کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739650242 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316695 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی جدید ویندوز 11 یا سفر به ویندوز 12

سال ۲۰۲۴ به نظر میاد که سال جالبی میشه، چون درباره نسل بعدی ویندوز چندین احتمال وجود داره. بیشتر دنیای فناوری فکر می‌کرد که ویندوز بعدی، که به طور غیررسمی بهش به عنوان "ویندوز ۱۲" اشاره می‌شد، امسال میاد. این فکر از روی شایعاتی بود که مایکروسافت دوباره به الگوی عرضه ویندوز هر سه ساله‌اش رجوع کرده.

در اون طرف، در مورد ویندوز ۱۱ که الان موجوده، تا اواخر دسامبر سال قبل، اطلاعات زیادی نداشتیم، تا زمانی که در دسامبر سال قبل، اولین خبری از نسخه بعدی ویندوز ۱۱، نسخه ۲۴اچ۲، به دستمون رسید، که توی یک سیاست گروهی در مورد ویژگی جدید DMSA اشاره شده بود.

در اون موقع، برخی می‌گفتن که این اشاره به نسخه بعدی ممکنه چیزایی مثل وجود همزیستی ویندوز ۱۱ ۲۴اچ۲ همراه با ویندوز "۱۲"، یا یه تأخیر احتمالی در ویندوز ۱۲باشه، اگه چنین چیزی پیش بیاد، با شایعه‌ی الگوی سه ساله‌ی عرضه که قبلاً گفته شده بود، در تضاده.

خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کنن که مایکروسافت این بروزرسانی رو "ویندوز ۱۲" میگه. این پیش‌بینی بر این مبناست که منتظریم که با کامپیوترهای هوش مصنوعی نسل بعدی هماهنگ بشه. اما این فقط یه شایعه‌ست و منابع میگن که احتمالاً حالا که پانوس پانای، رئیس پیشین ویندوز از شرکت رفته، این کار انجام نمی‌شه.

به جای این، احتمالاً تمرکز بیشتر بر روی ویندوز ۱۱ ۲۴اچ۲ خواهد بود، که ممکنه تو سپتامبر عرضه بشه.

 

بروزرسانی جدید ویندوز 11 یا سفر به ویندوز 12

 

انگارمایکروسافت قصد داره که نسخه ۲۴اچ۲ رو تو سپتامبر عرضه کنه، و انتظار دارن که بهار این بروزرسانی رو تموم کنن. می‌گن مایکروسافت قصد داره این بروزرسانی رو به عنوان یه بروزرسانی متمرکز بر هوش مصنوعی بازاریابی کنه، هماهنگ با کامپیوترهای هوش مصنوعی نسل بعدی که مایکروسافت اعلام کرده که در طول سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شن.

گزارش نشون می‌ده که تموم کردن بروزرسانی تو تابستونه که همون زمانیه که انتظار می‌ره چندین تولید کننده‌ی اصلی و سازنده‌ی کامپیوتر تعداد زیادی از "کامپیوترهای هوش مصنوعی" رو معرفی کنن، احتمالاً حول زمانه‌ی Computex.

پس ویندوز ۱۱ ۲۴اچ۲ به نظر میاد یه بروزرسانی مهمی میشه، به طور متفاوت از نسخه ۲۳اچ۲ که با یه بسته فعال‌سازی بر روی ۲۲اچ۲ دانلود میشد.

به طور خلاصه، به نظر میاد که نسل اول کامپیوترهای هوش مصنوعی ممکنه تو ویندوز ۱۱ عرضه بشن، و کامپیوترهای آینده احتمالاً با "ویندوز ۱۲" وارد بشن. این شایعات هم نشون میده که شاید مایکروسافت خودش کاملاً مطمئن نیست که بهترین راه برای راه‌اندازی نسل بعدی ویندوزهای هوش مصنوعی AI چیه.

دانلود نسخه 23H2 ویندوز 11

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49987 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/11 تعداد مشاهده: 1565
سافت گذر