کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9191 | مشاهده و دانلود: 739504372 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/26 | اعضاء: 316671 | نظرات: 37900
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وبلاگ نویسی در Wordpress و Blogger با نرم افزار Office 2010

همان طور که مي دانيد چند سالي است تب وبلاگ نويسي در کشور داغ شده و روزانه کاربران بيشتري به اين سمت سوق پيدا مي کنند. البته در بين وبلاگ ها، متاسفانه توليد محتوا کمتر صورت مي گيرد و اکثرا، مطالب سايت هاي ديگر را (با منبع يا بدون منبع) منتشر مي کنند. اما در هر حال اميدواريم اين موج عظيم وبلاگ نويسي با رعايت قانون کپي رايت و توليد و انتشار محتوا به پيشرفت آي تي در کشور کمک کند.

با اين اوصاف به جرات مي توان گفت کمتر کاربر رايانه اي پيدا مي شود که محيط هاي وبلاگ نويسي را تجربه نکرده باشد! اما اگر شما هم يکي از اين وبلاگ نويسان هستيد حتما مي دانيد براي ارسال هر مطلب، بايد وارد محيط وبلاگ شده و يک روند تکراري را روزانه طي نماييد. اما با اين ترفند مي توانيد سريع تر و راحت‌تر از گذشته در محيط هاي وبلاگ نويسي مثل وردپرس و بلاگر مطالبتان را منتشر کنيد. به طوري که بدون ورود به محيط مديريتي وبلاگ يا سايت وردپرسي خود و تنها با استفاده از برنامه Word 2010 براحتي اين كار را انجام دهيد و مستقيما از داخل اين برنامه به انتشار محتوا در وبلاگ يا سايت وردپرسي خود بپردازيد.

براي انجام اين كار:
ابتدا از منوي فايل، زيرمنوي New و در نهايت گزينه Blog Post را انتخاب كنيد.
پس از انجام اين كار پنجره‌اي به نمايش در مي‌آيد كه با انتخاب گزينه Register Now در آن مي‌توانيد وبلاگ وردپرسي خود را در برنامه ثبت كنيد.
در پنجره جديد بايد از فهرست كشويي گزينه Wordpress را انتخاب كرده و پس از كليك روي گزينه Next، اطلاعات مورد نياز از جمله نام كاربري و رمزعبور وبلاگ خود را وارد كنيد.
در پايان چنانچه تمام مراحل را بدرستي انجام داده باشيد، پيغام هشداري مبني بر موفقيت آميز بودن مراحل مشاهده مي‌كنيد و مي‌توانيد عمليات انتشار مطالب در سيستم وردپرس از برنامه Word 2010 را آغاز كنيد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5143 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/02/22 تعداد مشاهده: 1252
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر