزایای مهم محصولات این برند را باید کیفیت بالا و همچنین امکانات متنوع در نظر بگیریم. امنیت بالا و هزینه کم نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.  

کارایی بالایی داشته و محصولات متنوع زیادی را به بازار عرضه کرده است تا به این ترتیت نیاز تمامی مشتریان به بهترین شکل برطرف کرده است. برای استفاده در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ مناسب در نظر گرفته شده و با کارت گرافیک مجزا و بدون صدا عرضه شده است. قابلیت بکارگیری دو مانیتور به شکل همزمان را ایجاد کرده و با مکانیزم‌های دفاعی مختلف را ارائه می‌دهد. بر این اساس می‌توانید با بودجه‌ای که در اختیار دارید خرید انواع تین کلاینت برند اچ پی در نظر بگیرید که امکانات متنوعی را عرضه کرده است.

تین کلاینت اینتل

تین کلاینت اینتل از جمله معروفترین برندها برای خرید در نظر گرفته شده و با امکانات متنوع در اختیار قرار گرفته است. این وسیله با شبکه بی سیم، بلوتوث، پورت سبکه و منبع تغذیه باکیفیت به خریداران عرضه شده و به همین دلیل افرادی که به دنبال یک محصول مرغوب هستند بهتر است به دنبال خریداری کردن آن باشند. اینتل در سال‌ها فعالیت خود تلاش کرده تا محصولات را به شکلی حرفه‌ای و در طیف گسترده در اختیار قرار دهد. علاوه بر آن قدرتمند بودن ساختار تین کلاینت‌ها را می‌توان یکی از مهمترین مزایای این نوع تجهیزات برند اینتل در نظ بگیریم. برای خرید مینی پی سی اینتل بهتر است به فروشگاه‌های معتبر در این زمینه مراجعه کرده و کالای که مد نظر دارید را سفارش دهید تا کالایی مرغوب در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

تین کلاینت اینتل

تین کلاینت ایسوس

تین کلاینت ایسوس از آن دست برندهایی در نظر گرفته می‌شود که تنوع قیمتی بالایی را برایتان به ارمغان می‌آورد به همین دلیل هم شرایطی را ایجاد کرده تا تمامی افراد بسته بودجه خود بهترین محصول را انتخاب کرده و آن را خریداری فرمایند. انعطاف پذیری از نکات مثبت در مورد این برند است که محصولات تفاوت در تین کلاینت و زیروکلاینت ایجاد نمی‌کنند چرا قابلیت تبدیل را فراهم می‌سازند در نتیجه این موضوع صرفه اقتصادی بالایی را برایتان به همراه خواهد داشت. وزن سبک و ابعاد کوچکی که این محصول دارد در کنار زیبایی آن برای بکارگیری در شرکت‌ها مناسب در نظر گرفته خواهد شد. در زمان خرید محصولات حتما باید به درگارهای پرکاربرد و ساختار نرم افزاری آن نیز توجه داشته باشید تا کالایی با بهترین امکانات در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. ماندگاری و دوام بالایی داشته و جنس بدنه آن از مقاومت بسیار زیادی برخوردار است در نتیجه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی که در اختیار قرار می‌دهد به خریداران ارائه شده است.

پرفروش ترین محصولات تین کلاینت در بازار

از جمله پرفروش‌ترین محصولات در بازار که این روزها طرفداران زیادی دارند باید به موارد زیر اشاره کنیم.

تین کلاینت اچ پی HP T640 NEW (8/256)

این مدل از برند اچ پی در اختیار قرار گرفته و با بهترین کیفیت به خریداران عزیز ارائه شده است. به منظور تهیه و خریداری کردن آن شرایطی برایتان ایجاد خواهد شد تا به راحتی نوع کیبورد و موس را انتخاب کنید. با حافظه رم 8 گیگاباتی و حافظه رم 256 گیگابایتی در اختیار قرار گرفته و 3 خروجی تصویر را در اختیار کاربران قرار داده است. ابعاد این محصول 32*196*196 سانتی متر بوده و وزنی معادل با 1 کیلوگرم را دارا است به همین دلیل برای بکارگیری در اتاق یا شرکت‌هایی با فضای کوچک مناسب خواهد بود. به منظور بهرمندی درست از این وسیله یک دفترچه راهنما در اختیار خریداران عزیز قرار گرفته است. با مدل پردازنده  Radeon Vega 3 ارائه شده و شامل پورت‌های 6x USB-A Gen 3.1/2.0، 1x USB-C Gen 2.0، 1x RJ-45 Gigabit Ethernet، 1x 3.5 mm headset jack و 1x ASIO Port خواهد بود. با امکانات خاص این محصول شرایطی را ایجاد کرده تا برنامه‌های نیمه سنگین به بهترین شکل برایتان انجام شود.

تین کلاینت اچ پی HP T640 NEW

تین کلاینت اچ پی HP T530 (4-120)

در مورد خرید تین کلاینت HP T530 (4-120) باید بگوییم که در ابتدا نکته مثبتی که در مورد آن وجود دارد این است که با قیمت مقرون به صرفه ارائه شده در نتیجه برای خرید به تعداد بالا به منظور استفاده در شرکت‌ها یک گزینه مناسب خواهد بود. از مهمترین مشخصات فنی در مورد این نوع تین کلاینت باید به حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 120 گیگابایتی آن اشاره داشته باشیم که شرایط را برای انجام کارهای نیم سنگین آماده کرده است. وزنی برابر با 1 کیلوگرم را داشته و با ابعاد 32*196*196 به مشتریان عزیز عرضه شده است. در صورت تمایل این امکان را دارید تا آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. در صورت خریداری کردن یک دفترچه راهنما نیز به شما عزیزان عرضه خواهد شد در نتیجه به راحتی با آن شروع به کار خواهید کرد.

تین کلاینت اچ پی HP T530

کامپیوتر کوچک اینتل NUC7CJYH-4-120

کامپیوتر کوچک اینتل NUC7CJYH-4-120 یکی از بهترین برندهای اینتل است که با قیمتی مناسب به خریداران عزیز عرضه می‌شود. حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظ داخلی 256 گیگابایتی داشته و با سه خروجی تصویر کاربری بسیار بالایی را از خود نشان داده است. این محصول با دفترچه راهنما در اختیار قرار گرفته است تا به راحتی شرایط را برای کار فراهم کند.

در صورت تمایل به تهیه تین کلاینت بهتر است از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید بر این اساس تین سیس می‌تواند بهترین گزینه در این زمینه باشد که تا کنون بهترین محصولات را در طیف گسترده در اختیار قرار داده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49955 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: تریبون 1403/02/05 تاریخ خبر: 1401/09/05 تعداد مشاهده: 214
کلید واژه ها:
سافت گذر