کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9199 | مشاهده و دانلود: 740096607 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/30 | اعضاء: 316753 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده بیشتر از اینترنت تنهایی می‌آورد

http://www.vahe.tk/wp-content/uploads/2010/08/tanhaee.jpgيک مدرس دانشگاه گفت: آموزش، اصل فراموش شده در مواجهه با تکنولوژي‌هاي نوين است كه بايد به اين اصل توجه جدي شود.

احسان فکور منطقه زنجان، با بيان اين مطلب، اظهاركرد: براي استفاده از تکنولوژي‌هاي روز بايد قبل از عرضه آن در سطح جامعه، آموزش‌هاي لازم و نحوه استفاده از آن ارايه شود تا مشکلات ناشي از آن، بعد از فراگير شدن در جامعه بروز پيدا نكند.

وي با اشاره به اينكه تكنولوژي‌هاي جديد همچون تلفن‌همراه و اينترنت، از جمله پيشرفت‌هاي عظيم بشري به حساب مي‌آيند، تصريح كرد: اين محصولات براي رفع نيازهاي اساسي انسان عرضه شده است، اما متأسفانه در مواقعي آگاهي نداشتن كاربران باعث بروز نارسايي‌هاي رواني زيادي در افراد مي‌شود.

اين روانشناس، عادت بيش از حد فرد به تكنولوژي‌هاي جديد و به‌ نوعي اعتياد به آن‌را مرحله خطرناكي دانست كه سلامت رواني افراد را به خطر مي‌اندازد و افزود: افراد با توجه به ميزان وقت و نوع شخصيت خود از اينترنت و تلفن‌همراه استفاده مي‌کنند که با توجه به اين دو فاکتور، ميزان آسيب‌زايي سنجيده مي‌شود، به طوري که اگر افراد مدت زمان زيادي از اين وسايل استفاده کنند، دچار اعتياد مي‌شوند که يک مرحله جدي در آسيب‌پذيري است.

فکور تصريح كرد: افراد در اين زمينه به دو دسته تقسيم مي‌شوند. دسته اول، مهارت‌هاي اجتماعي را در جامعه به شکل درستي کسب نکرده‌اند و نسبت به جامعه احساس ناخوشايندي دارند و به تعامل اجتماعي در فضايي مجازي روي مي‌آورند که آسيب‌پذيري اين افراد بسيار زياد است. دسته دوم هم بر اثر آگاهي نداشتن وارد چنين فضايي مي‌شوند که نسبت به گروه اول کمتر در معرض آسيب هستند، اما خطرات رواني نيز در آنها وجود دارد.

وي به تحقيقات انجام شده در اين حوزه، اشاره كرد و يادآور شد: بر اساس نتايج اين بررسي‌ها افرادي که مدت زمان بيشتري از تلفن‌همراه و فضاهاي مجازي مانند اينترنت استفاده مي‌کنند به سمت تنهايي حرکت مي‌کنند و از اجتماع دور مي‌شوند، همچنين افرادي که مدت زمان کمتري از اين امكانات استفاده مي‌کنند، داراي تعاملات و مهارت‌هاي اجتماعي بهتري هستند.

اين مدرس دانشگاه به فوايد تكنولوژي‌هاي نوين نيز اشاره كرد و افزود: رفع نيازهاي ضروري، از اساسي‌ترين فوايد آن است. همچنين براي افرادي که داراي اعتماد به‌نفس پايين‌تري هستند، فضاي مجازي مي‌تواند مفيد باشد. در واقع افراد مي‌توانند مهارت‌هاي اجتماعي خود را در اين فضاي مجازي تقويت کرده و مورد آزمايش قرار دهند.

فکور به نقش رسانه‌ها در آموزش اصولي استفاده از اينترنت و تلفن‌همراه، اشاره كرد و گفت: رسانه‌ها در مورد بسياري از مشکلات در جامعه اطلاع‌رساني و نقش آموزشي ايفاء مي‌کنند، به طور نمونه در مورد اعتياد، اقدامات مناسبي صورت گرفته است، اما متأسفانه در رابطه با مواردي از قبيل تلفن‌همراه و اينترنت و ساير تکنولوژي‌هايي كه ضريب نفوذ زيادي در بين مردم دارند، اقدامات اصولي و مناسبي صورت نگرفته است که اميدواريم در اين راستا برنامه‌ريزي مناسبي صورت گيرد.

وي افزود: علاوه بر رسانه‌ها که نقش بسيار پررنگي مي‌توانند ايفا کنند، ساير ارگان‌هاي مرتبط نيز مي‌توانند با ايجاد کارگاه‌هاي آموزشي و ساير فعاليت‌هاي فرهنگي تأثيرگذاري مناسبي داشته باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5226 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/03/01 تعداد مشاهده: 1303
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر