کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317252 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین راه تبلیغ اپلیکیشن (با این 7 روش 1میلیون دانلود بگیرید!)

1،850،000 اپلیکیشن در اپ استور وجود دارد! 2،500،00 اپلیکیشن هم در گوگل‌پلی استور وجود دارد! پس اگر صرفاً اپلیکیشنتان را در گوگل پلی منتشر کنید اما روش تبلیغش را بلد نباشید، ممکن است حتی 1 نفر هم آن را دانلود نکند؛ زیرا اپلیکیشنتان مثل سوزنی در انبار کاه گم خواهد شد!

در این مطلب ما اینجا هستیم تا بهترین راه تبلیغ اپلیکیشن را یادتان بدهیم. پس اگر آماده‌اید، دو تکه چوب و یک گالن گازولین بردارید؛ زیرا می‌خواهیم با این 7 توصیه‌ آتش به پا کنیم! (این مطلب را تا انتها بخوانید زیرا توصیه آخر از همه مهم‌تر است.)

مطمئن شوید که اپلیکیشنتان عالی است!

این قطعه‌ای از پازل است که اکثر افراد آن را فراموش می‌کنند! آن‌ها تمام فکرشان را روی این متمرکز می‌کنند که «چطور اپلیکیشنم را بازاریابی کنم؟» درحالی‌که اپلیکیشنشان به‌اندازه کافی خوب نیست!

اکثر اپلیکیشن‌هایی که این روزها تولید می‌شوند صرفاً «خوب» هستند. اما اپلیکیشن‌هایی که واقعاً عالی باشند، انگشت شمارند! حقیقت تلخ است؛ اما بازاریابی اپلیکیشنی که صرفاً «خوب» باشد، سخت است. پس از شما می‌خواهم یک نگاه عمیق به اپلیکیشنتان داشته باشید و از خودتان این دو سؤال را بپرسید:

  • «اگر من جای مخاطب باشم، آیا واقعاً هر روز از این اپلیکیشن استفاده می‌کنم؟»
  • «اپلیکیشن من چه برگ برنده‌ای نسبت به اپلیکیشن‌های رقیب دارد؟»

آیا این اپلیکیشن چیزی است که واقعاً دلتان بخواهد بعدها در موردش برای نوه‌هایتان تعریف کنید و به آن‌ها بگویید که شما آن را ساخته‌اید؟ اگر اپلیکیشنتان آن‌قدرها عالی نیست، نباید انتظار موفقیت از آن داشته باشید. پس قبل از این که بخواهید یک اپ را تبلیغ کنید، مطمئن شوید که واقعاً عالی است!

به سراغ بلاگرهای آن حیطه بروید.

یک بلاگر غذا می‌گفت: «خیلی از افراد اپلیکیشن‌های آشپزی‌شان را برایم می‌فرستند و از من می‌خواهند که آن‌ها را تبلیغ کنم. من عاشق آشپزی هستم! برای همین از روی کنجکاوی اپلیکیشنشان را دانلود می‌کنم. اما می‌بینم که آن اپلیکیشن، چیزی نیست که من خودم بخواهم هر روز از آن استفاده کنم؛ بنابراین آن را تبلیغ نمی‌کنم.»

به همین علت است که در تیتر قبلی، توصیه کردیم که قبل از هر چیز از عالی بودن اپلیکیشنتان مطمئن شوید!

اما درهرحال، شما نیز باید چنین کاری کنید؛ یعنی به سراغ متخصصان، بلاگرها، و یوتیوبرهای حیطه موردنظرتان بروید و از آن‌ها بخواهید اپلیکیشنتان را تبلیغ کنند. آیا اپلیکیشن شما قرار است به مردم کمک کند به اهداف ورزشی‌شان برسد؟ پس به سراغ متخصصان و بلاگرهای حیطه ورزش بروید. آیا اپلیکیشنتان قرار است به مردم در زمینه آشپزی کمک کند؟ پس به سراغ متخصصان و بلاگرهای حیطه آشپزی بروید.

راه‌های ارتباطی با این بلاگرها، اینفلوئنسرها یا متخصصان را می‌توانید در اینترنت پیدا کنید. مثلاً خیلی از بلاگرها یک های‌لایت «همکاری» در صفحه‌شان دارند که راه ارتباطی‌شان را در آن ذکر کرده‌اند. اما چطور آن‌ها را به همکاری تشویق کنیم؟ باید روشی دو سر سود را پیدا کنید که به منفعت هر دوی شما باشد؛ مثلاً می‌توانید دسترسی رایگان به بخش‌های پولی اپلیکیشنتان را برای آن‌ها مهیا کنید.

یک تونل محتوایی درست کنید.

اگر اپلیکیشن شما واقعاً مشکلی را برای مخاطب حل می‌کند، احتمالاً مردم همین‌الان هم به دنبال آن هستند؛ فقط هنوز از وجودداشتن آن خبر ندارند! به همین دلیل است که بهترین راه تبلیغ اپلیکیشن درست‌کردن «تونل محتوایی» است.

تونل محتوایی یک نقشه است که مسیر مخاطب را از مبدأ تا مقصد به تصویر می‌کشد. یعنی از همان لحظه‌ای که او متوجه می‌شود با یک مشکل روبرو است؛ تا لحظه‌ای که برای حل آن مشکل، یک محصول را می‌خرد یا یک اپلیکیشن را دانلود می‌کند. به این مسیر «سفر خرید مخاطب» می‌گوییم.

به نظر شما مخاطب چطور یک اپلیکیشن را دانلود می‌کند؟ شاید فکر کنید مخاطب به‌صورت اتفاقی یک اپلیکیشن را در پلی‌استور می‌بیند و از آن خوشش می‌آید؛ پس دانلودش می‌کند! اما این‌طور نیست؛ اتفاقات زیاد دیگری در پشت‌صحنه می‌افتند!

تحقیقات نشان می‌دهد که مردم قبل از خرید هر محصول یا دانلود هر اپلیکیشن، جستجوهایی را در اینترنت انجام می‌دهند؛ و محتواهایی را می‌خوانند یا می‌بینند که در انتخابشان تأثیر می‌گذارد. پس اگر ما دست پشت پردهٔ آن محتواها باشیم، می‌توانیم به نحوی روی مخاطب تأثیر بگذاریم که او به‌سوی دانلود اپلیکیشن ما سوق داده شود!

چطور مخاطب را از طریق محتوا به‌سوی دانلود اپلیکیشنمان سوق دهیم؟

در ابتدا از خودتان سؤالات زیر را بپرسید و به تک‌تک آن‌ها پاسخ دهید:

  • مخاطب شما کجا به دنبال اطلاعات می‌گردد؟ (گوگل، اینستاگرام، یوتیوب، و..)
  • مخاطب برای پیداکردن راه‌حل مشکلش چه عبارت‌هایی را در گوگل جستجو می‌کند؟
  • اگر مخاطب بخواهد دو راه‌حل مختلف برای مشکلش (مثلاً دو محصول/دو اپلیکیشن) را با هم مقایسه کند و بفهمد که کدام یک بهتر است، چه‌کار می‌کند؟

اجازه بدهید برایتان مثال بزنیم تا ماجرا واضح‌تر شود:

فرض کنیم شما یک اپلیکیشن برای بنگاه‌های املاکی ساخته‌اید. این اپلیکیشن به بنگاهی‌ها کمک می‌کند خانه‌ها را از طریق اینترنت به‌صورت سه‌بعدی و با زاویه 360 درجه به مشتری نشان بدهند.

پس مخاطبان اپلیکیشن ما بنگاه‌داران و املاکی‌ها هستند. مثلاً آقای پارسایی یک مشاور املاک در شهر شلوغ تهران است. او متوجه می‌شود که خیلی از مراجعینش نمی‌توانند راه‌های دورودراز و پرترافیک تهران را برای دیدن خانه‌های مختلف بپیمایند. پس به این فکر می‌افتد که عکس‌هایی با زاویه 360 درجه از خانه ها بگیرد، یا یک تور مجازی به خانه ها درست کند، تا مشتریان بتوانند از راه دور خانه را ببینند.

پس در اولین قدم، او گوگل را باز می‌کند و سؤالش را جستجو می‌کند: «چطور عکس‌های 360 درجه بگیریم؟»

لینک اول نتایج گوگل، یک مقاله است که نحوه گرفتن عکس‌های 360 درجه با استفاده از اپلیکیشن شما را را آموزش داده است. آقای پارسایی این مقاله را می‌خواند و یک راست به سراغ دانلود اپلیکیشنتان می‌رود که راه حل مشکل او است!

حالا فرض کنیم آقای پارسایی جستجوی متفاوتی را در اینترنت انجام می‌دهد! مثلاً او جستجو می‌کند: «بهترین اپلیکیشن برای تور مجازی چیست؟»

پس اگر شما یک محتوای مقایسه‌ای نوشته باشید و مزایای اپلیکیشن خودتان نسبت به رقبا را ذکر کرده باشید، آقای پارسایی آن را می‌خواند. (به شرطی که مقاله شما یکی از لینک‌های اول گوگل شده باشد.) به این صورت، مشتاق می‌شود که اپلیکیشن شما را دانلود کند.

می‌بینید که محتوا چطور مخاطب را در مسیرش هدایت می‌کند؟ پس یا خودتان دست به کار تولید محتوا شوید؛ یا از یک تیم تولید محتوا و سئو کمک بگیرید.

تبلیغات پولی را امتحان کنید.

شما میتوانید از مردم عادی که در گوگل سرچ میکنند استفاده کنید. سایت بسازید و لینک اپلیکیشن خود را در آن بارگزاری کنید.

برگردیم به مثال آقای پارسایی بنگاه‌دار! اگر او مشکلش را در اینترنت جستجو کند، اما مقاله ما را نبیند و نخواند چه؟ در این صورت، مقاله ما هیچ فایده‌ای نخواهد داشت و باعث افزایش دانلود اپ نمی‌شود!

تحقیقات نشان می‌دهند که 70% کاربران فقط 3 لینک اول صفحه نتایج جستجو را باز می‌کنند. پس اگر مقاله شما رتبه 1 تا 3 گوگل را نگیرد، احتمالاً مخاطب اصلاً آن را نمی‌بیند. برای این که محتوایتان رتبه خوبی در گوگل بگیرد، باید آن را سئو کنید.

اما سئو کردن فرایندی زمان‌بر است و نیاز به‌وقت و تخصص دارد. مثل یک درخت که آن را می‌کارید؛ اما ثمرش را ماه‌ها بعد دریافت می‌کنید. پس اگر به امید سئو باشید تا محتوایتان در گوگل بالا بیاید و مردم اپلیکیشنتان را دانلود کنند، باید ماه‌ها صبر کنید!

ما راه‌حل بهتری برایتان داریم: تبلیغات گوگل را انتخاب کنید. تبلیغات کلیکی گوگل به این صورت است که شما به گوگل هزینه می‌پردازید تا محتوایتان را در جستجوهای برتر نشان دهد. به این صورت، بدون زحمت و تلاش طاقت‌فرسا، یک‌شبه محتوا یا تبلیغ شما در بالاترین رتبه قرار می‌گیرد و همه آن را می‌بینند. (برای مدت موردنظر شما؛ مثلاً یک ماه یا بیشتر)

از قدرت بازاریابی دهان‌به‌دهان استفاده کنید!

تحقیقات نشان می‌دهد که مردم به توصیه دوستانشان بیشتر از تبلیغات اعتماد می‌کنند. پس بهترین راه تبلیغ اپلیکیشن این است که کاربرانتان اپلیکیشن شما را به دوستانشان معرفی کنند. چطور آن‌ها را تشویق به انجام این کار کنیم؟

مثلاً می‌توانید به کاربرانی که یک دوست را به اپلیکیشن دعوت می‌کنند، دسترسی رایگان به بعضی قسمت‌ها را ارائه بدهید. یا به افرادی که اپلیکیشن را در شبکه‌های اجتماعی‌شان به اشتراک می‌گذارند، تخفیف بدهید. اما باید خلاق باشید و مزیتی را ارائه بدید که مخاطب واقعاً حاضر باشد به‌خاطر آن زحمت بکشد و دیگران را به اپلیکیشن شما دعوت کند!

بر روی صفحه دانلودتان کار کنید.

فرض کنیم که شما هزاران کاربر را هم به صفحه دانلود اپلیکیشنتان در گوگل‌پلی‌ استور کشاندید؛ اما اگر صفحه دانلود جذاب نباشد و نظرشان را جلب نکند، آن را می‌بندند و می‌روند! پس‌روی تک‌تک عناصر صفحه دانلودتان در گوگل‌پلی به‌خوبی کار کنید. یعنی:

  • وقت بگذارید و یک دیسکریپشن (توضیح) عالی و جذاب در مورد اپتان بنویسید. این دیسکریپشن باید به نحو احسنت مزایای اپلیکیشن شما را توضیح بدهد.
  • اسکرین‌شات‌هایی که از آن قرار می‌دهید را هوشمندانه انتخاب کنید! ویژگی‌های جذاب اپلیکیشنتان را در اسکرین‌شات‌ها نمایان کنید.
  • یک ویدئوی کوتاه و جذاب از نحوه کار با اپلیکیشن و قابلیت‌هایش نیز قرار دهید.
  • عکس کاور اپلیکیشن را دست‌کم نگیرید.
  • امتیاز و بازخوردهایی که کاربران به اپلیکیشن شما داده‌اند بسیار مهم است! پس اگر امتیاز بالا یا نظرات مثبت زیادی ندارید، بر روی دریافت امتیاز و فیدبک تمرکز کنید.

اپلیکیشنتان را در صدر گوگل‌پلی بنشانید!

چند ماه پیش من تصمیم گرفتم ورزش روزانه را در خانه شروع کنم؛ پس وارد گوگل‌پلی شدم و عبارت‌هایی مثل «ورزش» یا «تناسب‌اندام» یا عبارت‌های انگلیسی مثل «daily exercise» را جستجو کردم. سپس گوگل‌پلی (یا اپ‌استور) اپلیکیشن‌هایی را در این زمینه به من پیشنهاد داد و من همان اولین گزینه را دانلود کردم.

نکته کار اینجاست: گوگل‌پلی اپلیکیشن‌هایی که امتیاز بالاتری دارند را در صدر صفحه نشان می‌دهد؛ پس اگر شما هنوز دانلودهای زیاد و امتیازهای بالایی نگرفته‌اید، اپلیکیشنتان همان قعر صفحه می‌ماند و بالا نمی‌آید. اگر برنامه‌ای که این‌قدر برای ساختش زحمت کشیده‌اید در انتهای صفحه پلی‌استور باشد، 90% مخاطبان اصلا آن را نمی‌بینند.

پس واجب است که دست‌به‌کار شوید و این سرنوشت تلخ را نپذیرید! با تبلیغات اپلیکیشن در اپ‌استور یا پلی‌استور، برنامه شما به عنوان یکی از نتایج برتر نشان داده می‌شود؛ به این صورت، شانستان برای دیده‌شدن و جذب مخاطب، از 0 به 100 می‌رسد!

 

سخن آخر: هنوز یک قطعه از پازل مانده است!

برای این که اپلیکیشنتان موفق شود، صرفاً دانلود گرفتن کافی نیست. شما باید کاری کنید که مخاطبانتان به طرف‌داران پروپاقرص اپلیکیشنتان تبدیل شوند. پس بر روی دریافت فیدبک تمرکز کنید. از بلاگرها و اینفلوئنسرهای حوزه مربوطه نظر بخواهید؛ از کاربرانتان نظر بخواهید؛ و دائماً در حال بهتر کردن اپلیکیشنتان باشید.

شما باید کاری کنید که هرکسی اپلیکیشنتان را دانلود می‌کند با خود بگوید: «ای‌کاش زودتر آن را پیدا می‌کردم!» و همچنین به تمام دوستانش بگوید: «چرا این اپلیکیشن را نداری؟ حتماً آن را دانلود کن وگرنه نصف عمرت بر فناست!» اگر اپ شما واقعاً این‌طوری باشد، مطمئن باشید که موفقیتش حتمی است.

امیدواریم که در توانسته باشیم در این مقاله برای پیداکردن بهترین راه تبلیغ اپلیکیشن به شما کمک کنیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50168 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/03/05 تعداد مشاهده: 1080
کلید واژه ها:
سافت گذر